Merhabalar Herkese İyi Forumlar, İyi Haftalar.
Yasaklardan bunalıp petrole araç yıkamaya gitmiştim aslında taki yağmur başlayana kadar.
Buraya kadar geldik diyip bari iç temizlik yapayım dedim. Başladım temizlemeye,
İç temizlik için Good Stuff Interior Cleaner Ahududulu ile temizlik yaptım. Kokusu bence efsane. Temizlik olarak bakacak olursakda iş yaptığını söyleyebilirim.
Resim çekmeyi her seferinde malesef unutuyorum.
Pis Halleri;
Temiz Halleri ;
Arayada bir tane üstün körü motor temizliği bırakayım;
Chemical Guys Green Clean 1:10 sıkıp fırçalayıp sildim.
Hava şartından dolayı da çok uğraşmadım.
Kaputun iç kısmını ise nemli bir bez ile temizledim.
Trim parlatıcı olarak daha öncelerden aldığım Fast Liquid Trim Parlatıcı adı altında bir ürün. Neyin ne olduğunu bilmiyorken almıştım.
Parlaklığı güzel fakat dayanımı az. Motorda toz tutmuyor ve silindiğinde izi kalmıyor. O yüzden kullanıyorum.
Son olarak yağmur dinince aracı yıkadım.
Okuduğunuz ve zaman ayırdığınız için teşekkürler. İyi forumlar. İyi haftalar.
Yasaklardan bunalıp petrole araç yıkamaya gitmiştim aslında taki yağmur başlayana kadar.
Buraya kadar geldik diyip bari iç temizlik yapayım dedim. Başladım temizlemeye,
İç temizlik için Good Stuff Interior Cleaner Ahududulu ile temizlik yaptım. Kokusu bence efsane. Temizlik olarak bakacak olursakda iş yaptığını söyleyebilirim.
Resim çekmeyi her seferinde malesef unutuyorum.
Pis Halleri;
Temiz Halleri ;
Arayada bir tane üstün körü motor temizliği bırakayım;
Chemical Guys Green Clean 1:10 sıkıp fırçalayıp sildim.
Hava şartından dolayı da çok uğraşmadım.
Kaputun iç kısmını ise nemli bir bez ile temizledim.
Trim parlatıcı olarak daha öncelerden aldığım Fast Liquid Trim Parlatıcı adı altında bir ürün. Neyin ne olduğunu bilmiyorken almıştım.
Parlaklığı güzel fakat dayanımı az. Motorda toz tutmuyor ve silindiğinde izi kalmıyor. O yüzden kullanıyorum.
Son olarak yağmur dinince aracı yıkadım.
Okuduğunuz ve zaman ayırdığınız için teşekkürler. İyi forumlar. İyi haftalar.





üstün körü dediğin motor temizliğini bu gün para verip o derece yaptıramıyorsun, haksızlık etme kendine lütfen 