Klin Drying Duo Evo Kurulama Havlusu

vysln

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
11 Haz 2022
Mesajlar
15
Beğeniler
19
Yaş
29
İl
Ankara
#1
Geçtiğimiz dönemlerde araç yıkama ürünleri için set halinde bir tavsiye istemiştim. Birkaç ilgili kullanıcı ihtiyacıma göre tavsiyelerde bulundu sağ olsunlar ben de tavsiyeleri dikkate alarak söyledikleri ürünlerden aldım. İçlerinde kurulama havlusu olarak klin in 70x90 en büyük havlusunu aldım. Hatrı sayılır bir fiyatı var. Havlu double twist. 1-2 kere kullandım. bu havluyu öneren arkadaşlar ya hiç bu havluyu kullanmamışlar sağdan soldan duydukları yorumlara göre tavsiye ettiler ya da bu işin ticaretini yapan kişiler bu havluyu satmak için bu yola başvuruyolar. Paraya kıyıp bu ürünü almak isteyenlere tecrübelerimi paylaşayım. Havlunun hiçbir emici özelliği yok. Çektiğiniz yerde arkasında su izleri bırakıyor. Aynı zamanda kaportada hiç kaymıyor. Kaportaya zımpara sürseniz yüzeyde daha kolay hareket eder. Büyüklüğü ve ağırlığı zaten işinizi zorlaştırıyor. Kullanan birisi olarak tavsiye etmiyorum paranıza yazık. Abartısız söylüyorum zamanında 60 liraya aldığım sparkın double twist havlusu daha güzeldi



 

kaptik_virusu

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2018
Mesajlar
209
Beğeniler
315
Yaş
41
İl
Ankara
#2
Ben de Evo olmayan versiyonu kullandım ve istediğim emiş performansını alamamıştım. Foruma yazdığımda havluyu kullanmayan kişilere inandıramadım bir türlü. Evet, ben de Klin‘in abartılan bir marka olduğunu düşünüyorum ancak sizin bahsettiğiniz biraz farklı bir durum. O kadar da kötü olması imkansız, muhtemelen aracınızda koruma yok veya başka bir sıkıntı var. Şu videoda performansı fena görünmüyor.

 

berkesennturk

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Nis 2024
Mesajlar
604
Beğeniler
3,262
İl
.
#3
bende bire bir aynı havlu var kia sportage c segmenti suv aracımı kurulamak için kullanıyorum ve çok memnunum iz bırakmıyor. aracınızda koruma mı yok ? sizdeki havluda mı problem var ?
 
Son düzenleme:

vysln

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
11 Haz 2022
Mesajlar
15
Beğeniler
19
Yaş
29
İl
Ankara
#4
Aracımı nisan ayında sıfır aldım bayiden alırken seramik yapılmıştı. Seramik yapıldığına veya etkisinin devam ettiğine pek inanmıyorum ancak bu kadar kötü kurulamasının korumayla bi alakası olamaz.
 

i.ucr

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
28 Tem 2024
Mesajlar
56
Beğeniler
48
Yaş
36
İl
Uşak
#5
Ben de tam olarak bu havludan almak niyetindeydim.

Zımpara gibi yapışması zaten şu çektiği için olmaz mı?
Sanırım koruma veya cila yok aracınızda?

Foto/video çektiniz mi hiç ?
 

Eraycan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,253
Beğeniler
808
Yaş
39
İl
Ordu
#6
Bende klin korea duo var evo olmayan ilk versiyonu. Bugüne kadar chemichal guys wolly mummuth kullanıyordum resmen eziyet çekiyormuşum. Bu havlu mükemmel. Araçta koruma varsa iz bırakmadan çekiyor. Ama sizdeki evo olanı kullanmadım evo olanın daha iyi olması gerekiyor dşye tahmin ediyorum
 

Erkan KOCAKAYA

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Ağu 2023
Mesajlar
1,106
Beğeniler
4,079
Yaş
46
İl
Bartın
#7
Geçtiğimiz dönemlerde araç yıkama ürünleri için set halinde bir tavsiye istemiştim. Birkaç ilgili kullanıcı ihtiyacıma göre tavsiyelerde bulundu sağ olsunlar ben de tavsiyeleri dikkate alarak söyledikleri ürünlerden aldım. İçlerinde kurulama havlusu olarak klin in 70x90 en büyük havlusunu aldım. Hatrı sayılır bir fiyatı var. Havlu double twist. 1-2 kere kullandım. bu havluyu öneren arkadaşlar ya hiç bu havluyu kullanmamışlar sağdan soldan duydukları yorumlara göre tavsiye ettiler ya da bu işin ticaretini yapan kişiler bu havluyu satmak için bu yola başvuruyolar. Paraya kıyıp bu ürünü almak isteyenlere tecrübelerimi paylaşayım. Havlunun hiçbir emici özelliği yok. Çektiğiniz yerde arkasında su izleri bırakıyor. Aynı zamanda kaportada hiç kaymıyor. Kaportaya zımpara sürseniz yüzeyde daha kolay hareket eder. Büyüklüğü ve ağırlığı zaten işinizi zorlaştırıyor. Kullanan birisi olarak tavsiye etmiyorum paranıza yazık. Abartısız söylüyorum zamanında 60 liraya aldığım sparkın double twist havlusu daha güzeldi



Merhaba. Araçta hızlı cila olarak bir ürün kullandın mı?
 

Cycl3s

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Ara 2023
Mesajlar
243
Beğeniler
1,344
İl
Istanbul
#8
ben bu ürünü kullanıyorum çok memnunum, koruma var ise sorun olmayacaktır kurulamadan yana. uygulamanızda bir sorun olabilir mi acaba yada araçta koruma olmadığı için sorun yaşıyor olabilirsiniz belki hocam.
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,340
Beğeniler
6,701
İl
Gebze
#9
Kaportaya yapışma dediğiniz olay aracınızda koruma olmadığı içindir muhtemelen. Birçok kurulama havlusu kullandım gördüm içlerinde en iyisi Klin drying duo evo 90x75 olandı. Cam tavan, kaput ve bagaj kısmında zaten direk atıp çekiyordum arkasında hiçbirşey bırakmıyordu. Yan panellerde havluyu ikiye katlayıp bi elimle üstten diğer elimlede alttan tutup silmeyi yapıyorum. Ağırlık konusunda evet haklısınız havlu cok ağır fakat kline özel bir durum değil twisted havlularda xl boyutlarda olup 1200 gsm olan bütün havlular ağırdır.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#10
Aracımı nisan ayında sıfır aldım bayiden alırken seramik yapılmıştı. Seramik yapıldığına veya etkisinin devam ettiğine pek inanmıyorum ancak bu kadar kötü kurulamasının korumayla bi alakası olamaz.
Nisan ayinda yapilan seramige herhangi bir koruma yapmadiysaniz zaten yuzeyde kalmamiştir 4 yikama bir top coat tarzi urunle yuzey parlakligi ve yüzey kayganligi kontrol altina alinmalidir.
Araç Servislerinde kullanilan Seramik ve işcililler malesef cok iyi degil,Her servis ayni degildir mantigi kafanizda soru işareti olmasin hepsi ayni :) Sonucta ordaki uygulamacilar Taşeron ve Kar ortakli calistiklari için sonuç bu şekildedir.
 

