Ben bu durumu çok yaşadım, sonra tekrar detay yapmaya sebeb olur diye hiç öyle ürünler kullanmadım

, ne kadar erken kirlenirse o kadar iyidir diye düşünüyorum. Detay yapmak için fırsat demektir, aslında bir kısır döngü var bu işte

, bence çizik oluşur, hiç deneme derim .