Kapı sürtme onarımı

Cliocu

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Oca 2018
Mesajlar
62
Beğeniler
47
Yaş
46
İl
İzmir
#1
Aracımın sağ ön kapısını kilitli taş yığınına sürttüm aşağı yukarı 3 yıldır böyle.pasta ile geçmez sanırım tırnak giriyor.boyatmak gerekebilir , fakat tanıdık usta yok bu kapı onarımı nasıl yapılır çizikler macun ile mi dolacak.ayrıca rengi tuttura bilinecek mi.bir boya ustasına sordum %70 80 oranında tutar dedi.işciliğine güvendiğim birisi olmadığı için bugüne kadar yaptırmadım.

https://i.
https://i.
https://i.hizliresim.com/IZzhwB.jpg[/URL]
[url=https://hizliresim.com/6avXkd][img]https://i.
 
Son düzenleme:

Murat

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
3,204
Beğeniler
7,691
Yaş
45
İl
Ankara
#2
Hocam geçmiş olsun. Macunluk duruyor. Ankara'da olsaydınız rengi %99 tutturacak yerlere yönlendirebilirdim.

Forumdan arkadaşların tanıdıkları olabilir.
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#4
Aracımın sağ ön kapısını kilitli taş yığınına sürttüm aşağı yukarı 3 yıldır böyle.pasta ile geçmez sanırım tırnak giriyor.boyatmak gerekebilir , fakat tanıdık usta yok bu kapı onarımı nasıl yapılır çizikler macun ile mi dolacak.ayrıca rengi tuttura bilinecek mi.bir boya ustasına sordum %70 80 oranında tutar dedi.işciliğine güvendiğim birisi olmadığı için bugüne kadar yaptırmadım.

https://i.
https://i.

https://i.hizliresim.com/IZzhwB.jpg
[/URL]
[/QUOTE]

İzmir'de kim var bilemiyorum ama macun ve boyasız iyileşmez, çizikler çok derin ve aralıkları da çok geniş olmuş :(
Geçmiş olsun :(
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Cliocu

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Oca 2018
Mesajlar
62
Beğeniler
47
Yaş
46
İl
İzmir
#5
Hocam geçmiş olsun. Macunluk duruyor. Ankara'da olsaydınız rengi %99 tutturacak yerlere yönlendirebilirdim.

Forumdan arkadaşların tanıdıkları olabilir.
Teşekkürler, İzmir'de yim.en azından yapım aşamalarını bilsem,macun zımpara astar boya şeklinde mi oluyor.
 

Ozgur_gs_91

Profesyonel Detaycı
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,891
Beğeniler
2,711
İl
Kocaeli
#7
Cem abiye bir sorun isterseniz. Hardcore garaj a yani. Boya için yönlendirebilir belki.
 

Murat

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
3,204
Beğeniler
7,691
Yaş
45
İl
Ankara
#9
Teşekkürler, İzmir'de yim.en azından yapım aşamalarını bilsem,macun zımpara astar boya şeklinde mi oluyor.
Tam detaylı bilmiyorum. Fakat kendiniz yapacaksanız boya kodunu iletebilirseniz boya temin etmeye çalışayım. Fakat boyayı homojen şekilde atmak bile ayrı bir sanat bence.
 

Cliocu

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Oca 2018
Mesajlar
62
Beğeniler
47
Yaş
46
İl
İzmir
#10
Tam detaylı bilmiyorum. Fakat kendiniz yapacaksanız boya kodunu iletebilirseniz boya temin etmeye çalışayım. Fakat boyayı homojen şekilde atmak bile ayrı bir sanat bence.
Ben kendim yapamam eğer ki boyatmaya verirsem başında durup hangi aşamaları yapıyor ona dikkat ederim.sanayi de biryerde geçerken görmüştüm canavar taşı ile boyayı kaldırıyor du.
 

CNR Detailing

Profesyonel Detaycı
Uygulama Uzmanı
Üye
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
1,029
Beğeniler
3,250
İl
Ankara
#11
Tam detaylı bilmiyorum. Fakat kendiniz yapacaksanız boya kodunu iletebilirseniz boya temin etmeye çalışayım. Fakat boyayı homojen şekilde atmak bile ayrı bir sanat bence.
Araba üzerinde renk çalışmaları yapılmadığı sürece ton tutmaz abi, ihtimali malesef çok düşük :) Her markanın bile aynı kodu arasında renk farkı varken uzaktan göndermek büyük risk :)
 

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#12
Hocam geçmiş olsun. Macunluk duruyor. Ankara'da olsaydınız rengi %99 tutturacak yerlere yönlendirebilirdim.

Forumdan arkadaşların tanıdıkları olabilir.
Babamın Audi için tamponları boyatmayı düşünüyorduk ama renk tutmaz diye erteledik hep. Ankara'daki tavsiyenizi paylaşırsanız sevinirim üstadım, yolumuz sık düşüyor orada boyatırız hiç olmadi gönül rahatlığıyla.

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#13
Babamın Audi için tamponları boyatmayı düşünüyorduk ama renk tutmaz diye erteledik hep. Ankara'daki tavsiyenizi paylaşırsanız sevinirim üstadım, yolumuz sık düşüyor orada boyatırız hiç olmadi gönül rahatlığıyla.

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Benim bildiğim renk tutturmak zor biraz. Hatta @CNR Detailing in bununla ilgili bir çalışması vardı. Yanlış hatırlamıyorsam 7 saat renk tutturmaya uğraşmıştı.