vysln

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
11 Haz 2022
Mesajlar
15
Beğeniler
19
Yaş
29
İl
Ankara
#11
Araçta şu an koruma yok olarak kabul ediyorum zaten. Ama yaşadığım durumun korumayla alakası olmadığını söylüyorum keza ön 4 parça ppf kaplama var. Koruma olmasa dahi havluyu çektiğim yerde suyu emmesi lazım. Bendeki havlu çizgi çizgi su izi bırakıyor arkasında. Önckei yıkamalarımda spark kullanıyordum ondan memnundum açıkçası
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,340
Beğeniler
6,701
İl
Gebze
#12
Araçta şu an koruma yok olarak kabul ediyorum zaten. Ama yaşadığım durumun korumayla alakası olmadığını söylüyorum keza ön 4 parça ppf kaplama var. Koruma olmasa dahi havluyu çektiğim yerde suyu emmesi lazım. Bendeki havlu çizgi çizgi su izi bırakıyor arkasında. Önckei yıkamalarımda spark kullanıyordum ondan memnundum açıkçası
Korumasızda olsa arkasında aman aman leke yapacak şekilde bi su izi bırakacağını sanmıyorum. Aynı gün içerisinde bir korumasız iki kere korumalı aracı kuruladım çok güzel kurulamıştı.
 

ygT-

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
8 Oca 2023
Mesajlar
426
Beğeniler
626
İl
İstanbul
#13
Bende ilk alacağım zaman purestar ve klin arasında kalmıştım. Sonrasında purestar a karar verip duplex 45*75 versiyonunu aldım, yaklaşık 1.5 yıl oldu ve kurulama sonrası havlunun temizliğini sıradan deterjanla yapmama rağmen halen d segmenti insignia aracı arkasında iz bırakmayacak şekilde sorunsuz baştan aşağı kuruluyor. Yüzeyde koruma olduğunda zaten havlunun ıslandığını dahi hissetmiyorsunuz kuruladıktan sonra. Klin markası içinde bahsettiğiniz kadar kötü olması bana çok saçma geldi. Klin ismini duyurmuş bir markadır, kaldıki merdivenaltı üretim dahi olsa o kalınlıkta o büyüklükte ki bi havlu yeterli seviyede kurulamaya yardımcı olabilir.
 

vysln

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
11 Haz 2022
Mesajlar
15
Beğeniler
19
Yaş
29
İl
Ankara
#15
Memnun olan veya almak isteyen arkadaş olursa 2 kere kullanılmış havlu var uygun fiyata veririm
 

i.ucr

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
28 Tem 2024
Mesajlar
56
Beğeniler
48
Yaş
36
İl
Uşak
#16
Konusu açılmışken soralım o zaman.
Bu havlu 1100₺ civarında.
Aynı ebatta slopes raptor 1400 gsm 650₺ civarında.

Slopes mi kötü Klin mi çok iyi?
Bakıyorum hepsinden aynı üretim şekli, aynı karışım ama çok farklı fiyatlar var?

Bende yeni başlayan biri olarak hangisini alacağımı şaşırdım.
Sonuçta 1000₺ gibi rakamlardan bahsediyoruz
 

Hazar

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
124
Beğeniler
54
İl
İstanbul
#17
Havluyu kullanmadan önce normal sabun ile sıcak suda elde yıkayın. Sererek kurutun sonra havını alması için kuruduktan sonra elbise fırçası ile hafifçe kurulayın daha iyi çalışacaktır.

SM-S918B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Celal

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Ara 2019
Mesajlar
903
Beğeniler
2,884
Yaş
45
#19
Klim çok kötü değildir (2 tane Hali hazırda mevcut)
Çok havlu denedim en sevdiğim wizard blue marlin (iyiki zamanında 3 tane edinmişim)
Sonra gyeon silk dryer çok güzeldir o havluda
Daha sonra purestar çift taraflı havluları da çok güzeldir ama bu sıralamada klini sona yazarım
 

i.ucr

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
28 Tem 2024
Mesajlar
56
Beğeniler
48
Yaş
36
İl
Uşak
#20
Klim çok kötü değildir (2 tane Hali hazırda mevcut)
Çok havlu denedim en sevdiğim wizard blue marlin (iyiki zamanında 3 tane edinmişim)
Sonra gyeon silk dryer çok güzeldir o havluda
Daha sonra purestar çift taraflı havluları da çok güzeldir ama bu sıralamada klini sona yazarım
Wog'u almak için yurtdışından birşeyler yapmak lazım sanırım.
O yoksa purestar mi diyorsunuz?