Aldığım ilk detay ürünü. Arabayı aldıktan 2 gün sonra Kipa'dan bu şampuanı alıp akşamına zaten temiz olan arabayı sırf hevesimi alayım diye yıkamıştım. Hala yarım şişe dolapta duruyor. Köpüğü hemen sönüyordu. Tüm şişeyi de boşaltsan bir yerden sonra kovada sadece su kalıyor. Emeğine sağlık Hakan abi.