Merhaba Arkadaşlar,
herkese iyi forumlar öncelikle. İlk defa kendim motor temizliği yaptım. Resim olarakta atarak sizden yorum almak istedim.
FastLiquid diye bir firmanın motor temizleyicisini kullandım. Temizlik bezi , detay fırçası ve temiz kova su kullanarak yaptım. İlk pis hallerini sonra temiz hallerini yükleyeceğim. En son ise trim koruyucu ile tüm plastik aksamı koruma altına aldım.
PİS HALLERİ
TEMİZ HALLERİ
herkese iyi forumlar öncelikle. İlk defa kendim motor temizliği yaptım. Resim olarakta atarak sizden yorum almak istedim.
FastLiquid diye bir firmanın motor temizleyicisini kullandım. Temizlik bezi , detay fırçası ve temiz kova su kullanarak yaptım. İlk pis hallerini sonra temiz hallerini yükleyeceğim. En son ise trim koruyucu ile tüm plastik aksamı koruma altına aldım.
PİS HALLERİ
TEMİZ HALLERİ
Moderatör tarafında düzenlendi:





