Hızlı Soru - Cevap

Testarosso

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
28 Tem 2021
Mesajlar
35
Beğeniler
98
İl
Konya
Öne çıkan konu #29,301
Merhaba ,
Adbl Yetı'yı el pompalarında ( polham vb. ) kaça kaç seyreltme ile kullanıyorsunuz acaba ?

Normal kir ve trafik filmi olduğu durumlarda 2 karışım oranı belirtirseniz sevinirim.
Arkadaşlar geçen gün de yazmıştım ancak cevap alamadım.
Sitesinde Foam lance ile kullanımı yazıyor. Ancak manuel köpük aparatı ile kaça kaç seyreltiyorsunuz ?
 

berkesennturk

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Nis 2024
Mesajlar
605
Beğeniler
3,266
İl
.
Arkadaşlar geçen gün de yazmıştım ancak cevap alamadım.
Sitesinde Foam lance ile kullanımı yazıyor. Ancak manuel köpük aparatı ile kaça kaç seyreltiyorsunuz ?
Köpük pompalarında kir yoğunluğuna göre 2L suya 30-50ml civarı kullanıyorum. Ağır kir veya kış şartlarına çok uygun değil bence daha rutin temizlikler için uygun olduğunu düşünüyorum.
 

keremunlr

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
14 Kas 2024
Mesajlar
108
Beğeniler
372
İl
Gebze
Merhabalar ilk defa foam lance ve kısa tetik alacağım, Polhamın getirdiği kısa tetik ve foam lance ilgimi çekti 1230tl fiyatı var almayı düşündüm sonrasında sahibinden üzerinden 2. fotoğraftaki Bear Force kısa tetik ve foam lance i gördüm 2500tl olarak satılıyor. Deneyimleyen var mı hangisini tavsiye edersiniz? Aradaki fiyat farkını vermeye değer mi?
 

enesbkds

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
13 Nis 2025
Mesajlar
276
Beğeniler
688
İl
İstanbul
Direksiyon, Vites, Kol Dayama ve Koltukların arka ve yan alanlarında deri temizleyici almayı düşünüyorum letan foam alıcaktım fazla deri bir kısım olmadığı için ancak uzun bi süredir stokları yenilenmiyor onun yerine CarPro Cleanse Leather düşünüyorum kullanan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi
 

Hilmi

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
27 Nis 2020
Mesajlar
203
Beğeniler
599
İl
Eskisehir
Arkadaşlar merhaba eecustom indirim yapti bilginiz varmi? On parca urun bin tl sizce urunleri nasil alinir mi? Elimde hersey var hiç ihtiyacım yok ama merak ettim.
 

rewhere

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
133
Beğeniler
325
Yaş
38
İl
Zonguldak
Arkadaşlar merhaba eecustom indirim yapti bilginiz varmi? On parca urun bin tl sizce urunleri nasil alinir mi? Elimde hersey var hiç ihtiyacım yok ama merak ettim.
Ben daha önce kireç sökücüsünü ve aerosol şeklindeki lastik parlatıcısını kullanmış ve memnun kalmıştım. Çok ihtiyacım olmasa da meraktan sipariş verdim bende.
 

bayraktarrberat

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
23 Oca 2026
Mesajlar
54
Beğeniler
123
Yaş
27
İl
Ankara
Selamlar herkese iyi forumlar. Mevcuttaki yıkama eldivenim yıprandığı için yenisini bakıyorum, acaba çizmeyecek kaliteli f/p bir ürün önerisi alabilir miyim?
Merhabalar ben slopesin yıkama eldivenini kullanıyorum 2 senedir memnunum üründen köpük tutmasından felan. Birde şu sıralar mf-superclean markasının yıkama pedi var oda hoşuma gidiyor ürünü denemedim ama
 

Cüneyd

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
17 Mar 2025
Mesajlar
92
Beğeniler
101
İl
İstanbul
Merhabalar, ön yıkama için bir şampuan arıyorum arkadaşlar. Kış şartlarında kullanabileceğim temaslı yıkama öncesi ağır kiri akıtabilcek performansta olsun istiyorum bununla beraber olabildiğince yüzeydeki boya koruma ürününü wax veya seramiğide ellemesin istiyorum. Yüzey kirliyken temaslı yıkama yapmak çok çizik oluşturuyor waxıda sık sık yenilemek can sıkıyor. Var mı bunun bir çözümü? Şimdiden teşekkür ederim.
(Bazı arkadaşkar k2 bora yeterli kir çözüyor derken bazılardı ağır kış kiri için yetersiz buluyor bu konuda da kafam karışık not olarak eklemek istedim kullanan varsa diye.)
 
