Hocam arabayı hiç foam lance ile yıkadınız mı bilmiyorum ama yıkamadıysanız yıkayın. Pompa mompa hikaye valla

amelelik resmen. Biz benzinlikçi tayfa için nimet ama cok zorluyor. İki kablo at hortuma bagla yapıştır devam et.
ayrıca şöyle söyliyim mekanınız varsa alta alıp hortumla yıkamaktan ise makşne alıp tazyik gücü az da olsa makineyle yıkamak daha mantıklı. Haftada 1 kirler işlemeden yıkansa herşeyi söker atar.
ekstra olarak hortumda su paranız daha cok giderken makine su tüketimini azaltır. Fazla verdiğiniz ücret göze batmasın. Bu bir keyif hobisidir. Ve verdiğimiz ücretler oto yıkamalara göre gayet uygun aldığımız sonuçta cabası.
keyif almak istiyorsanız makine alın geçin…