Arkadaşlar merhaba malum araçlarda minnacık bir toz parçası olsa bile ya da bezde aracın her yeri çiziliyor o yüzden aracımı satana kadar hep kendim yıkayacağım hatta ocaktan beri de yıkatmadım sırf araştırma için

Aracımı sıfır aldım pejo marka sizden ovalamadan bir yıkama tavsiyesi istiyorum. Bu yüzden tavsiye edeceğiniz bir ürün varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Selam, siz araştırayım bilgi sahibi olayım derken Ocak ayından beri geçen sürede aracı hiç yıkatmamanız bile aslında amacı iyi olsa da sonucu iyi değildir,
geçen bu 6 aylık süreçte boyada biriken kir o kadar fazla ki eğer ilk yıkama esnasında yanlış müdahele ederseniz aracı öyle bir çizersiniz ki o çizikler aracın 2-3 senede oluşacak çiziklere bedeldir,
İlk yıkamada 3 kez ön yıkama (ön yıkama köpüğü) ardından da güzel bir şampuan ile yıkamalısınız,
Kendinize ait müstakil özel kapalı garajınız olsa bile yani tozsuz ortamda bile aracın çizilmesinin önüne geçmek imkansız değildir ama bütçenizi zorlayacak limitlere ulaşan lüks kaçan ciddi bir maliyet gerektirir,
Şuan 6 aylık hiç yıkamamasından kaynaklı biriken kirler bile aracı çizmiştir.