Klin Drying Duo Evo Kurulama Havlusu

detayseverr

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
22 Ara 2022
Mesajlar
331
Beğeniler
578
İl
Antalya
#23
Yaklaşıı 1 senedir 15-20 defa evo olmayan drying duo seri havlumu kullanıyorum. Yeni araç aldım üzerinde de koruma yoktu havlu arkasında iz bırakmadan tüm aracı kuruladı kesinlikle sizin havlunuz özelinde bir sıkıntı var. Makinede yumuşatıcı ile yıkamış, kullandıktan sonra yıkamadan kaldırmış olabilir misiniz?
 

Eraycan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,253
Beğeniler
808
Yaş
39
İl
Ordu
#24
Yaklaşıı 1 senedir 15-20 defa evo olmayan drying duo seri havlumu kullanıyorum. Yeni araç aldım üzerinde de koruma yoktu havlu arkasında iz bırakmadan tüm aracı kuruladı kesinlikle sizin havlunuz özelinde bir sıkıntı var. Makinede yumuşatıcı ile yıkamış, kullandıktan sonra yıkamadan kaldırmış olabilir misiniz?
Aynen hocam bende de evo olmayan modeli var yeni aldım mükemmel bir havlu
 

escaba_tr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2019
Mesajlar
413
Beğeniler
1,358
İl
Düzce
#25
Havlunun hiçbir emici özelliği yok. Çektiğiniz yerde arkasında su izleri bırakıyor. Aynı zamanda kaportada hiç kaymıyor. Kaportaya zımpara sürseniz yüzeyde daha kolay hareket eder.
Yorumunuzu okurken ilgili kısım dikkatimi çekti ve daha önce diğer aracımızda benimde başıma benzer durum geldiği için tecrübem var. Normalde 1000 ve üzeri gsm havlularda özellikle de sıfır alınan havlularda dediğiniz olay başınıza gelmez, twist olsun yada olmasın, marka da farketmez..

Bizim diğer aracımız olan ford kuga 2018 model ve sıfır alınmıştı ancak araç haftada 1 yada 2 kez garajdan çıkar, o yüzden de nerdeyse sene de 4 -5 sefer falan yıkama yapılır, bugüne kadar pasta cila yada boya koruma uygulaması yapılmadı, geçenlerde yıkadım, konusunu da forumda paylaştım, ön yıkamada 2 sefer prewash ürün uygulayıp üzerine de kireç çözme özellikli kova şampuanı uygulayarak temaslı yıkadıktan sonra diğer aracımız olan egea da kullandığımız, çok memnun kaldığım 1200 gsm slopes king double twist drying kurulama havlusu ile kurulamak istediğimde havlu kaportada takılıp kalıyordu, resmen zorla çekerek kurulama yaptım ve havlunun geçtiği yerlerde hep su kaldı, havluyu daha önce diğer aracımızda kullanmış olmasam bende sizin gibi havlu hakkında kötü düşüncelere kapılacaktım sonra araca demirtozu ve kil uygulaması yaptım ve yaptığım yerde havlu tek seferde sorunsuz kurulama yaptı.

Burada şunu demek istiyorum, öncelikle üründe hata olma ihtimaline karşı aldığınız yer gerçekten klin satıyor mu yoksa çakma ürün piyasada çok var. eğer orjinal klin ürün aldıysanız bizim kuga da başımıza gelen durum sizinde başınıza gelmiş olabilir. kaportada demirtozu temizliği ve kil temizliği yapıp havluyu tekrar denerseniz o zaman da hala bahsettiğiniz durumlar devam ediyorsa havluyla ilgili satın aldığınız firma ile görüşmeniz faydanıza olacaktır.

Bir de şöyle bir durum var, bazı hızlı cilalar, Koch chemie pw gibi tam bir bez katilidir, bunun gibi hızlı cilalar zamanla kurulama havlularının su çekme özelliğini zayıflatırlar, sizin daha 2 sefer kullandığınız havluda böyle bir sorun olacağını düşünmeyerek kendimce yorumumu yaptım umarım faydalı olur.
 