Son düzenleme:

mertagn

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
15 Ara 2024
Mesajlar
72
Beğeniler
33
Yaş
26
İl
İstanbul
Direksiyon, Vites, Kol Dayama ve Koltukların arka ve yan alanlarında deri temizleyici almayı düşünüyorum letan foam alıcaktım fazla deri bir kısım olmadığı için ancak uzun bi süredir stokları yenilenmiyor onun yerine CarPro Cleanse Leather düşünüyorum kullanan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi
k2 letan almıştım scrubpad ile güzel işe yaramıştı.
 

Omerfru

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Oca 2021
Mesajlar
39
Beğeniler
12
İl
Ankara
Merhabalar, ön yıkama için bir şampuan arıyorum arkadaşlar. Kış şartlarında kullanabileceğim temaslı yıkama öncesi ağır kiri akıtabilcek performansta olsun istiyorum bununla beraber olabildiğince yüzeydeki boya koruma ürününü wax veya seramiğide ellemesin istiyorum. Yüzey kirliyken temaslı yıkama yapmak çok çizik oluşturuyor waxıda sık sık yenilemek can sıkıyor. Var mı bunun bir çözümü? Şimdiden teşekkür ederim.
(Bazı arkadaşkar k2 bora yeterli kir çözüyor derken bazılardı ağır kış kiri için yetersiz buluyor bu konuda da kafam karışık not olarak eklemek istedim kullanan varsa diye.)
Ab magifoam mükemmel kir çözüyor
 

Omerfru

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Oca 2021
Mesajlar
39
Beğeniler
12
İl
Ankara
Merhabalar ben slopesin yıkama eldivenini kullanıyorum 2 senedir memnunum üründen köpük tutmasından felan. Birde şu sıralar mf-superclean markasının yıkama pedi var oda hoşuma gidiyor ürünü denemedim ama
Teşekkürler hocam birde purestar creamy modeli var oda güzel duruyor o markada kore malı mikrofiber çok fazla ürün var kafamı karıştırıyor
 

Enes Gökmen

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
351
Beğeniler
1,731
İl
Ankara
Merhabalar, ön yıkama için bir şampuan arıyorum arkadaşlar. Kış şartlarında kullanabileceğim temaslı yıkama öncesi ağır kiri akıtabilcek performansta olsun istiyorum bununla beraber olabildiğince yüzeydeki boya koruma ürününü wax veya seramiğide ellemesin istiyorum. Yüzey kirliyken temaslı yıkama yapmak çok çizik oluşturuyor waxıda sık sık yenilemek can sıkıyor. Var mı bunun bir çözümü? Şimdiden teşekkür ederim.
(Bazı arkadaşkar k2 bora yeterli kir çözüyor derken bazılardı ağır kış kiri için yetersiz buluyor bu konuda da kafam karışık not olarak eklemek istedim kullanan varsa diye.)
Merhaba, maalesef korumaya ellemeden yoğun kirleri çözebilen bi ürün yok. Agresif formdaki çoğu ön yıkama şampuanı az ya da çok üzerindeki korumaya dokunuyor, dayanımını azaltıyor.

K2 bora, AB Magifoam öneririm.
 

Cüneyd

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
17 Mar 2025
Mesajlar
92
Beğeniler
101
İl
İstanbul
Teşekkür ederim dönüşleriniz için. Bende bu iki ürün arasında kalmıştım aslında ama başka ürünler var mıdır aynı kir çözme kapasitesi olup korumayı ellemeyen onu merak ediyorum. Yoksa ağır kir çözecek başka ürünler elimde mevcut. Bu ikisinden hangisi korumayı daha az eller sizce.
 

Omerfru

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Oca 2021
Mesajlar
39
Beğeniler
12
İl
Ankara
Teşekkür ederim dönüşleriniz için. Bende bu iki ürün arasında kalmıştım aslında ama başka ürünler var mıdır aynı kir çözme kapasitesi olup korumayı ellemeyen onu merak ediyorum. Yoksa ağır kir çözecek başka ürünler elimde mevcut. Bu ikisinden hangisi korumayı daha az eller sizce.
Ab magifoam daha az eller. Fusso coatı eylülde uyguladım ve o zamandan beri arabaya 6 kere yıkadım hallen ellemedi fusso coatte duruyor üstünde
 

berkesennturk

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Nis 2024
Mesajlar
605
Beğeniler
3,266
İl
.
Ken de güzel ama gel olanı süper 2 ay kokusu hiç gitmiyor. Birde vavana yuvarlak klima kokularını beğeniyorum. Güle güle kullanın


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Teşekkür ederim, bu tarz kutu şeklinde hiç kullanmamıştım ahşap asmalı ve kâğıt olanları kullanıyordum kâğıtlar 1-2 hafta, ahşap asmalı olanlar ise 3 ay kadar gidiyor onlardan memnunum farklılık olsun diye aldım aslında birde araştırmalarım sonucu gel olandansa ken daha kalıcı koku yoğunluğu var daha uzun süre dayanıyor olarak görmüştüm o yüzden ken versiyonu tercih ettim.