Karşılaştırma Jayswax Extreme | Soft99 Fusso Coat | Tw Ceramic Spray Coating | Tw Seal n Shine

tmac61

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
350
Beğeniler
699
Yaş
43
#83
Fusso ihtiyar delikanlı :D

Turtle seramik yarı fiyatlı muadili kadar ancak iş yapacak görünüyor, takipteyiz, teşekkürler.
 

Noname

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#87
Arkadaslar ben cok uzgunum, yani ben neden ve nasil boyle oldular anlam veremedim.

Aklima bir kac ihtimal geliyor, karar sizin;

1-Ben fusso fanıyım, diğerleri yansin bitsin umrumda değil diyerekten uygulama oncesi diger kisimlarin zemin hazirligini yapmazken fussonunkini ozenle yaptim. Ve ardindan digerlerini kezzap ile yikarken fussolu kismi bebek sampuani ile nazikce yikadim.

2-Jayswax belki ikinci kati mutlaka istiyor.

3-Jayswax vernik seciyor. Ya da mukemmelden de mukemmel bir yuzey istiyor. Taze polisajli.

4-Fusso haric diger urunler marifetlerini gosterebilmek icin tazyikli su istiyor.

5-Siz soyleyin?

Neden boyle olmus olabilir. Cok az surede bu hale nasil geldiler.

Uygulama sonrasinda bir kere persembe aksami yikama yaptim arabaya bir de bugun.

Kullandigim urunler korumaya zarar vermeyen urunler.

Aklima bir sey gelmiyor baska.

Sizin fikriniz nedir?



Sol extreme, boncuklu yer fusso, en sag seal n shine ve onun solu tw ceramic.

SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#88
Genellikle umulan sonuçlar ortaya çıkmaya biliyor ve
Arkadaslar ben cok uzgunum, yani ben neden ve nasil boyle oldular anlam veremedim.

Aklima bir kac ihtimal geliyor, karar sizin;

1-Ben fusso fanıyım, diğerleri yansin bitsin umrumda değil diyerekten uygulama oncesi diger kisimlarin zemin hazirligini yapmazken fussonunkini ozenle yaptim. Ve ardindan digerlerini kezzap ile yikarken fussolu kismi bebek sampuani ile nazikce yikadim.

2-Jayswax belki ikinci kati mutlaka istiyor.

3-Jayswax vernik seciyor. Ya da mukemmelden de mukemmel bir yuzey istiyor. Taze polisajli.

4-Fusso haric diger urunler marifetlerini gosterebilmek icin tazyikli su istiyor.

5-Siz soyleyin?

Neden boyle olmus olabilir. Cok az surede bu hale nasil geldiler.

Uygulama sonrasinda bir kere persembe aksami yikama yaptim arabaya bir de bugun.

Kullandigim urunler korumaya zarar vermeyen urunler.

Aklima bir sey gelmiyor baska.

Sizin fikriniz nedir?



Sol extreme, boncuklu yer fusso, en sag seal n shine ve onun solu tw ceramic.

SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
1. Madde neden olsun dostum. Bu işin standardı ne ise uyguladın;)

Her ne hikmetse sanki üretip satan bizmişçesine bizim malımızcasına sahipleniyoruz. Ne gerek var. Çalışmıyorsa çalışmıyordur. 2,3 kişi test edip aynı sonucu aldıktan sonra ürünün etkisi kemikleşiyor.
Fusso var gücüyle devam ediyor yarışmaya ama diğerleri sıradan karbon çinko piller gibi olmuş:D
 

tmac61

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
350
Beğeniler
699
Yaş
43
#89
spreylerin dik panellerde ömrü en fazla bu kadar oluyor benim de gözlemim.

Her yıkamada kaput-tavan ve bagaj kapağını tazeliyorum ben de böyle bir çözüm buldum.
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#90
Ömer abi sen kendin niye bu kadar üzülüyorsun, sonuçta gereken ön hazırlığı yapıp uyguladın.:) Extreme adından anlaşıldığı gibi dayanması gerekmiyor mu diye düşünmedim değil veya jayswax ürünleri dayanımı az ama parlaklığı ve toz iticiliği mi iyiki ? Bende aracıma Jayswax Ceramic sürmüştüm, önümüzde ki hafta yıkama yaptığım da bir test ediyim.:)
 

muratyz

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
21 Oca 2018
Mesajlar
338
Beğeniler
587
Yaş
42
İl
Dardanel
#91
Exteme beni şaşırttı,diğerleri tolere edilebilir sıvı olduklarından.
Ancak yinede seal n shine gibi güçlü bi sıvı sealantın bukadar kısa süre ve 2 yıkamada kendini bırakmış olması uygulama öncesi yüzeyle alakalı bi takım uygunsuzlukları akla getiriyor.Başka bşyde gelmiyor,asit yağmuru filan yağması lazım bu sonuç için
 

Noname

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#92
Exteme beni şaşırttı,diğerleri tolere edilebilir sıvı olduklarından.
Ancak yinede seal n shine gibi güçlü bi sıvı sealantın bukadar kısa süre ve 2 yıkamada kendini bırakmış olması uygulama öncesi yüzeyle alakalı bi takım uygunsuzlukları akla getiriyor.Başka bşyde gelmiyor,asit yağmuru filan yağması lazım bu sonuç için
Zaten sikinti burada, ben fussonun ustu kapali digerlerinin ustu acik asit yagmurunda gezmedim. Yani bir durum varsa hepsi icin var.

Bu arada bu yuzeye tazyikli bir su tutulup guzel durulansa biraz daha canlanirlar. Bu kadar kotu degiller aslen. Daha persembe canlilardi benzinlik yikamasinda. Bu otopark ortaminda tazyik imkanim yok aklima o geliyor
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#93
@omrslhmms ürünlerin performanslari ile orantılı bi sonuç çıkmış pek şaşırmadım. Jayswax beye her zaman polisajli yüzey nereden bulalım aynı şartlarda test edildi ise polisajli yüzeyde de sonuç aynı olacaktır değişen birşey olmaz. 2. Kat uygulamasini gerektiriyorsa sarfiyatı artıyor fiyat cazipligi kalmıyor . Tosbalarda yeterli performansı göstermemiş :yazik: Ellerine sağlık hocam
 

Atocan

Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#94
Yüzey , boya , uygulama hepsini seçiyor olabilir. Ben seal i hem jantta hem kaportada denedim ortalama jantta 20 25 gün güzel bozulmadan devam etti diğer dikey panelde bir kapıya dodo wax diğer kapıya seal attım o kısımda ise ortalama 45 gün kadar güzel çalıştılar.
Acaba sizin garajda nem oranı yüksek olabilir mi ? İlk tutunma kürleşme kısmını tam anlamıyla tamamlayamamış olabilir mi ? bilemedim değişik gidiyor sonuçlar şaşırdım açıkçası basıçlı su tutup bi baksanız belki toparlabilir elinize sağlık
 

Noname

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#95
Yüzey , boya , uygulama hepsini seçiyor olabilir. Ben seal i hem jantta hem kaportada denedim ortalama jantta 20 25 gün güzel bozulmadan devam etti diğer dikey panelde bir kapıya dodo wax diğer kapıya seal attım o kısımda ise ortalama 45 gün kadar güzel çalıştılar.
Acaba sizin garajda nem oranı yüksek olabilir mi ? İlk tutunma kürleşme kısmını tam anlamıyla tamamlayamamış olabilir mi ? bilemedim değişik gidiyor sonuçlar şaşırdım açıkçası basıçlı su tutup bi baksanız belki toparlabilir elinize sağlık
Olabilir bunlar. Ben de seal n shinei severek kullaniyordum hic bu kadar erken bu hale gelmemisti. Ama kesinlikle tazyikli su ile guzel durulaninca canlanacaklardir. Kaldi ki daha persembe benzinlikte yikama yaptim orada gayet canlilardi. Lakin fusso capcanliyken de neden diye dusunuyorum iste.

Kendim nem olcer degilim tabi ki ama uzun saatler takildigim bir yer herhangi bir gariplik hiseetmedim nem anlaminda. Hatta havalandirma sistemi surekli calisiyor sesinden nefret geldi artik.

Bu arkadaslara veda edelim yanlarina bsd veya pw gibi cok bilindik cok tahmin edilebilir urunler de koyarak bir test daha yalacagim sivilara. Acaba sivilar dediginiz gibi kurlesemiyor mu diye.

@omrslhmms ürünlerin performanslari ile orantılı bi sonuç çıkmış pek şaşırmadım. Jayswax beye her zaman polisajli yüzey nereden bulalım aynı şartlarda test edildi ise polisajli yüzeyde de sonuç aynı olacaktır değişen birşey olmaz. 2. Kat uygulamasini gerektiriyorsa sarfiyatı artıyor fiyat cazipligi kalmıyor . Tosbalarda yeterli performansı göstermemiş :yazik: Ellerine sağlık hocam
Tesekkurler hocam, bir noktada bir hata yapip da yanlis bilgi vermek istemem insanlara. Gorunen o ki bir parametre hatali ya da urunlerde bir sey var.
 

DetayDeposu

Tonyukuk07
Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
1,380
Beğeniler
5,562
#96
@omrslhmms ömer hocam ellerine sağlık güzel ve ayrıntılı bir test oldu bizler için :)

öncelikle @muratyz dediği gibi beni de şaşırttı Extreme bu kadar koşa sürede bu hale gelmesi mümkün değil. Yani markanın dayanım olarak en kısa ömürlü wax’ı Millionaire Wax’tır. Dayanım vaadi sunmaz yüksek parlaklık vaadi sunar bu sebeple ömrü eğer hava şartları iyi değilse bir ay vardır ya da yoktur. Onu da geçtim Ceramic wax olanında doğal yağ oranı Extreme’e göre daha fazladır ona rağmen o bile ciddi dayanım sunar ki @Orçun bunu test etti. Extreme içeriği gereği seramik oranı en yüksek wax.En kötü şartlar altında Ölüsü 2 ay dayanması gerek. O da en kötü şartlar altında. Neyse wax zaten elinizde ilerleyen süreçte illaki kullanacaksınız diğer denemelerinizde belki Farklı şartlar altında Farklı sonuçlar elde edersiniz hocam. :)

@Pro benim Bubblegum Wax’ı İnfinity Supergloss+ ile test ettiğim araç ömründe polisaj görmemiş bir araçtı. Keza okyanus mavisi bmw de Extreme vardı o da polisaj isteyen bir araçtı. Aslında aramızdan bir babayiğit bu durumu 50:50 polisaj yapıp test edebilir böylelikle daha sağlam bilimsel bir yaklaşım olmuş olur. Vernik seçme konusunda da Extreme alan diğer arkadaşlar ile irtibat kurulup Farklı marka araçlarda gözlemlenebilir. Tüketim konusunda da iki kat uygulanmış halinin sarfiyatı tek kat uygulanan diğer waxlar kadar bile değil hocam. Bir dahaki sefere ben size bir adet hediye göndereyim siz titizlikle değerlendirin. Böylelikle waxların Türkiye şartlarındaki durumunu görmüş oluruz. Diğer yandan olaya sadece boncuklanma olarak değil, yüzeye kattığı derinlik ve parlaklık olarak da bütünsel yaklaşmak lazım. :)
 

Atocan

Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#97
Ramazan bi bitsin de hocam testleri bende uygulayayım hatta bi gün saat belirleyip aynı zamanda testlere başlayalım aynı ürünleri kullanalım aynı panellere aynı süreleri bekleyerek silip eşit davranalım bakalım nem mi oluyor şehir mi sıcaklık mı nasıl bi süreç getirecek birlikte gözlemleyelim soru işaretleri kalksın ortadan hem yatay hem dikey panellerde sonuçları gözlemleriz sizde okey derseniz bayramdan sonra müsait vakit birlikte bi konu açıp paylaşalım
 

Noname

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#98
@omrslhmms ömer hocam ellerine sağlık güzel ve ayrıntılı bir test oldu bizler için :)