Eraycan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,253
Beğeniler
808
Yaş
39
İl
Ordu
#26
Yorumunuzu okurken ilgili kısım dikkatimi çekti ve daha önce diğer aracımızda benimde başıma benzer durum geldiği için tecrübem var. Normalde 1000 ve üzeri gsm havlularda özellikle de sıfır alınan havlularda dediğiniz olay başınıza gelmez, twist olsun yada olmasın, marka da farketmez..

Bizim diğer aracımız olan ford kuga 2018 model ve sıfır alınmıştı ancak araç haftada 1 yada 2 kez garajdan çıkar, o yüzden de nerdeyse sene de 4 -5 sefer falan yıkama yapılır, bugüne kadar pasta cila yada boya koruma uygulaması yapılmadı, geçenlerde yıkadım, konusunu da forumda paylaştım, ön yıkamada 2 sefer prewash ürün uygulayıp üzerine de kireç çözme özellikli kova şampuanı uygulayarak temaslı yıkadıktan sonra diğer aracımız olan egea da kullandığımız, çok memnun kaldığım 1200 gsm slopes king double twist drying kurulama havlusu ile kurulamak istediğimde havlu kaportada takılıp kalıyordu, resmen zorla çekerek kurulama yaptım ve havlunun geçtiği yerlerde hep su kaldı, havluyu daha önce diğer aracımızda kullanmış olmasam bende sizin gibi havlu hakkında kötü düşüncelere kapılacaktım sonra araca demirtozu ve kil uygulaması yaptım ve yaptığım yerde havlu tek seferde sorunsuz kurulama yaptı.

Burada şunu demek istiyorum, öncelikle üründe hata olma ihtimaline karşı aldığınız yer gerçekten klin satıyor mu yoksa çakma ürün piyasada çok var. eğer orjinal klin ürün aldıysanız bizim kuga da başımıza gelen durum sizinde başınıza gelmiş olabilir. kaportada demirtozu temizliği ve kil temizliği yapıp havluyu tekrar denerseniz o zaman da hala bahsettiğiniz durumlar devam ediyorsa havluyla ilgili satın aldığınız firma ile görüşmeniz faydanıza olacaktır.

Bir de şöyle bir durum var, bazı hızlı cilalar, Koch chemie pw gibi tam bir bez katilidir, bunun gibi hızlı cilalar zamanla kurulama havlularının su çekme özelliğini zayıflatırlar, sizin daha 2 sefer kullandığınız havluda böyle bir sorun olacağını düşünmeyerek kendimce yorumumu yaptım umarım faydalı olur.
Hocam size katılıyorum araç temizlense bile kiri kalıyor demek ki o uüzden havlu yapışıyor
 

i.ucr

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
28 Tem 2024
Mesajlar
56
Beğeniler
48
Yaş
36
İl
Uşak
#27
Yorumunuzu okurken ilgili kısım dikkatimi çekti ve daha önce diğer aracımızda benimde başıma benzer durum geldiği için tecrübem var. Normalde 1000 ve üzeri gsm havlularda özellikle de sıfır alınan havlularda dediğiniz olay başınıza gelmez, twist olsun yada olmasın, marka da farketmez..

Bizim diğer aracımız olan ford kuga 2018 model ve sıfır alınmıştı ancak araç haftada 1 yada 2 kez garajdan çıkar, o yüzden de nerdeyse sene de 4 -5 sefer falan yıkama yapılır, bugüne kadar pasta cila yada boya koruma uygulaması yapılmadı, geçenlerde yıkadım, konusunu da forumda paylaştım, ön yıkamada 2 sefer prewash ürün uygulayıp üzerine de kireç çözme özellikli kova şampuanı uygulayarak temaslı yıkadıktan sonra diğer aracımız olan egea da kullandığımız, çok memnun kaldığım 1200 gsm slopes king double twist drying kurulama havlusu ile kurulamak istediğimde havlu kaportada takılıp kalıyordu, resmen zorla çekerek kurulama yaptım ve havlunun geçtiği yerlerde hep su kaldı, havluyu daha önce diğer aracımızda kullanmış olmasam bende sizin gibi havlu hakkında kötü düşüncelere kapılacaktım sonra araca demirtozu ve kil uygulaması yaptım ve yaptığım yerde havlu tek seferde sorunsuz kurulama yaptı.

Burada şunu demek istiyorum, öncelikle üründe hata olma ihtimaline karşı aldığınız yer gerçekten klin satıyor mu yoksa çakma ürün piyasada çok var. eğer orjinal klin ürün aldıysanız bizim kuga da başımıza gelen durum sizinde başınıza gelmiş olabilir. kaportada demirtozu temizliği ve kil temizliği yapıp havluyu tekrar denerseniz o zaman da hala bahsettiğiniz durumlar devam ediyorsa havluyla ilgili satın aldığınız firma ile görüşmeniz faydanıza olacaktır.

Bir de şöyle bir durum var, bazı hızlı cilalar, Koch chemie pw gibi tam bir bez katilidir, bunun gibi hızlı cilalar zamanla kurulama havlularının su çekme özelliğini zayıflatırlar, sizin daha 2 sefer kullandığınız havluda böyle bir sorun olacağını düşünmeyerek kendimce yorumumu yaptım umarım faydalı olur.
Elinize, ağzınıza sağlık.
Yüksek meblağlara bez alıyoruz.
Ciladan sorun yaşamamak için hangi cilayı önerirsiniz?
Sıvı ya da katı?
Marka model?
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,340
Beğeniler
6,701
İl
Gebze
#28
Elinize, ağzınıza sağlık.
Yüksek meblağlara bez alıyoruz.
Ciladan sorun yaşamamak için hangi cilayı önerirsiniz?
Sıvı ya da katı?
Marka model?
genelde arac ıslakken uygulanıp bezle kuruladığımız cilalar yapar o sorunu diğer katı ve hızlı cilalarda bu sorun olmaz.
 

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#30
Klin korea duo large (sanırım 1. versiyon dediğiniz havlu) bilen bilir, sarı golfüm ile bu havluyu kullanmaya başlamıştım ve en çok sevdiğim detailing ürünlerini sorsanız halen 1 numaraya bunu koyarım. Şu an 3008 suv kullanıyorum ve halen bu havluyu severek kullanıyorum.
Aşağıdaki video 4 yıl önce çektiğim videoymuş.. Bu gün halen bu havluyu kullanıyorum.
Yıkaması için ekstra bir çaba sarfetmiyorum, sadece sarı perwol ve beyaz sirke kullanıyorum.
Siz kullanım öncesi yıkadınız mı? eğer evet ise yıkamada bir hata yapmış olabilir misiniz?
 

i.ucr

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
28 Tem 2024
Mesajlar
56
Beğeniler
48
Yaş
36
İl
Uşak
#31
Klin korea duo large (sanırım 1. versiyon dediğiniz havlu) bilen bilir, sarı golfüm ile bu havluyu kullanmaya başlamıştım ve en çok sevdiğim detailing ürünlerini sorsanız halen 1 numaraya bunu koyarım. Şu an 3008 suv kullanıyorum ve halen bu havluyu severek kullanıyorum.
Aşağıdaki video 4 yıl önce çektiğim videoymuş.. Bu gün halen bu havluyu kullanıyorum.
Yıkaması için ekstra bir çaba sarfetmiyorum, sadece sarı perwol ve beyaz sirke kullanıyorum.
Siz kullanım öncesi yıkadınız mı? eğer evet ise yıkamada bir hata yapmış olabilir misiniz?
Tecrübenize istinaden burada sormak istiyorum.
Pürstar duplex drying towel aldım 70*90


Kullanım öncesi elde veya makinede nasıl bir yıkama yapmalıyım?
Kullandıktan sonra kaç kaç kurulamada bir yıkamam gerekir?
Arabamda hızlı cila kullanıyorum sık sık da yeniliyorum bu yüzden yıkamada da çok bir sorun çekmiyorum.
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,340
Beğeniler
6,701
İl
Gebze
#32
Tecrübenize istinaden burada sormak istiyorum.
Pürstar duplex drying towel aldım 70*90


Kullanım öncesi elde veya makinede nasıl bir yıkama yapmalıyım?
Kullandıktan sonra kaç kaç kurulamada bir yıkamam gerekir?
Arabamda hızlı cila kullanıyorum sık sık da yeniliyorum bu yüzden yıkamada da çok bir sorun çekmiyorum.
Abi havluyu aldığında makinenin durulama ayarında yani sadece suda deterjansız yıka. Kuruturkende güneşe bırakma hava alacak şekilde kendi kendine kurusun. Aracında kir kalmayacak şekilde yıkıyorsan bezin durumuna göre 2-3 kurulamada bir bezini yıkayabilirsin
 

i.ucr

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
28 Tem 2024
Mesajlar
56
Beğeniler
48
Yaş
36
İl
Uşak
#33
Abi havluyu aldığında makinenin durulama ayarında yani sadece suda deterjansız yıka. Kuruturkende güneşe bırakma hava alacak şekilde kendi kendine kurusun. Aracında kir kalmayacak şekilde yıkıyorsan bezin durumuna göre 2-3 kurulamada bir bezini yıkayabilirsin
Reis teşekkür ederim. Sıkma felan yaptırmayacağız dimi?
Durulama ayarında yikanacak sadece
 

MURON70

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Nis 2019
Mesajlar
34
Beğeniler
1
Yaş
36
#35
Tecrübenize istinaden burada sormak istiyorum.
Pürstar duplex drying towel aldım 70*90


Kullanım öncesi elde veya makinede nasıl bir yıkama yapmalıyım?
Kullandıktan sonra kaç kaç kurulamada bir yıkamam gerekir?
Arabamda hızlı cila kullanıyorum sık sık da yeniliyorum bu yüzden yıkamada da çok bir so
Tecrübenize istinaden burada sormak istiyorum.
Pürstar duplex drying towel aldım 70*90


Kullanım öncesi elde veya makinede nasıl bir yıkama yapmalıyım?
Kullandıktan sonra kaç kaç kurulamada bir yıkamam gerekir?
Arabamda hızlı cila kullanıyorum sık sık da yeniliyorum bu yüzden yıkamada da çok bir sorun çekmiyorum.
Hocam merhaba bende senin gibi klın duo aldim ayni olay benimde basima geldi havlu suyu cekmiyor hic.dusunuyrm acaba sen iade ettinde bizemi geldi ayni havlu purestardan memnunmusun heralde onu almissin.
 

MURON70

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Nis 2019
Mesajlar
34
Beğeniler
1
Yaş
36
#38
Hocam ayni durumu bende yasadim havluyu aldim hic su cekmiyor siz ne yaptiniz sonrasinda hangi havludan aldiniz
 

MURON70

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Nis 2019
Mesajlar
34
Beğeniler
1
Yaş
36
#39
Geçtiğimiz dönemlerde araç yıkama ürünleri için set halinde bir tavsiye istemiştim. Birkaç ilgili kullanıcı ihtiyacıma göre tavsiyelerde bulundu sağ olsunlar ben de tavsiyeleri dikkate alarak söyledikleri ürünlerden aldım. İçlerinde kurulama havlusu olarak klin in 70x90 en büyük havlusunu aldım. Hatrı sayılır bir fiyatı var. Havlu double twist. 1-2 kere kullandım. bu havluyu öneren arkadaşlar ya hiç bu havluyu kullanmamışlar sağdan soldan duydukları yorumlara göre tavsiye ettiler ya da bu işin ticaretini yapan kişiler bu havluyu satmak için bu yola başvuruyolar. Paraya kıyıp bu ürünü almak isteyenlere tecrübelerimi paylaşayım. Havlunun hiçbir emici özelliği yok. Çektiğiniz yerde arkasında su izleri bırakıyor. Aynı zamanda kaportada hiç kaymıyor. Kaportaya zımpara sürseniz yüzeyde daha kolay hareket eder. Büyüklüğü ve ağırlığı zaten işinizi zorlaştırıyor. Kullanan birisi olarak tavsiye etmiyorum paranıza yazık. Abartısız söylüyorum zamanında 60 liraya aldığım sparkın double twist havlusu daha güzeldi



Hocam ayni durumu bende yasadim sonrasinda aldiginiz bir havlu oldumu