Teşekkür ederim. Evet şarjlı makinalar süre konusunda bir sıkıntı yaratmıyor.
Teşekkür ederim. Evet hybrid biraz hızlı doluyor. Normalde tek keçe ile bir araba zor ama benim kompresör gibi bir avantajım vardı o yüzden her panelde hava ile temizleyerek biraz daha rahat işlem yapabildim.
Teşekkür ederim
Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. Elimden geldiği kadar birşeyler yapmaya çalıştım. Bu işlemlerde sizin ve forumun katkısı kesinlikle çok büyük bunun içinde ayrıca teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim
Teşekkür ederim. Elimdeki ürünlerle ve forumdan edindiğim bilgilerle elimden geldiği kadar güzel bir sonuç çıkartmaya çalıştım. Şarjlı kesinlikle çok keyifli, şarjı ve torktu sorunsuz ve fazlasıyla yeterli.
Teşekkür ederim güzel yorumların için
Teşekkür ederim beğenmeniz ve güzel yorumlarınız beni mutlu etti
Teşekkür ederim beğenmenize sevindim

Evet üstünde 18V 5 amper aküsü var bir akü ile 40-45 dakika kadar İşlem yapılabiliyor.