Hızlı Soru - Cevap

arayco

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Mar 2026
Mesajlar
31
Beğeniler
9
Yaş
26
İl
ankara
Öne çıkan konu #29,841
Bu modelim basıncı çok düşük ben iade etmiştim. Hatta bu modelin yenisini çıkardılar. Ben 4820 almıştım ama şuan satışta yok sanırım. Onun basıncı bir nebze daha iyi ve nozulu değiştirilmiş foam lance ile gğzel köpük yapıyor.
Uzun süre kullanabildiniz mi ? Fazla para veresim yoktu ama cırt bir ürünse kerem hocamın dediği ürünlere bakacağım
 

rewhere

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
133
Beğeniler
325
Yaş
38
İl
Zonguldak
Uzun süre kullanabildiniz mi ? Fazla para veresim yoktu ama cırt bir ürünse kerem hocamın dediği ürünlere bakacağım
4 ay oldu alalı bir sıkıntı yok şimdilik. Ama ben genelde şampuan ve basınclı hızla cila atmak için kullanıyorum. Yıkama konusunda basıncı yetersiz geliyor hepsinin.
 

onr02

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
11 Eki 2024
Mesajlar
31
Beğeniler
22
Yaş
36
İl
Adıyaman
Merhaba, soft99 color evolution renkli cila (kırmızı) daha önce kullanan ya da ürün hakkında bilgisi olan var mı? Hafif çizikleri doldurmada işe yarar mı, görselini eklediğim koyu kırmızı "elixir red" metalik renkli araca uygun mudur ve bu aracın kırmızı renkli dış plastik kısımlarında ürünü kullanabilir miyim?
 

Rasetsu

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2026
Mesajlar
4
Beğeniler
2
Yaş
26
İl
İstanbul
Merhabalar,
Snow foam için f/p olarak hangi marka şampuanı önerirsiniz. Newmix için köpük performansı iyi deniliyor ancak kir sökmesi ile ilgili tartışmalar mevcut. Önerilerinizi alabilir miyim.
 

escaba_tr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2019
Mesajlar
413
Beğeniler
1,358
İl
Düzce
Merhabalar,
Snow foam için f/p olarak hangi marka şampuanı önerirsiniz. Newmix için köpük performansı iyi deniliyor ancak kir sökmesi ile ilgili tartışmalar mevcut. Önerilerinizi alabilir miyim.
newmix in köpürmesi hoşunuza gidiyorsa, ya da elinizde newmix snow foam varsa içine biraz da koch chemie gs ekleyin, o zaman kir çıkartma işini çözmüş olursunuz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Rasetsu

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2026
Mesajlar
4
Beğeniler
2
Yaş
26
İl
İstanbul
newmix in köpürmesi hoşunuza gidiyorsa, ya da elinizde newmix snow foam varsa içine biraz da koch chemie gs ekleyin, o zaman kir çıkartma işini çözmüş olursunuz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Videolardan gördüğüm kadarı ile güzel görünüyor. Fiyat olarak diğer markalara kıyasla baya önde kalıyor. Belirttiğiniz ürüne bakacağım. Tahmini oranlar ne kadar olmalı
 

escaba_tr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2019
Mesajlar
413
Beğeniler
1,358
İl
Düzce
Videolardan gördüğüm kadarı ile güzel görünüyor. Fiyat olarak diğer markalara kıyasla baya önde kalıyor. Belirttiğiniz ürüne bakacağım. Tahmini oranlar ne kadar olmalı
Belli bir oran olması zor. 30 ml ile başlayın, duruma göre artırır ya da eksiltirsiniz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

thelastjulien

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
10 Oca 2025
Mesajlar
62
Beğeniler
74
Yaş
28
İl
Ankara
Herkese selam. Camlarımda ne kadar İPAyla temizlersem temizliyeyim buğu oluştuğunda temizlediğim tüm bez izleri görünüyor. Hele ön camda artık perişan haldeyim. Aracı yeni aldım sayılır. Benden önceki sahibi polis zoruyla cam filmi söktüğünü söyledi. Fakat yapışkan izine asla rastlamıyorum zaten olsa bile 2-3 tur ipayla sildim hem de sulandırmadan. Ne olmuş olabilir ? Fotoğraflarını çekmeyi akıl edemedim günlerdir aklımda ya. Lütfen bir el atın arkadaşlar... :(
selamlar, instagramda incegaraj'ın da bununla ilgili bir videosu vardı. camı önce bebek şampuanıyla iyice köpürtüyor, sonra nemli bez ile birkaç defa iyice şampuanı alıyor. ipa yağ bazlı lekeleri çözer ama sabunla da temizlemek gerekir diye biliyorum, bu yöntemi deneyebilirsiniz. bir de sıfır bir karbon bez temin edebilirseniz bu uygulamadan sonra son kez ipa + karbon bezle silerseniz tekrar iz görmezsiniz diye düşünüyorum.
 

lampsy

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Şub 2021
Mesajlar
599
Beğeniler
797
Yaş
38
İl
Ankara
willson markasının waxları gelmeye başlamış çok değişik ürünleri var. youtube da biraz bakım fakat hiç alıp deneyen var mı aramızda
 

FateFixer

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 Nis 2026
Mesajlar
6
Beğeniler
1
Yaş
44
İl
MERSİN
Herkese selam. Camlarımda ne kadar İPAyla temizlersem temizliyeyim buğu oluştuğunda temizlediğim tüm bez izleri görünüyor. Hele ön camda artık perişan haldeyim. Aracı yeni aldım sayılır. Benden önceki sahibi polis zoruyla cam filmi söktüğünü söyledi. Fakat yapışkan izine asla rastlamıyorum zaten olsa bile 2-3 tur ipayla sildim hem de sulandırmadan. Ne olmuş olabilir ? Fotoğraflarını çekmeyi akıl edemedim günlerdir aklımda ya. Lütfen bir el atın arkadaşlar... :(
Dışardan temizleycekseniz trafik filmi vs.. kalıyor olabilir. ben soft 99 glass compound ile çözdüm. buğu olmadığında bile güneş ya da far belli bir açıyla geldiğinde iz buğu pus oluyordu. bu kir tabakası tam kalkmadığı için de bez izleri vs.. de görünüyordu haliyle.
 

FateFixer

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 Nis 2026
Mesajlar
6
Beğeniler
1
Yaş
44
İl
MERSİN
Merhaba herkese forumda ve bu işlerde yeniyim.
Şarjlı pompa almayı planlıyorum ama karar veremedim. :Aklımdakiler:
Parlatan Adamlar:
Şarjlı (Lityum Pil ) 110 Derece Köpük Atış Açılı Köpük Pompası – 2 Litre (110-06)
Jo Moyner
https://www.hepsiburada.com/jo-moyn...makinesi-p-HBCV0000DDQQCG?magaza=Yoyko Turkey

Varsa alternatif tavsiyeleriniz bilmek isterim. Bu ürünleri AI ve yorumlara vs.. bakarak buldum.
Aşağıdaki konular için de yorumlara açığım:
Öncelikle araçta fusso coat var. kostik şampuan olmaması lazım.
Yıkama için Car Pro Reset düşünüyorum. temizlik performansı çok övülmüş yabancı sitelerde.
Dış siyah trimler için Koch Chemie nmpc. toz kir su tutmasın, uzun süre siyah kalsın istiyorum. Lastikler içinde kullanabilirim sanırım, bunun için olur olmaz konusunda fikir lazım.
Nasiol Yıkama eldiveni.

Yıkama içinde pompa ile köpük sıkıp akabinde kovada bir miktar da şampuan hazılayıp eldiven ile üzerinden geçmeyi planlıyorum. çift kova vs.. işleri zor benim için. yerim yok petrolde yıkıyorum genelde. o yüzden hızlı sorunsuz kaliteli çözümler bakıyorum.

Araç Hyundai Ioniq5 Sedefli Mavi.

Okuyan ve cevap veren herkese şimdiden teşekkürler.
 

kotan86

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
25 Mar 2023
Mesajlar
188
Beğeniler
614
İl
tarsus
Merhaba herkese forumda ve bu işlerde yeniyim.
Şarjlı pompa almayı planlıyorum ama karar veremedim. :Aklımdakiler:
Parlatan Adamlar:
Şarjlı (Lityum Pil ) 110 Derece Köpük Atış Açılı Köpük Pompası – 2 Litre (110-06)
Jo Moyner
https://www.hepsiburada.com/jo-moyner-sarjli-arac-yikama-kopuk-puskurtucu-1-7-litre-elektrikli-otomatik-oto-kopuk-pompasi-temizlik-makinesi-p-HBCV0000DDQQCG?magaza=Yoyko Turkey

Varsa alternatif tavsiyeleriniz bilmek isterim. Bu ürünleri AI ve yorumlara vs.. bakarak buldum.
Aşağıdaki konular için de yorumlara açığım:
Öncelikle araçta fusso coat var. kostik şampuan olmaması lazım.
Yıkama için Car Pro Reset düşünüyorum. temizlik performansı çok övülmüş yabancı sitelerde.
Dış siyah trimler için Koch Chemie nmpc. toz kir su tutmasın, uzun süre siyah kalsın istiyorum. Lastikler içinde kullanabilirim sanırım, bunun için olur olmaz konusunda fikir lazım.
Nasiol Yıkama eldiveni.

