Herkese Merhaba,
Öncelikle yarışma için bir iddam yok diğer uygulamalar gerçekten çok başarılı. Ama bu kadar uğraştıktan sonra paylaşmamak olmazdı.
Emekleri için Talha, Korgün ve Özgür'e çok teşekkür ederim.
Gelelim konumuza, cuma öğleden sonra esenyurttan çıkıp, tuzlaya uygulama yapmaya yapmaya gittim. Sırf bunun için bile jüri özel ödülü alsam olur gerçekten
Bu arada bende çoğu uygulama yapan arkadaş gibi, öncesi ve işlem yaparken fotoğraf çekmeyi atladım. İnsan hevesli hevesli daldığından fotoğrafı telefonu falan unutuyor tabi.
Öncesi fotoğrafı olarak elimde sabah çektiğim bu foto var. Burda bile ne kadar kirli olduğumuz belli sanırım.
Birde bu foto var. Tabi iş çıkışı geldiğimden takım elbiseyle detay yapmaya geldim. Üzerimi bile değiştirmeden önce bi selfie.
Velhasıl kelam iftar öncesi mekana gittik, hemen malzemeleri çıkardık. Motor yıkama yapacağımız için ilk iş kaputu açtık ve soğumaya bıraktık. Üstüne bagajı boşalltık, bilen bilir neredeyse tüm malzemeleri bagajda taşıyorum maalesef.
Bagaj havuzuna bişeyler dökülmüş beyazlamıştı. Hem bagaj havuzunu hemde plastik paspasları çıkartıp, bir güzel valet pro apc ile fırçaladım. Yıkadım ve kurumaya bıraktık.
Plakalıklar değişeceği için, baştan söktük hem altını da temizlemiş oluruz dedik. Burası da mekan.
Sonra giriştik içini detaylıca süpürdük, pedalları detay fırçası ve apc ile fırçalayıp sildik.
Sonrası bastık kostiği, iki tur kostikli divortex ile ön yıkama yaptık, durulama ve ardından tek kova yine divortex ile yıkama yaptık.
Durulama sonrası jantlara giriştim. Uzun süredir jantlarla fazla ilgilenemediğimden biraz fazla uğraştım. Davlumbaz fırçası, jant fırçası ve detay fırçasını bi kovaya atıp şampuanladım. Ardından bitmek bilmeyen billbery ile birazda koch demirtozu sökücü ile jantların içini, dışını, lastikleri, bijonları, davlumbazları tek tek fırçaladım ve duruladım.
Kaputu tekrar açtık, yeteri kadar soğuduğunu düşündüğümüz motora, divoetex şampuanla önce ön yıkama yappı, durulama yaptık sonrasında yine apc ve şampuan atıp, detay fırçaları ile gördüğümüz elimizin her girdiği yeri fırçaladık.
Kurulama ve valet pro protectant sonrası son hali bu. Aslında koch nano magic plast uygulayacaktık ama naalesef evde unutmuşum.
Döndük tekrar kaportaya, önceki waxı ve bsd yi sökmesi için billbery uyguladık. Ardından komple denirtozu sökücü uyguladık, ardında kil eldiveni ile yine komple geçildi, sonrasında yine durulama ve son olarak kurulama yapıldı. Dış temizliği böylece bitmişti. Bu uygulamalar esnasında da maalesef fotoğraf çekmemişiz.
Sonra çektik arabayı müthiş ışık tüneline.
Arka bagaj kapağında local boya yapıldığından arka tampon ve bagaj kapağında hareler bulunuyordu. Ben polisaj işinden hiç anlamadığım için Talha sağolsun manzerna 3800 ile hepsini yok etti.
Bu arada Özgür direksiyonu, vites topuzu, el freni, koltuk derilerini colourlock ile temizleyip koruma altına aldı.
Bu arada bagaj kapağındali leon ve tsi yazısı söküldüğü için yenisini takmak tabiki Korgün'e düştü. Bu yüzden kendi arabasınıda getirdi, üzerinden kalıp aldı ölçtü biçti ve benim arabaya yapıştırtı. Tabikide ispanyada fabrikada yaptıklarının aynısı gibi oldu. Aksi düşünülemezdi zaten.
Son olarak araca komple zymöl titanium atıldı silindi, lastikler parlatıldı ve yeni plakalıklar takıldı.
Bir kaç final fotoğrafı ekleyeyim.
Bunlarda gündüz gözüyle.
Araca böyle uygulama yapmak tabiki büyük zevk ancak sohbet muhabbet gerçekten çok keyif aldım. Tabi bu işlemler benim aracıma yapıldığından ekstra bi keyif olmadı değil. Emeği geçen herkese tek tek teşekkür ederim. Gecenin saat 2 si mi 3 mü kaç olmuştu hatırlamıyorum. Yorgunluktan ölmüşüm eve varınca anladım. Böyle adamlar bulmak zor gerçekten.
Bir de ekibin fotosunu atayım, bir kaç foto da dönüşten.
Teşekkürler.
SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Öncelikle yarışma için bir iddam yok diğer uygulamalar gerçekten çok başarılı. Ama bu kadar uğraştıktan sonra paylaşmamak olmazdı.
Emekleri için Talha, Korgün ve Özgür'e çok teşekkür ederim.
Gelelim konumuza, cuma öğleden sonra esenyurttan çıkıp, tuzlaya uygulama yapmaya yapmaya gittim. Sırf bunun için bile jüri özel ödülü alsam olur gerçekten
Bu arada bende çoğu uygulama yapan arkadaş gibi, öncesi ve işlem yaparken fotoğraf çekmeyi atladım. İnsan hevesli hevesli daldığından fotoğrafı telefonu falan unutuyor tabi.
Öncesi fotoğrafı olarak elimde sabah çektiğim bu foto var. Burda bile ne kadar kirli olduğumuz belli sanırım.
Birde bu foto var. Tabi iş çıkışı geldiğimden takım elbiseyle detay yapmaya geldim. Üzerimi bile değiştirmeden önce bi selfie.
Velhasıl kelam iftar öncesi mekana gittik, hemen malzemeleri çıkardık. Motor yıkama yapacağımız için ilk iş kaputu açtık ve soğumaya bıraktık. Üstüne bagajı boşalltık, bilen bilir neredeyse tüm malzemeleri bagajda taşıyorum maalesef.
Bagaj havuzuna bişeyler dökülmüş beyazlamıştı. Hem bagaj havuzunu hemde plastik paspasları çıkartıp, bir güzel valet pro apc ile fırçaladım. Yıkadım ve kurumaya bıraktık.
Plakalıklar değişeceği için, baştan söktük hem altını da temizlemiş oluruz dedik. Burası da mekan.
Sonra giriştik içini detaylıca süpürdük, pedalları detay fırçası ve apc ile fırçalayıp sildik.
Sonrası bastık kostiği, iki tur kostikli divortex ile ön yıkama yaptık, durulama ve ardından tek kova yine divortex ile yıkama yaptık.
Durulama sonrası jantlara giriştim. Uzun süredir jantlarla fazla ilgilenemediğimden biraz fazla uğraştım. Davlumbaz fırçası, jant fırçası ve detay fırçasını bi kovaya atıp şampuanladım. Ardından bitmek bilmeyen billbery ile birazda koch demirtozu sökücü ile jantların içini, dışını, lastikleri, bijonları, davlumbazları tek tek fırçaladım ve duruladım.
Kaputu tekrar açtık, yeteri kadar soğuduğunu düşündüğümüz motora, divoetex şampuanla önce ön yıkama yappı, durulama yaptık sonrasında yine apc ve şampuan atıp, detay fırçaları ile gördüğümüz elimizin her girdiği yeri fırçaladık.
Kurulama ve valet pro protectant sonrası son hali bu. Aslında koch nano magic plast uygulayacaktık ama naalesef evde unutmuşum.
Döndük tekrar kaportaya, önceki waxı ve bsd yi sökmesi için billbery uyguladık. Ardından komple denirtozu sökücü uyguladık, ardında kil eldiveni ile yine komple geçildi, sonrasında yine durulama ve son olarak kurulama yapıldı. Dış temizliği böylece bitmişti. Bu uygulamalar esnasında da maalesef fotoğraf çekmemişiz.
Sonra çektik arabayı müthiş ışık tüneline.
Arka bagaj kapağında local boya yapıldığından arka tampon ve bagaj kapağında hareler bulunuyordu. Ben polisaj işinden hiç anlamadığım için Talha sağolsun manzerna 3800 ile hepsini yok etti.
Bu arada Özgür direksiyonu, vites topuzu, el freni, koltuk derilerini colourlock ile temizleyip koruma altına aldı.
Bu arada bagaj kapağındali leon ve tsi yazısı söküldüğü için yenisini takmak tabiki Korgün'e düştü. Bu yüzden kendi arabasınıda getirdi, üzerinden kalıp aldı ölçtü biçti ve benim arabaya yapıştırtı. Tabikide ispanyada fabrikada yaptıklarının aynısı gibi oldu. Aksi düşünülemezdi zaten.
Son olarak araca komple zymöl titanium atıldı silindi, lastikler parlatıldı ve yeni plakalıklar takıldı.
Bir kaç final fotoğrafı ekleyeyim.
Bunlarda gündüz gözüyle.
Araca böyle uygulama yapmak tabiki büyük zevk ancak sohbet muhabbet gerçekten çok keyif aldım. Tabi bu işlemler benim aracıma yapıldığından ekstra bi keyif olmadı değil. Emeği geçen herkese tek tek teşekkür ederim. Gecenin saat 2 si mi 3 mü kaç olmuştu hatırlamıyorum. Yorgunluktan ölmüşüm eve varınca anladım. Böyle adamlar bulmak zor gerçekten.
Bir de ekibin fotosunu atayım, bir kaç foto da dönüşten.
Teşekkürler.
SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi