Karcher k2 vs. alta foam 2000

ihsanayna

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
21 Haz 2020
Mesajlar
219
Beğeniler
507
Yaş
38
İl
kastamonu
#21
İyi günler. Makine alacaksanız k2 yi geçici olarak düşünün derim. Ayda 1 en fazla yıkarken plastik olan pompa kısmı su sızdırmaya başladı. Ayrıca hortum kısalığı da can sıkıcı.
 

drerdogan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
23 Mar 2018
Mesajlar
262
Beğeniler
945
İl
ısparta
#22
apartmanda dairesinde oturuyorum, fakat 2. kattayım bu da bi yer sayılır sanki :)
ben 3. katta iken elektiriği yukarıdan sallar, suyu girişteki vanadan yaptırdığım aparat ile alırdım. kafayı kırınca hepsine çare çıkıyor.

Altayı motor yıkama için aldım ben.
elimde valet pro neutral snow foam ve flowey ev13 var snow foam olarak. alta da nasıl kullanacağız, birileri beni etiketleyip cevap verebilir mi? Arama yaparken bu başlık çıktı karşıma:utan:
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#23
ben 3. katta iken elektiriği yukarıdan sallar, suyu girişteki vanadan yaptırdığım aparat ile alırdım. kafayı kırınca hepsine çare çıkıyor.

Altayı motor yıkama için aldım ben.
elimde valet pro neutral snow foam ve flowey ev13 var snow foam olarak. alta da nasıl kullanacağız, birileri beni etiketleyip cevap verebilir mi? Arama yaparken bu başlık çıktı karşıma:utan:

Hızlı Soru - Cevap

Bu başlıkta cevap vermeye çalıştım