Öne çıkan konu
#29,301
Merhaba ,
Adbl Yetı'yı el pompalarında ( polham vb. ) kaça kaç seyreltme ile kullanıyorsunuz acaba ?
Normal kir ve trafik filmi olduğu durumlarda 2 karışım oranı belirtirseniz sevinirim.
Adbl Yetı'yı el pompalarında ( polham vb. ) kaça kaç seyreltme ile kullanıyorsunuz acaba ?
Normal kir ve trafik filmi olduğu durumlarda 2 karışım oranı belirtirseniz sevinirim.
Sitesinde Foam lance ile kullanımı yazıyor. Ancak manuel köpük aparatı ile kaça kaç seyreltiyorsunuz ?




