Oto kokular hk.

yetatlidil

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
29 Eyl 2020
Mesajlar
186
Beğeniler
633
İl
İstanbul
#1
Merhaba Arkadaşlar herkese iyi forumlar.

Arkadaşlar kullandığınız beğendiğiniz kalıcı kokular var mı ?

Sam's detailing kokularını kullanan var mı ? O fiyatın hakkını veriyor mu ?
 

porsuk_y

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
24 Ara 2020
Mesajlar
181
Beğeniler
668
Yaş
44
İl
Ankara
#2
hocam ben sonax yeşil şişede kötü koku giderici spreyi var ondan kullanıyorum haftada bir bagaj ve taban halısının üzerine 1-2şer fıs atıyorum akşam arabadan inerken aşırı kalıcılığı yok ama dediğim gibi arada tazelediğim için hem kötü koku olmuyor hem de güzel kokuyor.. ben seviyorum kokusunu .. bu koku olayı birazda göreceli birşey...

 

yetatlidil

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
29 Eyl 2020
Mesajlar
186
Beğeniler
633
İl
İstanbul
#3
hocam ben sonax yeşil şişede kötü koku giderici spreyi var ondan kullanıyorum haftada bir bagaj ve taban halısının üzerine 1-2şer fıs atıyorum akşam arabadan inerken aşırı kalıcılığı yok ama dediğim gibi arada tazelediğim için hem kötü koku olmuyor hem de güzel kokuyor.. ben seviyorum kokusunu .. bu koku olayı birazda göreceli birşey...

Benim demek istediğim koku giderici değil de böyle nasıl diyeyim fresh koku olur ? İşte bu pahalı kokular hakkını veriyor mu vs ?
 

yunusemreozen

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
14
Beğeniler
4
Yaş
34
#4
California Car Scents ürürleri gayet başarılı. Golden State i öneririm. 2 ay etkili.
 

hardcoder

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
8 Eki 2020
Mesajlar
9
Beğeniler
6
Yaş
36
İl
İstanbul
#7
Merhaba Arkadaşlar herkese iyi forumlar.

Arkadaşlar kullandığınız beğendiğiniz kalıcı kokular var mı ?

Sam's detailing kokularını kullanan var mı ? O fiyatın hakkını veriyor mu ?
Merhaba ben de koku hastasıyım. Özellikle sakızlı ve pamuk şekerli gibi hafif tatlı kokular arabada çok hoş oluyor. little trees'ler güzel bunları eksik etmiyorum. Geçenlerde auto fitnesse bubble gum aldım sams detailing'in alternatifi diyebiliriz ancak hiç memnun kalmadım. Kalıcılık sıfır. Sam's i bilmiyorum ancak denenebilir.
 

architect_baki

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
30 Eyl 2020
Mesajlar
321
Beğeniler
751
Yaş
28
İl
İstanbul
#8


Ben bunu kullanıyorum. Fiyatı da uygun. Kısık modda kullanılırsa cidden 2 aya kadar içindeki sıvı bitmiyor. Yüksek modda cok boğuyor zaten. Kısık en iyisi ılık ılık araca binincr temiz koktuğunu hissediyorsunuz. Akma sızma gibi bir durumda yok

koku olarakta pembe favorim. Mavi biraz daha parfüm gibi. Yeşil keskin geliyor.