öncelikle @muratyz dediği gibi beni de şaşırttı Extreme bu kadar koşa sürede bu hale gelmesi mümkün değil. Yani markanın dayanım olarak en kısa ömürlü wax’ı Millionaire Wax’tır. Dayanım vaadi sunmaz yüksek parlaklık vaadi sunar bu sebeple ömrü eğer hava şartları iyi değilse bir ay vardır ya da yoktur. Onu da geçtim Ceramic wax olanında doğal yağ oranı Extreme’e göre daha fazladır ona rağmen o bile ciddi dayanım sunar ki @Orçun bunu test etti. Extreme içeriği gereği seramik oranı en yüksek wax.En kötü şartlar altında Ölüsü 2 ay dayanması gerek. O da en kötü şartlar altında. Neyse wax zaten elinizde ilerleyen süreçte illaki kullanacaksınız diğer denemelerinizde belki Farklı şartlar altında Farklı sonuçlar elde edersiniz hocam. :)

@Pro benim Bubblegum Wax’ı İnfinity Supergloss+ ile test ettiğim araç ömründe polisaj görmemiş bir araçtı. Keza okyanus mavisi bmw de Extreme vardı o da polisaj isteyen bir araçtı. Aslında aramızdan bir babayiğit bu durumu 50:50 polisaj yapıp test edebilir böylelikle daha sağlam bilimsel bir yaklaşım olmuş olur. Vernik seçme konusunda da Extreme alan diğer arkadaşlar ile irtibat kurulup Farklı marka araçlarda gözlemlenebilir. Tüketim konusunda da iki kat uygulanmış halinin sarfiyatı tek kat uygulanan diğer waxlar kadar bile değil hocam. Bir dahaki sefere ben size bir adet hediye göndereyim siz titizlikle değerlendirin. Böylelikle waxların Türkiye şartlarındaki durumunu görmüş oluruz. Diğer yandan olaya sadece boncuklanma olarak değil, yüzeye kattığı derinlik ve parlaklık olarak da bütünsel yaklaşmak lazım. :)
Tesekkur ederim Atalay hocam, su test bitsin de tum arabaya da surerek denemek istiyorum zaten. Diger arkadaslara da soyledim boncuk veya perdeleme azalsa da zaten koruma gitmis diyemeyiz hidrofobi gitmistir. Kaldi ki bu is garip geldi bana sivilarin dayanimi da bu kadar kisa degil. Yarin bir ara benzinlige gidip bir tazyikli su tutayim diyorum. Canlanacaklarina eminim.

@Atocan hocamin dedigi mantikli geldi bu urunler ortam sartlarindan tutunamamis olabilir mi acaba belki? Fusso zaten artik olayin disinda tutulan bi wax bunu kabul ettik.

Bakalim baska arkadaslar da cesitli vernik ve kosullarda denerlerse daha iyi fikir alabiliriz.
 

Noname

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#99
Ramazan bi bitsin de hocam testleri bende uygulayayım hatta bi gün saat belirleyip aynı zamanda testlere başlayalım aynı ürünleri kullanalım aynı panellere aynı süreleri bekleyerek silip eşit davranalım bakalım nem mi oluyor şehir mi sıcaklık mı nasıl bi süreç getirecek birlikte gözlemleyelim soru işaretleri kalksın ortadan hem yatay hem dikey panellerde sonuçları gözlemleriz sizde okey derseniz bayramdan sonra müsait vakit birlikte bi konu açıp paylaşalım
Tamamdir her zaman olur bana fark etmez karantinada yapacak is ariyorum zaten :)

Bu arada ben hep uygulama yaptigim kati dusundum yorum yaparken nem anlaminda falan. Orasi eksi ikinci kat. Benim araba eksi birde duruyor ve cikis rampasina yakin sayilacak bir yerde. Yani disarisinin sicakligiyla sadece gunes farki var. Gerekirse aracı bir kac gun disari da park ederim. Her ne kadar istemesem de :)
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
Tekrar inceleme için teşekkürler Ömer bu testi arabanın misal sag veya sol tarafında çamurluk,kapı,kapı, arka çamurluk şeklinde tekrar yapabilirmisin.


DENİZLİ