Pazartesi günü motor yağımız değişti. Yağ filtresini Mann, yağı ise Motul X-Cess 5w40 tercih ettim. Yağ filtresinin plastik kapağı yalama olmuş. Orijinali ile değiştirildi. Master'ın parçası 90 lirayken Trafic'inki 210 lira
Bakım sonrası fark hissedemedim. Daha ucuza Shell yağ ve Fil filtre de tercih etsem olurmuş aslında. Usta rulmanlardan gelen sesleri de dinledi. Rulmanların sökülüp incelenmesi gerektiğini ve duruma göre 500 lira civarı tutacağını söyledi. Şimdilik elletmedim. Renault'larda kronik midir nedir birçoğundan bu tarz sesler geliyor. Alıcıya durumu belirtip fiyattan düşeceğim. Klimanın birkaç ay önce borusuna kaynak yapılmıştı, sonuç alınamayınca komple değiştirilmişti. Eh işte dedirtecek bir performansı vardı. Dün maalesef çalışmadı
. Aracı alalı 7 bin kilometre oldu. Pek kullanmamamıza rağmen bayağı masraf etmişiz. Şu araçtan kurtulduğumda üstümden büyük bir yük kalkacak
L300'e daha çok vakit ve nakit ayırabileceğim böylelikle
L300'ün de bir fotoğrafını bırakayım. Yağını, suyunu kontrol ettim. En ufak eksilme yok. Paspasın altı bazen hafiften nemleniyordu. Kalorifer peteğinden şüphelendim. Meğer klimanın su tahliye borusu yerinden çıkmış. Yerine taktım ve problem çözüldü. Kliması buz gibi soğutuyor
Bunun dışında ufak tefek kaporta problemleri var. Gönlüm komple boyatmaktan yana ama bütçe şuanlık göze çarpan yerlere yetiyor. Aciliyeti olan yerleri boyatıp tavan dahil polisaj yapacağım.

L300'ün de bir fotoğrafını bırakayım. Yağını, suyunu kontrol ettim. En ufak eksilme yok. Paspasın altı bazen hafiften nemleniyordu. Kalorifer peteğinden şüphelendim. Meğer klimanın su tahliye borusu yerinden çıkmış. Yerine taktım ve problem çözüldü. Kliması buz gibi soğutuyor
