Mercedes C 200 Dizi Kıvamında Uygulamalar :)

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#62
Vavvv çok güzel finaller, mükemmel ıslak ve parlak bir final, uygulama gerçekten mükemmel sonuçlanmış, Tebriklerimi kabul edin, çok beğendim ama çok. Bir beyazı hemde opak bir beyazı bu hale getirmek her babayiğidin harcı değil.
Kullanılan aletler ve ürünlerin hakkonı vermişsiniz. Bu uygulamaların devemonı bekliyoruz, büyük keyf aldım finallerden. Bakmalara doyamadım, kocaman bir maaşallah.
Arabanında, detayında hakkını vermişsiniz, bu dizi hiç bitmesin, gelecek bölümü merakla beklemekteyim.
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#63
Abi emeğine sağlık, ne kadar da pahalı ve kaliteli ürünler etkili olsada güzel ustanın elinde şaheserler ortaya çıkıyor. Peki şarjlı da keyif alındı mı yani şarjı torku yeterli mi ?
 

Kzmsefa

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Oca 2019
Mesajlar
752
Beğeniler
2,656
Yaş
31
İl
İstanbul
#64
Ellerine emeğine sağlık abi, maşallah finaller ateş ediyor :nazar::alkis:

Beyaz egea ile uğraştıkdan sonra forumda üst üste 2 mükemmel beyaz gördükten sonra pek yaşama hevesim kalmadı :rulet: :p
 

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#65
Maşallah, gördüğüm en iyi beyaz renk araçlarda zirveye oynar net Finaldeki yansımalara ve boyadaki parlaklığa bakmaya doyamadım desem yeridir.

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#66
Maşallah diyerek başlayayım. Finaller çok hoşuma gitti. Opak beyaz ve ıslak bir final. Tebrikler :alkis:

Flex kablosuz polisaj makinesinin üzerinde gördüğüm kadarı ile 5 ah lık bir akü takılı. Ne kadar süre ile çalışabiliyorsunuz tam dolu bir akü ile?
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#67
Elinize sağlık, makinalar güzel şarjlı sanırım. Batarya süreleri yetiyor mu uygulamada?
Teşekkür ederim. Evet şarjlı makinalar süre konusunda bir sıkıntı yaratmıyor.
harika olmuş eline koluna sağlık. Hybrid çok doluyor ve sürekli temizleme yapmak lazım yoksa güzel bir işlem olmuyor bu yanı kötü ve çok küçük tüy boyu. çalışılacaksa en 4-5 tane ile çalışmak lazım ve gereksiz sarfiyat oluyor aynı zamanda da dayanıksız bir ürün olmuş :D yani kl pro da uygularken bende öle oldu bir saatten sonra sıkıldım baske ped ile devam ettim. siz iyi sabretmiş siniz.
Teşekkür ederim. Evet hybrid biraz hızlı doluyor. Normalde tek keçe ile bir araba zor ama benim kompresör gibi bir avantajım vardı o yüzden her panelde hava ile temizleyerek biraz daha rahat işlem yapabildim.
@occan elinize gerçekten şahane görünüyor bravo :)
Teşekkür ederim :)
Vavvv çok güzel finaller, mükemmel ıslak ve parlak bir final, uygulama gerçekten mükemmel sonuçlanmış, Tebriklerimi kabul edin, çok beğendim ama çok. Bir beyazı hemde opak bir beyazı bu hale getirmek her babayiğidin harcı değil.
Kullanılan aletler ve ürünlerin hakkonı vermişsiniz. Bu uygulamaların devemonı bekliyoruz, büyük keyf aldım finallerden. Bakmalara doyamadım, kocaman bir maaşallah.
Arabanında, detayında hakkını vermişsiniz, bu dizi hiç bitmesin, gelecek bölümü merakla beklemekteyim.
Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. Elimden geldiği kadar birşeyler yapmaya çalıştım. Bu işlemlerde sizin ve forumun katkısı kesinlikle çok büyük bunun içinde ayrıca teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim :)
Abi emeğine sağlık, ne kadar da pahalı ve kaliteli ürünler etkili olsada güzel ustanın elinde şaheserler ortaya çıkıyor. Peki şarjlı da keyif alındı mı yani şarjı torku yeterli mi ?
Teşekkür ederim. Elimdeki ürünlerle ve forumdan edindiğim bilgilerle elimden geldiği kadar güzel bir sonuç çıkartmaya çalıştım. Şarjlı kesinlikle çok keyifli, şarjı ve torktu sorunsuz ve fazlasıyla yeterli.
Ellerine emeğine sağlık abi, maşallah finaller ateş ediyor :nazar::alkis:

Beyaz egea ile uğraştıkdan sonra forumda üst üste 2 mükemmel beyaz gördükten sonra pek yaşama hevesim kalmadı :rulet::p
Teşekkür ederim güzel yorumların için :)
Maşallah, gördüğüm en iyi beyaz renk araçlarda zirveye oynar net Finaldeki yansımalara ve boyadaki parlaklığa bakmaya doyamadım desem yeridir.

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkür ederim beğenmeniz ve güzel yorumlarınız beni mutlu etti :)
Maşallah diyerek başlayayım. Finaller çok hoşuma gitti. Opak beyaz ve ıslak bir final. Tebrikler :alkis:

Flex kablosuz polisaj makinesinin üzerinde gördüğüm kadarı ile 5 ah lık bir akü takılı. Ne kadar süre ile çalışabiliyorsunuz tam dolu bir akü ile?
Teşekkür ederim beğenmenize sevindim :) Evet üstünde 18V 5 amper aküsü var bir akü ile 40-45 dakika kadar İşlem yapılabiliyor.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#70
Teşekkür ederim. Evet şarjlı makinalar süre konusunda bir sıkıntı yaratmıyor.

Teşekkür ederim. Evet hybrid biraz hızlı doluyor. Normalde tek keçe ile bir araba zor ama benim kompresör gibi bir avantajım vardı o yüzden her panelde hava ile temizleyerek biraz daha rahat işlem yapabildim.

Teşekkür ederim :)

Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. Elimden geldiği kadar birşeyler yapmaya çalıştım. Bu işlemlerde sizin ve forumun katkısı kesinlikle çok büyük bunun içinde ayrıca teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim :)

Teşekkür ederim. Elimdeki ürünlerle ve forumdan edindiğim bilgilerle elimden geldiği kadar güzel bir sonuç çıkartmaya çalıştım. Şarjlı kesinlikle çok keyifli, şarjı ve torktu sorunsuz ve fazlasıyla yeterli.

Teşekkür ederim güzel yorumların için :)

Teşekkür ederim beğenmeniz ve güzel yorumlarınız beni mutlu etti :)

Teşekkür ederim beğenmenize sevindim :) Evet üstünde 18V 5 amper aküsü var bir akü ile 40-45 dakika kadar İşlem yapılabiliyor.
Çok kullanışlı gerçekten. Kablo derdi yok, elektrik derdi yok. 2 akü ile çalıştıktan sonra dinlenirken bir yandan da şarj olabilir.
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#71
Çok kullanışlı gerçekten. Kablo derdi yok, elektrik derdi yok. 2 akü ile çalıştıktan sonra dinlenirken bir yandan da şarj olabilir.
Uzatma derdi kablo bir yere değip çizeçek mi veya yetişecek mi sıkıntısı olmadan işlem yapmak kesinlikle çok rahat. Ve hızlı şarj özelliği olduğu için dinlenmeye bile vakit tanımıyor :) siz bir aküyü bitirene kadar diğer akü dolmuş oluyor bile :)
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#76
@occan, bey maşallah diyelim önce. sonra finaller detayda istenilen muazzam derecede '' ıslak - parlak '' kademesini yakalamış ve uygulama çok başarılı olmuş. elerinize saglık. ama şahsen ( tabi araç tarihi nasıl ilerliyecek bilmemekle bereaber ) kaliteli bir carnauba wax ve glaze görmek isterim.
dizi bitmesin .arkası yarınları isteriz.

iyi detaylar.
 

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#77
Finaller şahane beyaz arabaları insanlar genelde çizik göstermesin diye alıyor ama boyaları mat farkında değiller beyaz parlayınca bence gayet güzel dikkat çekiyor emeğinize sağlık ıslaklık şahane:alkis:
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#78
Merhaba arkadaşlar.
Uygulamaya kaldığımız yerden devam ediyorum. Cut işleminde Koch F6 kullanmayı düşünüyordum ama çok etkisini göremeyince Koch H9 ve UFS Hybrid Orbital Nonflex yün keçe ile devam ettim. Keçe hakkındaki yorumum ise şöyle çizik almada çok başarılı hızlı ve haresiz şekilde çizik alınabiliyor fakat çok çabuk doluyor ve sert ara destek yüzünden kıvrımlı bölgelerde biraz zorluyor. Her panel sonrası keçeyi temizleyerek ve kıvrımlı bölgelere küçük makine ile işlem yaptığınız taktirde kesinlikle işini çok iyi yapıyor.
Cutting resimleri ile devam edelim.










Cut sonrası M600 ile araç yüzeyini temizledikten sonra keçe hare bırakmadığı için Koch F6 yı atlayıp Gyeon Polish ile devam ettim. Gyeon sitesinde şöyle bir açıklama vardı.
(Ürünü fazla çalıştırmayın. Q²M Polish'in su tabanı nedeniyle ne yüksek devir ne de sıcaklık gereklidir. Q²M Cila Pedlerini kullanmanızı öneririz. İPUCU: Parlatma işlemi tamamlandıktan sonra asla doğrudan yağ giderici ile püskürtmeyin. Yüzeyi Q²M PolishWipe ile silin ve soğumaya bırakın.)
Bende ürünü uygularken 3M mavi waffle cila pedi kullandım. İşlemi 1. devirde ve çok baskı uygulamadan bitirdim. Sonrasında temizlik tineri veya ipa kullanmadan yüzeyi bezle silerek tamamladım.
Koruma olarak Soft 99 Kwami White kullandım. Camlara Sonax BSD lastiklere Endurance kullanarak final yaptım.












Birkaç tanede açık alan fotoğrafı ile dizimizin finalini yapalım izleyen herkese teşekkür ederim.














Maşallah ellerine sağlık:alkis:
Allah esirgesin nasıl parlamış öyle:nazar:
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#79
@occan, bey maşallah diyelim önce. sonra finaller detayda istenilen muazzam derecede '' ıslak - parlak '' kademesini yakalamış ve uygulama çok başarılı olmuş. elerinize saglık. ama şahsen ( tabi araç tarihi nasıl ilerliyecek bilmemekle bereaber ) kaliteli bir carnauba wax ve glaze görmek isterim.
dizi bitmesin .arkası yarınları isteriz.

iyi detaylar.
Uygulamayı elimden geldiği kadar iyi sonuçlandırmaya çalıştım beğenmeniz ve güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Çeyizi genişlettikçe daha kaliteli ürünlerle yeni diziler çekmek planlarım arasında :)
Finaller şahane beyaz arabaları insanlar genelde çizik göstermesin diye alıyor ama boyaları mat farkında değiller beyaz parlayınca bence gayet güzel dikkat çekiyor emeğinize sağlık ıslaklık şahane:alkis:
Ben siyah arabalarda oluşan hastalığıma tedavi olsun diye beyaz arabaya biniyordum ama ortaya çıkan durumda çok yol kat ettiğimi düşünemiyorum :D Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için.
Maşallah ellerine sağlık:alkis:
Allah esirgesin nasıl parlamış öyle:nazar:
Teşekkür ederim :)