Ovalamadan Yıkama tavsiyesi

sakroda

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
22 Haz 2026
Mesajlar
3
Beğeniler
2
Yaş
43
İl
Ankara
#1
Arkadaşlar merhaba malum araçlarda minnacık bir toz parçası olsa bile ya da bezde aracın her yeri çiziliyor o yüzden aracımı satana kadar hep kendim yıkayacağım hatta ocaktan beri de yıkatmadım sırf araştırma için:) Aracımı sıfır aldım pejo marka sizden ovalamadan bir yıkama tavsiyesi istiyorum. Bu yüzden tavsiye edeceğiniz bir ürün varsa yorumlarınızı bekliyorum.
 

Samatyalı

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
418
Beğeniler
1,291
İl
İstanbul
#2
Merhaba
Komple pdf kaplat ondan sonra ona uygun şampuanla yıka
Öteki türlü naparsan yap illaki ufakta olsa çizilir
 

sakroda

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
22 Haz 2026
Mesajlar
3
Beğeniler
2
Yaş
43
İl
Ankara
#3
haklısınız aslında ama iyi bir şey ortalama 200 bin tutacak ve kimse ona bakmayacak satarken.
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,404
Yaş
45
İl
Istanbul
#5
Arkadaşlar merhaba malum araçlarda minnacık bir toz parçası olsa bile ya da bezde aracın her yeri çiziliyor o yüzden aracımı satana kadar hep kendim yıkayacağım hatta ocaktan beri de yıkatmadım sırf araştırma için:) Aracımı sıfır aldım pejo marka sizden ovalamadan bir yıkama tavsiyesi istiyorum. Bu yüzden tavsiye edeceğiniz bir ürün varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Selam, siz araştırayım bilgi sahibi olayım derken Ocak ayından beri geçen sürede aracı hiç yıkatmamanız bile aslında amacı iyi olsa da sonucu iyi değildir,

geçen bu 6 aylık süreçte boyada biriken kir o kadar fazla ki eğer ilk yıkama esnasında yanlış müdahele ederseniz aracı öyle bir çizersiniz ki o çizikler aracın 2-3 senede oluşacak çiziklere bedeldir,

İlk yıkamada 3 kez ön yıkama (ön yıkama köpüğü) ardından da güzel bir şampuan ile yıkamalısınız,

Kendinize ait müstakil özel kapalı garajınız olsa bile yani tozsuz ortamda bile aracın çizilmesinin önüne geçmek imkansız değildir ama bütçenizi zorlayacak limitlere ulaşan lüks kaçan ciddi bir maliyet gerektirir,

Şuan 6 aylık hiç yıkamamasından kaynaklı biriken kirler bile aracı çizmiştir.
 

osieren18

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2026
Mesajlar
14
Beğeniler
8
Yaş
22
İl
Çankırı
#6
Arkadaşlar merhaba malum araçlarda minnacık bir toz parçası olsa bile ya da bezde aracın her yeri çiziliyor o yüzden aracımı satana kadar hep kendim yıkayacağım hatta ocaktan beri de yıkatmadım sırf araştırma için:) Aracımı sıfır aldım pejo marka sizden ovalamadan bir yıkama tavsiyesi istiyorum. Bu yüzden tavsiye edeceğiniz bir ürün varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Hocam şahsen uygulama sıranız ve kullandığınız ürünler iyi olduktan sonra çokta kafaya takmaya gerek yok önden güzel bir ön yıkama yapıp daha sonrasında aracı güzelce Duruladıktan sonra çift Kova tekniği kullanıp güzel bir yıkama eldiveni ile finiş verebilirsiniz, eğer buna rağmen de cizilecekse takdiri ilahi artık:) İyi forumlar