Hızlı Soru - Cevap

BahadirA.

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
361
Beğeniler
1,200
Yaş
36
İl
kocaeli
Öne çıkan konu #29,861
Jant, lastik, davlumbaz icin kc gs mi 3d orange degraser mi?

SM-G780G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

FateFixer

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 Nis 2026
Mesajlar
6
Beğeniler
1
Yaş
44
İl
MERSİN
Hocam glass compound’a bakıyorum bir süredir ama carpro seriglass ile arasında kaldım. Benim camdaki izler hem içten hem dıştan. İçten apc deniycem sanırım. Siz tüm camlarda kullandınız mı soft99’u ?
Ön camda kullandım çok memnun kaldım. Üzerinde kendi keçesi olması da avantaj.
 
Son düzenleme:

BahadirA.

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
361
Beğeniler
1,200
Yaş
36
İl
kocaeli
Araci yikadik pakladik, yolda izde kirlendi yagmur yagdi vs, quick detailer ile silsek cizikleri goze almadan temizligi geri getiremez miyiz

SM-G780G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Erkan KOCAKAYA

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Ağu 2023
Mesajlar
1,106
Beğeniler
4,079
Yaş
46
İl
Bartın
Araci yikadik pakladik, yolda izde kirlendi yagmur yagdi vs, quick detailer ile silsek cizikleri goze almadan temizligi geri getiremez miyiz

SM-G780G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ben bu durumu çok yaşadım, sonra tekrar detay yapmaya sebeb olur diye hiç öyle ürünler kullanmadım :) , ne kadar erken kirlenirse o kadar iyidir diye düşünüyorum. Detay yapmak için fırsat demektir, aslında bir kısır döngü var bu işte :) , bence çizik oluşur, hiç deneme derim .
 

BahadirA.

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
361
Beğeniler
1,200
Yaş
36
İl
kocaeli
Ben bu durumu çok yaşadım, sonra tekrar detay yapmaya sebeb olur diye hiç öyle ürünler kullanmadım :) , ne kadar erken kirlenirse o kadar iyidir diye düşünüyorum. Detay yapmak için fırsat demektir, aslında bir kısır döngü var bu işte :) , bence çizik oluşur, hiç deneme derim .
Ya benim sistemi kur topla cok vaktimi aliyor abi, bi de insan emek veriyor o kadar 2gune toz icinde, cok abartmadan biseyler yapayim istiyor

SM-G780G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

lampsy

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Şub 2021
Mesajlar
599
Beğeniler
797
Yaş
38
İl
Ankara
Ya benim sistemi kur topla cok vaktimi aliyor abi, bi de insan emek veriyor o kadar 2gune toz icinde, cok abartmadan biseyler yapayim istiyor

SM-G780G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ya benim sistemi kur topla cok vaktimi aliyor abi, bi de insan emek veriyor o kadar 2gune toz icinde, cok abartmadan biseyler yapayim istiyor

SM-G780G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Susuz yıkama ürünleri ile deneme yaptınız mı, ben bazen bir miktar ech2o sıkıp üzerine su ile durulamamalısınız yapıyorum ama sonrasında tekrardan kurutma yapmanız gerekir yoksa şu lekesi kalır.
 

BahadirA.

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
361
Beğeniler
1,200
Yaş
36
İl
kocaeli
Susuz yıkama ürünleri ile deneme yaptınız mı, ben bazen bir miktar ech2o sıkıp üzerine su ile durulamamalısınız yapıyorum ama sonrasında tekrardan kurutma yapmanız gerekir yoksa şu lekesi kalır.
Yok hocam susuz urunlerini hic denemedim ama aklimda almiyor onlari, fislattik sildik bi de kurulama mi yapiyoruz? Qd den ne farki varki?

SM-G780G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

escaba_tr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2019
Mesajlar
413
Beğeniler
1,358
İl
Düzce
Araci yikadik pakladik, yolda izde kirlendi yagmur yagdi vs, quick detailer ile silsek cizikleri goze almadan temizligi geri getiremez miyiz

SM-G780G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir sonraki yıkamaya kadar tozlu, kirli kalacak ya da yeni yıkanmış 2-3 günlük araçtaki tozu kiri temizlemek ve teçhizatı da kurmamak için ik foam vs gibi pompada ph nötr bir karışım yapıp en yakın benziliğe gidip kolayca tozu kiri indireceksin. Diğer türlü illa ki çizikler oluşur.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

lampsy

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Şub 2021
Mesajlar
599
Beğeniler
797
Yaş
38
İl
Ankara
Yok hocam susuz urunlerini hic denemedim ama aklimda almiyor onlari, fislattik sildik bi de kurulama mi yapiyoruz? Qd den ne farki varki?

SM-G780G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
QD benzeri ama aynı zamanda az da olsa temizlik kabiliyeti var, sprey pompasoyla sıkıp biraz bekleyin sonra da temiz so dolu bir pompayla durulayın, ama çok iyi bir etki olmaz anca kiri tozu indirir. bence en iyisi yeniden yıkamak ya da öylece kirli bırakmak