Ön konsol temizliği

yetatlidil

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
29 Eyl 2020
Mesajlar
186
Beğeniler
633
İl
İstanbul
#1
Merhabalar Herkese İyi Forumlar, İyi Haftalar.

Yasaklardan bunalıp petrole araç yıkamaya gitmiştim aslında taki yağmur başlayana kadar.

Buraya kadar geldik diyip bari iç temizlik yapayım dedim. Başladım temizlemeye,

İç temizlik için Good Stuff Interior Cleaner Ahududulu ile temizlik yaptım. Kokusu bence efsane. Temizlik olarak bakacak olursakda iş yaptığını söyleyebilirim.

Resim çekmeyi her seferinde malesef unutuyorum.

Pis Halleri;








Temiz Halleri ;






Arayada bir tane üstün körü motor temizliği bırakayım;

Chemical Guys Green Clean 1:10 sıkıp fırçalayıp sildim.
Hava şartından dolayı da çok uğraşmadım.
Kaputun iç kısmını ise nemli bir bez ile temizledim.
Trim parlatıcı olarak daha öncelerden aldığım Fast Liquid Trim Parlatıcı adı altında bir ürün. Neyin ne olduğunu bilmiyorken almıştım.
Parlaklığı güzel fakat dayanımı az. Motorda toz tutmuyor ve silindiğinde izi kalmıyor. O yüzden kullanıyorum.
Son olarak yağmur dinince aracı yıkadım. :)

Okuduğunuz ve zaman ayırdığınız için teşekkürler. İyi forumlar. İyi haftalar.

 

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#2
Eline sağlık, gayet güzel olmuş. Klima çıkış yeri artık ne deniyor ise, bezin biraz hav bırakmış, detaycıdan kaçmaz:kovboyyx: :taraa: üstün körü dediğin motor temizliğini bu gün para verip o derece yaptıramıyorsun, haksızlık etme kendine lütfen :alkıssx::begenixx::nazar:
 

yetatlidil

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
29 Eyl 2020
Mesajlar
186
Beğeniler
633
İl
İstanbul
#5
Eline sağlık, gayet güzel olmuş. Klima çıkış yeri artık ne deniyor ise, bezin biraz hav bırakmış, detaycıdan kaçmaz:kovboyyx: :taraa: üstün körü dediğin motor temizliğini bu gün para verip o derece yaptıramıyorsun, haksızlık etme kendine lütfen :alkıssx::begenixx::nazar:
Valla abi normalde temizlediğimde görmelisin o zaman
 

yetatlidil

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
29 Eyl 2020
Mesajlar
186
Beğeniler
633
İl
İstanbul
#6
Şu fast liquid hep karşıma cıkıyordu hiç ısınamıyordum. Tescillenmiş oldu :)

elinize sağlık hocam
Fast liquid lastik parlatıcısı beş para etmez trim parlatıcısı güzel ama kalıcı değil dış mekanda. Yanında havluları beş para etmez. Kapı arası siliyorum ph nötr şampuanı güzel hızlı ıslak cilası güzel su iticiliği var
 

usurer

Usta Detaycı
Üye
Katılım
3 Tem 2020
Mesajlar
689
Beğeniler
1,284
Yaş
49
İl
izmir
#7
Elinize sağlık interior cleaner olarak güzel iş yapmış gibi duruyor, üzerine dresser tarzı başka bir ürün uyguladınız mı?
 

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#9
Elinize sağlık, ikisi de çok güzel uygulama olmuş. Ben de cumartesi günü arabayı yıkamak için benzinliğe gidip yağmur sebebiyle yıkayamadım. Bu hafta için erken çıktığım bir gün kesin yıkamalıyım ama 2 ayı geçtik kirli kirli geziyoruz :)
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#10
Emeğine sağlık miss gibi tertemiz olmuş güle güle kirlet.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#12
Elinize sağlık Good stuff interior cleaner i ben de bir şişe kullanıp bitirdim. İnterior cleaner ancak deri temizliğine uygun değil firma belirtmemiş yani. Megane 2 lerin kapısının yarısı kumaş malum:) Yağmur vs yağdığında çok çabuk leke oluyor o alanlarda maalesef af verso kadar iyi çalışmadı ve köpürmedi
 

yetatlidil

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
29 Eyl 2020
Mesajlar
186
Beğeniler
633
İl
İstanbul
#13
Elinize sağlık, ikisi de çok güzel uygulama olmuş. Ben de cumartesi günü arabayı yıkamak için benzinliğe gidip yağmur sebebiyle yıkayamadım. Bu hafta için erken çıktığım bir gün kesin yıkamalıyım ama 2 ayı geçtik kirli kirli geziyoruz :)
Ben petroldeyken başlamıştı içini yıkadım bitti yağmurda bitti dışınıda yıkadım sonra
 

yetatlidil

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
29 Eyl 2020
Mesajlar
186
Beğeniler
633
İl
İstanbul
#16
Elinize sağlık Good stuff interior cleaner i ben de bir şişe kullanıp bitirdim. İnterior cleaner ancak deri temizliğine uygun değil firma belirtmemiş yani. Megane 2 lerin kapısının yarısı kumaş malum:) Yağmur vs yağdığında çok çabuk leke oluyor o alanlarda maalesef af verso kadar iyi çalışmadı ve köpürmedi
Deride sadece kol dayamaya çok az sıktım deride risk almak istemedim nemli bez ile temizledim deri yerleri