Arkadaslar ben cok uzgunum, yani ben neden ve nasil boyle oldular anlam veremedim.
Aklima bir kac ihtimal geliyor, karar sizin;
1-Ben fusso fanıyım, diğerleri yansin bitsin umrumda değil diyerekten uygulama oncesi diger kisimlarin zemin hazirligini yapmazken fussonunkini ozenle yaptim. Ve ardindan digerlerini kezzap ile yikarken fussolu kismi bebek sampuani ile nazikce yikadim.
2-Jayswax belki ikinci kati mutlaka istiyor.
3-Jayswax vernik seciyor. Ya da mukemmelden de mukemmel bir yuzey istiyor. Taze polisajli.
4-Fusso haric diger urunler marifetlerini gosterebilmek icin tazyikli su istiyor.
5-Siz soyleyin?
Neden boyle olmus olabilir. Cok az surede bu hale nasil geldiler.
Uygulama sonrasinda bir kere persembe aksami yikama yaptim arabaya bir de bugun.
Kullandigim urunler korumaya zarar vermeyen urunler.
Aklima bir sey gelmiyor baska.
Sizin fikriniz nedir?
Sol extreme, boncuklu yer fusso, en sag seal n shine ve onun solu tw ceramic.
SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi