ben 3. katta iken elektiriği yukarıdan sallar, suyu girişteki vanadan yaptırdığım aparat ile alırdım. kafayı kırınca hepsine çare çıkıyor.
Altayı motor yıkama için aldım ben.
elimde valet pro neutral snow foam ve flowey ev13 var snow foam olarak. alta da nasıl kullanacağız, birileri beni etiketleyip cevap verebilir mi? Arama yaparken bu başlık çıktı karşıma