Merhaba arkadaslar,
İlk polisaj deneyimimi paylasmak istedim, deneyimli arkadaslarin yorum ve onerilerini merak ediyorum.Sizce ilk uygulama icin nasilim, gordugunuz eksikleri paylasir iseniz memnun olurum.
Uyguladigim islemler sirasi ile:
Yagmur basladigi icin Cumartesi gunu burda birakmak zorunda kaldim. Pazar sabahi hizlica bir on yikama yaparak basladim.
İlk polisaj deneyimimi paylasmak istedim, deneyimli arkadaslarin yorum ve onerilerini merak ediyorum.Sizce ilk uygulama icin nasilim, gordugunuz eksikleri paylasir iseniz memnun olurum.
Uyguladigim islemler sirasi ile:
- Marolex pompa Good Stuff Snow Foam şampuan ile yikadim, pompa ile ilgili izlenimim eger kullanima baslamadan once iyice pompalar iseniz tatmin edicek sekilde is goruyor. Ben bir gun oncede araci yikadigim icin cok kirli olmadigindan orta kopuk basligini kullandim
- Demir ve zift kalintilari icin Carpro Trix sprey uyguladim. Video cekmeyi unutmusum fakat 10 dk beklememe ragmen pek ise yaramadi sanki cunku pek renk degisimi olmadi urunde.
- Valet Pro Mavi kil uyguladim
Yagmur basladigi icin Cumartesi gunu burda birakmak zorunda kaldim. Pazar sabahi hizlica bir on yikama yaparak basladim.
- Plastik kisimlari bantladim
- Menzerna Kirmizi Ped ile Menzerna 400 FG uyguladim. Kilcal cizikleri aldim fakat daha derin olan cizikleri fazla zorlamadim malum ilk elin gunahi olmaz sikinti olsun istemedim.
png resim yapma
- Menzerna 400 den sonra sirasiyla 2500 ve 3800 uygulucaktim fakat hava o kadar soguktu ki direk 3800 ile sonlandirdim
- Farlar cok kotu durumdaydi onlarada FG 400 uyguladim.
- Pasta kalintilari gitsin diye araci tekrar yikadim.
- Ve son olarak bir kat Menzerna Power Lock Ultimate uyguladim.
Uygulama esnasinda ve sonrasinda daha fazla video ve fotograf cekmek isterdim adim adim falan fakat hem hava sartlarindan hemde acemilikten dolayi cok rahat cekim yapamadim.




