Aracımın sağ ön kapısını kilitli taş yığınına sürttüm aşağı yukarı 3 yıldır böyle.pasta ile geçmez sanırım tırnak giriyor.boyatmak gerekebilir , fakat tanıdık usta yok bu kapı onarımı nasıl yapılır çizikler macun ile mi dolacak.ayrıca rengi tuttura bilinecek mi.bir boya ustasına sordum %70 80 oranında tutar dedi.işciliğine güvendiğim birisi olmadığı için bugüne kadar yaptırmadım.
https://i.
https://i.
https://i.hizliresim.com/IZzhwB.jpg[/URL]
[url=https://hizliresim.com/6avXkd][img]https://i.
https://i.
https://i.
https://i.hizliresim.com/IZzhwB.jpg[/URL]
[url=https://hizliresim.com/6avXkd][img]https://i.
Son düzenleme:




