Bunlar pek kedinin işine benzemiyor

Bunlar sanki bir yaramaz veledin işine benziyor. Kedilerin çizebilmesi için yüzeyin toz toprak içinde olması lazım. Camdan, kaputtan kayarak inmeyi severler. Nazikçe kedi kardeş aşağı inermisin demezseniz korkup olduğu yerde kalkış kontrolu devreye sokup aniden 4 patisiyle tam gaz olay yerinden uzaklaşır, tam bu esnada birbirlerine paralel çizikler oluşabilir ama bu kadar da belirgin olabileceğini pek sanmıyorum.
KArdeşin sen ne bilirsin diyebilirsin. Annem sağolsun kedileri beslemeyi sever. Evin önünde 5 tane falan var. Hepside sırayla otomobillere inip çıkıyorlar. Bizim garajda da 2 tane muzur kedi var. Sıcak kaputu görmeye gelsinler. Bir tanesi artık profesyonel olmuş usturuplu şekilde çıkıyor, iniyor

Kaç otomobil varsa hepsine çıkıyor. Bende meraklı olarak bazen milletin otomobiline de çizik kontrol yapıyorum

Hepsi malumunuz yıkama çizikleri ile dolu. Hiçbirinde böyle çizik gözlemlemedim.

Ha ama otomobilin üzerinde yumuşak yapıda bir materyal varsa kedi onu hayatta affetmez. Tırnaklarını bir güzel geçirir tırnaklarını bilemeye çalışır. Ama boyalı yüzeyde bu derece ve düzensiz çizik yapabildiklerine hiç şahit olmadım. Bu tip izler ufak bir taş ve küçük bir çocuk ile yapılabilen çiziklere benziyor. (o oldu oradan biliyorum

)