Newmix şöyle birşey yaşadım birde o yüzden kaliteli esnaf dedim. Far çizik giderici ürünleri var yan sanayi temiz Bi far vardı elimde ufak çizik vardı sıfır ürüne kullanmamam gerekirken gittim kullandım benim hatamdı anlattım durumu paramı geri verdi direk.
yukarıdaki mesajlarınızı da okudum, sizi çok net anlıyorum. Ben de öğrenciyim mesela, aylık kendi harçlıığımla her ay belli ürünler alarak 2 senede az çok bişeyler biriktirdim. aldığım ürünlerden 2 3 tanesi hariç 1 ltden fazla ürün almadım, 250 ml 500 ml ağırlıkta çoğu

çoğu yine konsatre ve 250 ml ddediğim ürünler 20 30 lt ürüne eş değer hale geliyor sulandırınca. piyasada bidonla satılıp sulandırılmayan ürünlerden de kat ve kat daha iyi performans verdği kanıtlanmış ürünler yine ben de gözlemledim söylenenlerin doğru olduğunu. misal 100 liraya lastik parlatıcı mevzusunda meguiars lastik parlatıcı var 100 lira civarına 470 ml. bu ürünün 200 ml si ile çok rahat 2 sene işlerimi gördüm

ömrünün uzun olması,toz çekmemesi, daha az uygulama yapıp daha az yorulmam da cabası. yani diyeceğim o ki gramaja başı fiyata bakarak ürünlerden vazgeçmeyin,bu ürün konsantre de olsa, direk aç kullan şeklinde de olsa
@EmirhanYigiter çok güzel açıklamalarda bulunmuş uzun uzun detaylıca. yine
@omrslhmms abi de detaylarla devam etmiş. bu platformda birçok markanın ürünlerini kullanıp kıyas etmiş insanlar bulunduğu için yapılan yorumlar newmix fan sayfalarına göre daha verimli olacaktır

en basitinde şu an piyasada bangır bangır reklamı yapılan ilgili firmanın ürün detayları yine bu forumda 2 sene önce test edilip paylaşılmış
@Mentalfeed tarafından.
son olarak divortex şampuan konusunda sadece kokusu güzel, hiçbir işlevini göremedim, köpük kabiliyeti düşük. flowey e yönelmenizi tavsiye ederim. divortex'i ben de fiyatı uygun diyerek aldım ama yanlış yaptım ,siz yapmayın
