Köpük Pompası Hakkında

muratkeskin59

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
1 Ara 2020
Mesajlar
15
Beğeniler
24
Yaş
35
İl
İstanbul
#62
Arkadaşlar argesini tamamladığım pompamı sizlere tanıtmak isterim :)
Yelpaze (Çizgisel Atış) Nozulu 3/8
Bu linkini verdiğim nozulu kullandım. 50/1 oranında Dls150 köpük kullanıyorum. Bimden aldığım aldığım autoware sarjlı kompresör kullanıyorum. Keçe olarak ise mobilya ayaklarına konan keçeden vede bulaşık süngeri yeşil kısmını kullandım.

 

coskusu06

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
18 Nis 2021
Mesajlar
287
Beğeniler
315
Yaş
31
İl
Diyarbakır
#63
hocam hiç uğraşmayın direk satın. Kwazar veya morolex tarzı bir köpük pompası alın. Ben kwazar 2l modelini alıp, nozulun içine çok az bir keçe süngeri takviye yaptım... Ve sonuç enfes bir köpüklü fışkırtma... Morolex in videolarındakinin aynı performansı alıyorum şuan... hatta neredeyse ilk basta kwzaramı satıp morolexe geçe düşüncesi vardı. ama çok basitmiş istediğim köpüğü elde etmek. Tavsiyem kullandınınızı direk satın

Keçe süngerinin takildigi yer ve miktarı ile ilgili ve deneme yaptiginiz bir video varmı acaba?
 

coskusu06

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
18 Nis 2021
Mesajlar
287
Beğeniler
315
Yaş
31
İl
Diyarbakır
#66

arkadaşlar yeni köpük makinem inceleme videosunu paylaşıyorum. Bu arada ilposan maxi 5 lt yi modifiyeli ve yedek nozullu satıyorum. Mi pompa hariç.


Ben ilposan maxi kullanıyorum 5 lt. Modifiyeli. Xiaomi pompa takildigi zaman kac basinc ile ne kadar su ve sampuan orani ile calisiyor hocam, tüm ürünü bitiriyor mu basınç ile. Aslında çok zor degil aracim küçük ama sırf belki daha iyi basınç daha iyi köpük oldugu için mi acaba diyorum yapsam mi diye düsünüyorum.


Ayrıca yeni aldıgıniz yikama aleti sarjli ve elektrik gerektirmeyen damacanadan su cekebilen pratik bir alet sanırım. Benzinlikten kurtulup bina önünde araç yıkamak için iyi olabilir. Lekeleri çıkarıyor mu basıncı?
 

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
56
Beğeniler
71
Yaş
36
İl
Ankara
#68
Ben ilposan maxi kullanıyorum 5 lt. Modifiyeli. Xiaomi pompa takildigi zaman kac basinc ile ne kadar su ve sampuan orani ile calisiyor hocam, tüm ürünü bitiriyor mu basınç ile. Aslında çok zor degil aracim küçük ama sırf belki daha iyi basınç daha iyi köpük oldugu için mi acaba diyorum yapsam mi diye düsünüyorum.


Ayrıca yeni aldıgıniz yikama aleti sarjli ve elektrik gerektirmeyen damacanadan su cekebilen pratik bir alet sanırım. Benzinlikten kurtulup bina önünde araç yıkamak için iyi olabilir. Lekeleri çıkarıyor mu basıncı?
Lekeleri çıkarıyor evet videoda bir yerde kuş pisliğine yaklaştırıp yıkadım ama çok ağır lekelerde ne yapar bilmiyorum. Mi pompa ya girme diyaframı küçük. Alıyorsan düzgün güçlü pompa al enusic diye bir markaydı sanırsam. 300-400₺ ona verene kadar 520₺ trendyoldaki basınçlı şarjlı yıkamaya vermek daha avantajlı zira köpüklemeyi de o yapıyor.
 

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
56
Beğeniler
71
Yaş
36
İl
Ankara
#69
300₺ ye mi pompa alacağınıza buna birde ilaçlama pompası bidon masrafı nozul masrafı kargosu vs derken 500₺ ye sadece köpük üretirsiniz tavsiyem trendyolda 500₺ den başlıyor şarjlı basınçlı araba yıkamalar köpük aparatları da var hem oldukça pratik ve işin ruhuna uygun. Mi pompaya 300₺ verdim ilposana 120₺ nozullara 50₺ Verdim şu an hepsi boş masraf oldu bir haftamı aldı modifiye süreci. Dileyene xiaomi pompa ile yedek nozulu ilposan maxiyi hepsini satarım 400₺ ye ama vicdanım rahat olmaz. Pompayı bisiklete koydum uzun yolda araca koyuyorum. Pompa olarak kullanıyorum.
 

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
56
Beğeniler
71
Yaş
36
İl
Ankara
#70
Mi pompa ile ilposan uyumuna gelirsek keçe sayısı bulaşık teli yoğunluğu delik çapı gibi etmenler var. 40-50 bar basınçla köpük efsane ama bidon gerim gerim geriliyor bende yarılır fırlar araca insana zarar verir diye tırsıyorum. Bar 25 altına düşerse köpük olayınız zora girer bu durumda modifiye faktörleriniz değişmeli. Hava kütle karışım problemi kafanızı yakmaya başlar. Elle maksimum kol gitmeyene kadar hava bastım ilposana yaklaşık 60 bar ölçtü xiaomi pompa.
 

coskusu06

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
18 Nis 2021
Mesajlar
287
Beğeniler
315
Yaş
31
İl
Diyarbakır
#71
Lekeleri çıkarıyor evet videoda bir yerde kuş pisliğine yaklaştırıp yıkadım ama çok ağır lekelerde ne yapar bilmiyorum. Mi pompa ya girme diyaframı küçük. Alıyorsan düzgün güçlü pompa al enusic diye bir markaydı sanırsam. 300-400₺ ona verene kadar 520₺ trendyoldaki basınçlı şarjlı yıkamaya vermek daha avantajlı zira köpüklemeyi de o yapıyor.


Trendyolda 750 liraya bulldozer markasinin bir yıkamasi var link bırakıyorum. Marka saglam ürün saglam duruyor 48V olması da iyi basınç verir diye düşünüyorum.Köpük pompam var zaten benim. Evimin önünde kendi suyumu 19 litre damacanadan ceksem 2 damacana gitse 38 litre jantlar ve 2 kez yikama icin yeter sanırım aracim yeni Opel Corsa. Gauxin sizin kullandiginiz alet 20V olan sanırım, onun 40 V olani 1300 tl. Bence kargo dahil 1600 ona vermek mantıksız. 48 V olan 750 tl uygun gibi.
 

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
56
Beğeniler
71
Yaş
36
İl
Ankara
#72
Trendyolda 750 liraya bulldozer markasinin bir yıkamasi var link bırakıyorum. Marka saglam ürün saglam duruyor 48V olması da iyi basınç verir diye düşünüyorum.Köpük pompam var zaten benim. Evimin önünde kendi suyumu 19 litre damacanadan ceksem 2 damacana gitse 38 litre jantlar ve 2 kez yikama icin yeter sanırım aracim yeni Opel Corsa. Gauxin sizin kullandiginiz alet 20V olan sanırım, onun 40 V olani 1300 tl. Bence kargo dahil 1600 ona vermek mantıksız. 48 V olan 750 tl uygun gibi.
Benim ki 40v olanı 72 bar banggood dan aldım grup indirmi ile 835₺ gümrük vergi dahil 1020₺ Maliyeti 6 günde bana teslim edildi. Gelelim buldozere aynı satıcı aynı marka şarjlı matkap satıyor yorumlarına bakınca bataryaların yazılanla aynı olmadığı söyleniyor ürünün çin sayfalarındaki açıklamalarına bakınca motoru ve pompasının abs artı metal olduğu yazıyor. Guanxin çinli yıkama aleti üreten ayrı bir marka ve sattığı ürünün motoru bakır sarım olup diyafram ile pompası tamamen metal olduğuna deyiniyor.
 

coskusu06

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
18 Nis 2021
Mesajlar
287
Beğeniler
315
Yaş
31
İl
Diyarbakır
#73
Benim ki 40v olanı 72 bar banggood dan aldım grup indirmi ile 835₺ gümrük vergi dahil 1020₺ Maliyeti 6 günde bana teslim edildi. Gelelim buldozere aynı satıcı aynı marka şarjlı matkap satıyor yorumlarına bakınca bataryaların yazılanla aynı olmadığı söyleniyor ürünün çin sayfalarındaki açıklamalarına bakınca motoru ve pompasının abs artı metal olduğu yazıyor. Guanxin çinli yıkama aleti üreten ayrı bir marka ve sattığı ürünün motoru bakır sarım olup diyafram ile pompası tamamen metal olduğuna deyiniyor.

Sizin ürünün linkini verebilir misiniz acaba rica etsem bulursaniz. Ben bulldozer iyi marka diye mantıklı geldi ama bosa 750 lira vermek mantiksiz. Eger aliexpressle aynı ürünse sizinki 40v 72 bar olani kargo dahil 1600 tl suan :(
 

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
56
Beğeniler
71
Yaş
36
İl
Ankara
#74
Sizin ürünün linkini verebilir misiniz acaba rica etsem bulursaniz. Ben bulldozer iyi marka diye mantıklı geldi ama bosa 750 lira vermek mantiksiz. Eger aliexpressle aynı ürünse sizinki 40v 72 bar olani kargo dahil 1600 tl suan :(
Banggood a yeni üye ol 2 dolar veriyor hatta ben link atayım sana ordan üye olursan 2 sana 2 bana veriyor
Ürünün linki aşağıda grup indirimi devam ediyor unutma türkiye direk posta seçeneği ile al gümrüğü onlar ödüyor ayrıca sigorta yaptır 20₺ mi ne. Banggod kraldır ürünü ya kendi satıyor ya da üretici veya bayi arada başka satıcı olmuyor.
[TRY1,364.27 11% OFF]Dragon 40V 72Bar Kablosuz Yüksek Basınçlı Yıkama Makinesi 300W 4000mAh Makine Elde Taşınabilir Otomatik Sprey Güçlü Batarya Araba Yıkayıcı Bahçe Su Pompa Yıkama Araç Bakım ve Onarımı from Otomobiller ve Motosikletler on banggood https://banggood.app.link/hdnFe71sugb
 

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
56
Beğeniler
71
Yaş
36
İl
Ankara
#75
Sizin ürünün linkini verebilir misiniz acaba rica etsem bulursaniz. Ben bulldozer iyi marka diye mantıklı geldi ama bosa 750 lira vermek mantiksiz. Eger aliexpressle aynı ürünse sizinki 40v 72 bar olani kargo dahil 1600 tl suan :(
Bu arada ben voltamper ölçümü yapmadım onu yapayım cevabımı bekle öyle al istersen veya sen bilirsin ürünün üstünde 3,5 mpa yazıyor yanı 35 bar ama pil gücünün yükseltiği ve motorun ilerletildiği guanxin sayfasında yazdığından makinenin 40v 72 bar verdiği iddia ediliyor. 20v 36 bar.
 

coskusu06

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
18 Nis 2021
Mesajlar
287
Beğeniler
315
Yaş
31
İl
Diyarbakır
#76
[QU
Banggood a yeni üye ol 2 dolar veriyor hatta ben link atayım sana ordan üye olursan 2 sana 2 bana veriyor
Ürünün linki aşağıda grup indirimi devam ediyor unutma türkiye direk posta seçeneği ile al gümrüğü onlar ödüyor ayrıca sigorta yaptır 20₺ mi ne. Banggod kraldır ürünü ya kendi satıyor ya da üretici veya bayi arada başka satıcı olmuyor.
[TRY1,364.27 11% OFF]Dragon 40V 72Bar Kablosuz Yüksek Basınçlı Yıkama Makinesi 300W 4000mAh Makine Elde Taşınabilir Otomatik Sprey Güçlü Batarya Araba Yıkayıcı Bahçe Su Pompa Yıkama Araç Bakım ve Onarımı from Otomobiller ve Motosikletler on banggood https://banggood.app.link/hdnFe71sugb


1600 tl kargo dahil fiyat disinda ekstra 360 400 lira vergi ödemesi olmayacak yani dediginize göre hocam?
Bakalım kupon vs ile bi düsünüyorum hala. Bulldozer çok cezbediyor evet satici kötü ama bulldozer ürünün arkasinda durursa yedek parça destegi varsa 750 çok uygun olmaz mi?
 

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
56
Beğeniler
71
Yaş
36
İl
Ankara
#77
[QU




1600 tl kargo dahil fiyat disinda ekstra 360 400 lira vergi ödemesi olmayacak yani dediginize göre hocam?
Bakalım kupon vs ile bi düsünüyorum hala. Bulldozer çok cezbediyor evet satici kötü ama bulldozer ürünün arkasinda durursa yedek parça destegi varsa 750 çok uygun olmaz mi?
Had sende buldozeri al dene. Benim dediğim üründe türkiye direkt postayı seçersen gümrüğü wwe kargo şrketi ödüyor ve ürün ikitelli gümrükteki aras kargo şubesine geçiyor sonra aras sana getiriyor diyelim aksi oldu vergi çıktı sana vergi ödediğin makbuzu banggoda attığında vergini ödüyor
 

coskusu06

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
18 Nis 2021
Mesajlar
287
Beğeniler
315
Yaş
31
İl
Diyarbakır
#78
Had sende buldozeri al dene. Benim dediğim üründe türkiye direkt postayı seçersen gümrüğü wwe kargo şrketi ödüyor ve ürün ikitelli gümrükteki aras kargo şubesine geçiyor sonra aras sana getiriyor diyelim aksi oldu vergi çıktı sana vergi ödediğin makbuzu banggoda attığında vergini ödüyor

Ahhh dolar kuru ahhh 200 dolarlik ürün 1676 TL hocam :( çok üzülüyorum su ülkenin durumuna. Aslında ne kadar basit bir cihaz..