- Malum havalar soğudu, eksi dereceleri görüyoruz. Kapı fitilleri, kulplarının soğukta buz tutmaması, yapışmaması için önerileriniz nedir?
Kapı fitilleri için Würth Silikon spreyi önerir misiniz, vazelin kullanan da görmüştüm internette.
- Sabahleyin ayazda camların buzunu açmak için kullandığınız ürünler nelerdir, öncesinde tedbir için de ayrı bir ürünler oluyor mu?
- Eksi derecelerde el freni çekilmezse daha mı sağlıklı olur (araç viteste takılı olmalı)
Kapı fitilleri için Würth Silikon spreyi önerir misiniz, vazelin kullanan da görmüştüm internette.
- Sabahleyin ayazda camların buzunu açmak için kullandığınız ürünler nelerdir, öncesinde tedbir için de ayrı bir ürünler oluyor mu?
- Eksi derecelerde el freni çekilmezse daha mı sağlıklı olur (araç viteste takılı olmalı)




