Sampuandan midir bilmem ama bendekinin köpüğü bundan cok daha iyi. Autobrite magifoam, b33, vp foamula ve vp combo2 denedim. Hepsinde de sizinkinden cok daha başarılıydı. Herhangi bir modifiye yok, siyah baslik takili. Gerci simdi kwazar orion'a gectim, ondaki köpük 2 litrelik olandan da iyi. Bu sampuanlardan biriyle siyah baslik kullanarak deneme imkaniniz var mi?
HTC_U-3u cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
HTC_U-3u cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Son düzenleme:




