Öne çıkan konu
#29,261
@tunap. , @Testarosso araçlarınız hayırlı olsun. Kardeşime üç ay önce gr sport aldık. Aracı bir kere yıkadım. İç temizliğinde adbl qd , kumaş ve alcantara kısmında lotar, araç yeni olduğu için şimdilik deri kısmını hafif nemli bez ile geçtim. Aracı yıkayalı üç ay olacak. Bu ay içinde ikinci yıkamasını yapacağım. Bu yıkamada deri koruma ürünleri de kullanacağım.K2 lotar piyasada bulunan bir ürün değil, adbl qd bulunabilir. Bu konuda Sefa beye danışabilirsiniz.
Son düzenleme:




