Karcher k2 vs. alta foam 2000

FRTDRN

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 Kas 2021
Mesajlar
51
Beğeniler
20
İl
Ankara
#1
Abilerim Selamün Aleyküm, Araç Yıkamasında Kolaylık Sağlaması Açısından " karcher k2 " ve " alta foam 2000 " arasında kaldım. Alta Foam'ı alırsam Enusic Pompayla Modifiye etmeyi düşünüyorum. Sizce hangisi daha mantıklı ?
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,404
Yaş
45
İl
Istanbul
#2
Abilerim Selamün Aleyküm, Araç Yıkamasında Kolaylık Sağlaması Açısından " karcher k2 " ve " alta foam 2000 " arasında kaldım. Alta Foam'ı alırsam Enusic Pompayla Modifiye etmeyi düşünüyorum. Sizce hangisi daha mantıklı ?
K2 daha mantıklı., alta foam 'a sanayi tipi kompresör bile bağlasanız K2 verdiği performansın yarısını alamazsınız.
 

Murat

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
3,204
Beğeniler
7,691
Yaş
45
İl
Ankara
#3
İkisi de tamamen ayrı segment. Basınçlı yıkama makinesi kullanma imkanınız varsa (konu komşu sesten rahatsız olmayacaksa vs) öncelik her zaman basınçlı makine için foam lance olmalıdır.
 

mirafiori

Uzman Detaycı
Emektar Detaycı
Üye
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
1,451
Beğeniler
4,275
Yaş
41
İl
İstanbul
#4
Ve aleyküm selam. Ben k2 kullanıyorum hemde orijinal foam lance ile hazne küçüklüğü harici memnunum.
İmzamda youtube kanalımın linki var ordan k2 ile alakalı videolarıma bakabilirsiniz fikir verebilir.
 

FRTDRN

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 Kas 2021
Mesajlar
51
Beğeniler
20
İl
Ankara
#6
Ve aleyküm selam. Ben k2 kullanıyorum hemde orijinal foam lance ile hazne küçüklüğü harici memnunum.
İmzamda youtube kanalımın linki var ordan k2 ile alakalı videolarıma bakabilirsiniz fikir verebilir.
yanında köpük tabancası gelmiyor değil mi?
 

FRTDRN

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 Kas 2021
Mesajlar
51
Beğeniler
20
İl
Ankara
#7
İkisi de tamamen ayrı segment. Basınçlı yıkama makinesi kullanma imkanınız varsa (konu komşu sesten rahatsız olmayacaksa vs) öncelik her zaman basınçlı makine için foam lance olmalıdır.
sadece makine 600tl, köpük aparatı 200tl. Toplamda kablosu ve hortumuyla 800-1000 arası bir fiyat çıkıyor. Bu fiyata değip değmeyeceği konusunda tereddütte kaldım.
 

architect_baki

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
30 Eyl 2020
Mesajlar
321
Beğeniler
751
Yaş
28
İl
İstanbul
#8
Hocam arabayı hiç foam lance ile yıkadınız mı bilmiyorum ama yıkamadıysanız yıkayın. Pompa mompa hikaye valla :) amelelik resmen. Biz benzinlikçi tayfa için nimet ama cok zorluyor. İki kablo at hortuma bagla yapıştır devam et.

ayrıca şöyle söyliyim mekanınız varsa alta alıp hortumla yıkamaktan ise makşne alıp tazyik gücü az da olsa makineyle yıkamak daha mantıklı. Haftada 1 kirler işlemeden yıkansa herşeyi söker atar.

ekstra olarak hortumda su paranız daha cok giderken makine su tüketimini azaltır. Fazla verdiğiniz ücret göze batmasın. Bu bir keyif hobisidir. Ve verdiğimiz ücretler oto yıkamalara göre gayet uygun aldığımız sonuçta cabası.

keyif almak istiyorsanız makine alın geçin…
 

FRTDRN

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 Kas 2021
Mesajlar
51
Beğeniler
20
İl
Ankara
#9
Hocam arabayı hiç foam lance ile yıkadınız mı bilmiyorum ama yıkamadıysanız yıkayın. Pompa mompa hikaye valla :) amelelik resmen. Biz benzinlikçi tayfa için nimet ama cok zorluyor. İki kablo at hortuma bagla yapıştır devam et.

ayrıca şöyle söyliyim mekanınız varsa alta alıp hortumla yıkamaktan ise makşne alıp tazyik gücü az da olsa makineyle yıkamak daha mantıklı. Haftada 1 kirler işlemeden yıkansa herşeyi söker atar.

ekstra olarak hortumda su paranız daha cok giderken makine su tüketimini azaltır. Fazla verdiğiniz ücret göze batmasın. Bu bir keyif hobisidir. Ve verdiğimiz ücretler oto yıkamalara göre gayet uygun aldığımız sonuçta cabası.

keyif almak istiyorsanız makine alın geçin…
K2 Compact gördüm @mirafiori abinin youtube kanalınca 900tl flan. Bu fiyata değer diyorsunuz yani
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#11
Benzinlikte yıkayan ve alta kullanan biri olarak kesinlikle K2.

Yıkama yeri olan biri için kesinlikle K2.

Alta sadece yıkama yeri olmayanlar için bir alternatif.
 
Son düzenleme:

FRTDRN

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 Kas 2021
Mesajlar
51
Beğeniler
20
İl
Ankara
#12
Benzinlite yıkayan ve alta kullanan biri olarak kesinlikle K2.

Yıkama yeri olan biri için kesinlikle K2.

Alta sadece yıkama yeri olmayanlar için bir alternatif.
apartmanda dairesinde oturuyorum, fakat 2. kattayım bu da bi yer sayılır sanki :)
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,404
Yaş
45
İl
Istanbul
#15
K2 Compact gördüm @mirafiori abinin youtube kanalınca 900tl flan. Bu fiyata değer diyorsunuz yani
K2 'ye 900 tl. verilmez., o rakama çok rahat K3 alınır., K2 'nin ederi 500-550 tl. olmalıdır; Karcher K 2 Classic 110 Bar 1400 W Basınçlı Yıkama Makinesi Fiyatları ve Özellikleri

K3 950 tl. K3 Basınçlı Yıkama Makinesi 120 Bar

Verdiğiniz linkteki 900 tl..ye satılan (k2 universal car) ile gelen aksesuar,lar şampuan vs.. çer çöp o aksesuarların size hiç bir faydası yok.,

Bir kez basınçlı yıkama makinası ile yıkayın düşünceniz değişecektir., Aksine esas yıkama makinesi kullanım kolaylığı sağlar.
 

FRTDRN

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 Kas 2021
Mesajlar
51
Beğeniler
20
İl
Ankara
#16
K2 'ye 900 tl. verilmez., o rakama çok rahat K3 alınır., K2 'nin ederi 500-550 tl. olmalıdır; Karcher K 2 Classic 110 Bar 1400 W Basınçlı Yıkama Makinesi Fiyatları ve Özellikleri

K3 950 tl. K3 Basınçlı Yıkama Makinesi 120 Bar

Verdiğiniz linkteki 900 tl..ye satılan (k2 universal car) ile gelen aksesuar,lar şampuan vs.. çer çöp o aksesuarların size hiç bir faydası yok.,

Bir kez basınçlı yıkama makinası ile yıkayın düşünceniz değişecektir., Aksine esas yıkama makinesi kullanım kolaylığı sağlar.
bunun yanında köpük tabancası çıkıyor mu peki
 

architect_baki

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
30 Eyl 2020
Mesajlar
321
Beğeniler
751
Yaş
28
İl
İstanbul
#17
K2 Compact gördüm @mirafiori abinin youtube kanalınca 900tl flan. Bu fiyata değer diyorsunuz yani
Piyasa Fiyatları hakkında net bilgiye sahip değilim ama şöyle izah edeyim. Alta alırsanız elle pompalamak büyük eziyet. Şuan 200 lira civarı fiyatı var. Buna ekstra sibop + kompresör alayım derseniz en ucuz kompresör suanda neredeyse 300 civarında. Yani 500 vermiş olacaksınız. Ayrıca ugrastığınız ile kalacaksınız. foam lance büyük keyif ve kolaylıktır. Heleki biz detaycılar için.

hızlıca köpük atıp detay fırçası ile detaylandırırsınız. Alta ile sağı yaparken sol kuruyor köpük akıyor cok cok hızlı olmak gerekiyor arı gibi. Benzinlikte beni uzaktan izleyen nabıyoo lan bu deli der gibi bakıyodur :) ki bakıyorlar da sen ne uğraşıyorsun bu kadar diyolar :D

Bir makine alırsanız rahatlıkla davlumbaz temizliği vs yaparsınız, tazyik o kirleri daha iyi söker

Susuzluğun git gide azaldığı bu dönemde az su harcayacak hem cebinize hem dünyaya katkı sağlayacaksınız.

en büyüğü ise aldığınız keyif cabası olacak. Mekanım olsa yıkama makinesi + foam lance demirbasım olurdu
 

mirafiori

Uzman Detaycı
Emektar Detaycı
Üye
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
1,451
Beğeniler
4,275
Yaş
41
İl
İstanbul
#18
Ben K2 yi vakti zamanında Bimden almıştım foam lance içinden çıkmıştı. K2 nin bir kaç çeşidi var hem tasarım olarak hem içerik olarak, alırken emin olmak lazım içeriğinden.
Alışveriş sitelerini araştırırsan biraz 600 650 tl bandında gözüme çarptı.
2. Katta oturuyorsanız uzatma kablosu ile elektrik işini çözerseniz suyu kovadanda çekebiliyor K2.
Pompa hiç kullanmadım zaten kullanan arkadaşlar gerekli yorumu yapmış.
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,404
Yaş
45
İl
Istanbul
#19
bunun yanında köpük tabancası çıkıyor mu peki
İçinden çıkan modelleri var, car kit 'li versiyonları satılıyor ancak karcher 'in köpük tabancalarından bişey beklemeyin iyi köpük yapamıyorlar bulaşık suyundan farkı yok., zaten car kit 'li versiyonlarına foam lance 'e ödeyeceğiniz fiyat kadar para istiyorlar., köpük yapmak için foam lance almalısınız., şuan piyasada satılan hiç bir köpük yapıcı türevi ürünler foam lance 'in yaptığı köpüğün yanına yaklaşamazlar.,

bütçenize göre tercih yapabilirsiniz;
14.43US $ 22% OFF|Basınçlı yıkama köpük makinesi yüksek basınçlı sabun Foamer araba yıkama köpük jeneratörü kar köpük temizleyici lavabo Karcher pennik|sprayer lance|lance foamlance foam gun - AliExpress

MJJC foam lance bu ürün çok güzel köpük yapar;
29.0US $ |MJJC yüksek kalite ile köpük tabancası Karcher K2 K7, köpük püskürtücü tüm Karcher K serisi basınçlı yıkama Karcher|mjjc karcher|mjjc snow foam lancemjjc foam lance - AliExpress
 

FRTDRN

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 Kas 2021
Mesajlar
51
Beğeniler
20
İl
Ankara
#20
Herkese Çok Teşekkür ederim Bosch Aquatak 120'nin daha iyi oldugunu öğrendim tercihimi ondan yana kullanıcam. Fakat MJJC foam lance için 400-500tl şuan için cok gibi geldi