hocam ben sonax yeşil şişede kötü koku giderici spreyi var ondan kullanıyorum haftada bir bagaj ve taban halısının üzerine 1-2şer fıs atıyorum akşam arabadan inerken aşırı kalıcılığı yok ama dediğim gibi arada tazelediğim için hem kötü koku olmuyor hem de güzel kokuyor.. ben seviyorum kokusunu .. bu koku olayı birazda göreceli birşey...