Merhabalar, bu aralar camlarda payi izlerini görüyordum. Arka sağ stop üst kısmında ve o bölge bagaj kaportasında biraz çizikler gördüm.
Şampuanlı su ve temiz mf ile biraz tozunu aldım. Tırnağa gelmiyor. Basit pasta işlemiyle çıkar mı?
Araçda o kısımda seramik ve ara ara uyguladığım seramik destekleyici ürün mevcuttu.
Sizce çizik seramik de mi vernik te mi olmuş oluyor?
Şampuanlı su ve temiz mf ile biraz tozunu aldım. Tırnağa gelmiyor. Basit pasta işlemiyle çıkar mı?
Araçda o kısımda seramik ve ara ara uyguladığım seramik destekleyici ürün mevcuttu.
Sizce çizik seramik de mi vernik te mi olmuş oluyor?