Yıkama içinde pompa ile köpük sıkıp akabinde kovada bir miktar da şampuan hazılayıp eldiven ile üzerinden geçmeyi planlıyorum. çift kova vs.. işleri zor benim için. yerim yok petrolde yıkıyorum genelde. o yüzden hızlı sorunsuz kaliteli çözümler bakıyorum.

Araç Hyundai Ioniq5 Sedefli Mavi.

Okuyan ve cevap veren herkese şimdiden teşekkürler.
Merhaba. Yıllarca petrolde yıkadım. Petrolde su yoksa birtane mühür kapaklı yıkama kovası ,evden suyu doldurup içşnede eldivenleri aikıyup bagaja atarsın Su sızdırmaz. 3 ,4 eldiven daha alırsan tek kova çoklu yıkama eldiveni ile rahat edersin. Sloopesin eldivenlerin uygundu galiba, birde 50x70 kurulama havlusu oldumu tamamdır. Ön yıkama yapacaksın zannedersem, yapmaz isen çizikler oluşmaya başlar siyah araç için tatsız olur.
 

FateFixer

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 Nis 2026
Mesajlar
6
Beğeniler
1
Yaş
44
İl
MERSİN
Merhaba. Yıllarca petrolde yıkadım. Petrolde su yoksa birtane mühür kapaklı yıkama kovası ,evden suyu doldurup içşnede eldivenleri aikıyup bagaja atarsın Su sızdırmaz. 3 ,4 eldiven daha alırsan tek kova çoklu yıkama eldiveni ile rahat edersin. Sloopesin eldivenlerin uygundu galiba, birde 50x70 kurulama havlusu oldumu tamamdır. Ön yıkama yapacaksın zannedersem, yapmaz isen çizikler oluşmaya başlar siyah araç için tatsız olur.
Pompa ile köpükleyip kova ile devam edeceğim. Pompanın kalitesini ve şampuanın etkisini merak ediyorum kullanıcılardan. Direk kova yapınca hem çabuk kuruyor leke yapıyor hem de istediğim temizlik olmuyor.
 

rewhere

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
133
Beğeniler
325
Yaş
38
İl
Zonguldak
Merhaba herkese forumda ve bu işlerde yeniyim.
Şarjlı pompa almayı planlıyorum ama karar veremedim. :Aklımdakiler:
Parlatan Adamlar:
Şarjlı (Lityum Pil ) 110 Derece Köpük Atış Açılı Köpük Pompası – 2 Litre (110-06)
Jo Moyner
https://www.hepsiburada.com/jo-moyn...makinesi-p-HBCV0000DDQQCG?magaza=Yoyko Turkey

Varsa alternatif tavsiyeleriniz bilmek isterim. Bu ürünleri AI ve yorumlara vs.. bakarak buldum.
Aşağıdaki konular için de yorumlara açığım:
Öncelikle araçta fusso coat var. kostik şampuan olmaması lazım.
Yıkama için Car Pro Reset düşünüyorum. temizlik performansı çok övülmüş yabancı sitelerde.
Dış siyah trimler için Koch Chemie nmpc. toz kir su tutmasın, uzun süre siyah kalsın istiyorum. Lastikler içinde kullanabilirim sanırım, bunun için olur olmaz konusunda fikir lazım.
Nasiol Yıkama eldiveni.

Yıkama içinde pompa ile köpük sıkıp akabinde kovada bir miktar da şampuan hazılayıp eldiven ile üzerinden geçmeyi planlıyorum. çift kova vs.. işleri zor benim için. yerim yok petrolde yıkıyorum genelde. o yüzden hızlı sorunsuz kaliteli çözümler bakıyorum.

Araç Hyundai Ioniq5 Sedefli Mavi.

Okuyan ve cevap veren herkese şimdiden teşekkürler.

Merhaba.
 

rewhere

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
133
Beğeniler
325
Yaş
38
İl
Zonguldak
Merhaba herkese forumda ve bu işlerde yeniyim.
Şarjlı pompa almayı planlıyorum ama karar veremedim. :Aklımdakiler:
Parlatan Adamlar:
Şarjlı (Lityum Pil ) 110 Derece Köpük Atış Açılı Köpük Pompası – 2 Litre (110-06)
Jo Moyner
https://www.hepsiburada.com/jo-moyner-sarjli-arac-yikama-kopuk-puskurtucu-1-7-litre-elektrikli-otomatik-oto-kopuk-pompasi-temizlik-makinesi-p-HBCV0000DDQQCG?magaza=Yoyko Turkey

Varsa alternatif tavsiyeleriniz bilmek isterim. Bu ürünleri AI ve yorumlara vs.. bakarak buldum.
Aşağıdaki konular için de yorumlara açığım:
Öncelikle araçta fusso coat var. kostik şampuan olmaması lazım.
Yıkama için Car Pro Reset düşünüyorum. temizlik performansı çok övülmüş yabancı sitelerde.
Dış siyah trimler için Koch Chemie nmpc. toz kir su tutmasın, uzun süre siyah kalsın istiyorum. Lastikler içinde kullanabilirim sanırım, bunun için olur olmaz konusunda fikir lazım.
Nasiol Yıkama eldiveni.

Yıkama içinde pompa ile köpük sıkıp akabinde kovada bir miktar da şampuan hazılayıp eldiven ile üzerinden geçmeyi planlıyorum. çift kova vs.. işleri zor benim için. yerim yok petrolde yıkıyorum genelde. o yüzden hızlı sorunsuz kaliteli çözümler bakıyorum.

Araç Hyundai Ioniq5 Sedefli Mavi.

Okuyan ve cevap veren herkese şimdiden teşekkürler.



Parlatan adamlardaki pompanın üst kısmı şarj soket yeri ve göstergesine bakarsak resimdeki guela ile aynı. Muhtemelen alt haznesi hariç aynı cihazlar.




Resimdeki jo moyner de elimde mevcut.

Aradaki fiyat farkına değer mi bilmiyorum ama guelanın basıncı 1 tık daha az ve daha çabuk bitiriyor içindeki karışımı. Ama 5 aydır bir sıkıntı olmadan kullanıyorum. Jo moyner ise daha yeni 1 yıkama yaptım sadece. Ama malzeme kalitesi daha iyi boşken daha sağlam duruyor.
 

FateFixer

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 Nis 2026
Mesajlar
6
Beğeniler
1
Yaş
44
İl
MERSİN


Parlatan adamlardaki pompanın üst kısmı şarj soket yeri ve göstergesine bakarsak resimdeki guela ile aynı. Muhtemelen alt haznesi hariç aynı cihazlar.




Resimdeki jo moyner de elimde mevcut.

Aradaki fiyat farkına değer mi bilmiyorum ama guelanın basıncı 1 tık daha az ve daha çabuk bitiriyor içindeki karışımı. Ama 5 aydır bir sıkıntı olmadan kullanıyorum. Jo moyner ise daha yeni 1 yıkama yaptım sadece. Ama malzeme kalitesi daha iyi boşken daha sağlam duruyor.
Marka basılıp satılan ürünlere pek güvennmiyorum. kısa vadeli günü kurtarma ürünleri gibi geliyor bana. o yüzden jo moyner vb.. ürünler daha kaliteli gibi. Dediğiniz gibi aradaki fiyat farkına değermi. Kullanım performansı ve uzun vadede bozulmaması fiyat farkına değiyor. Kullanıcı görüşleri öne çıkıyor bu noktada da.
 

bossrs

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2025
Mesajlar
41
Beğeniler
116
İl
ol




@xtime35’in tavsiyesi üzerine ben de aynı çantadan aldım.

Aracımı petrolde yıkadığım için tüm malzemeleri taşıması zahmetli oluyordu.
Eski çantama her şey sığmıyordu, kalanlar da bagajda dağınık duruyordu.
Benzer durum yaşayanlar için tavsiye ederim, işinizi kolaylaştırır.
Malzeme kalitesi de iyi, termal özelliğini henüz test etmedim.
link atar mısınız
 

irfanziii

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
2 Kas 2020
Mesajlar
19
Beğeniler
91
Yaş
33
İl
Trabzon
Dışardan temizleycekseniz trafik filmi vs.. kalıyor olabilir. ben soft 99 glass compound ile çözdüm. buğu olmadığında bile güneş ya da far belli bir açıyla geldiğinde iz buğu pus oluyordu. bu kir tabakası tam kalkmadığı için de bez izleri vs.. de görünüyordu haliyle.
Hocam glass compound’a bakıyorum bir süredir ama carpro seriglass ile arasında kaldım. Benim camdaki izler hem içten hem dıştan. İçten apc deniycem sanırım. Siz tüm camlarda kullandınız mı soft99’u ?