Polisaj Makinası ve Balans Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tuvalrones

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
3 Mar 2025
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Yaş
32
İl
Ankara
#1
Merhaba,

İlk defa kullanmak üzere einhell cc po 1100 150e aldım. Çanta içinde gelen kuzu yünü keçeyle beraber Menzerna heavy cut pasta ile deneme için ön parçayı pastaladım. Boya çok kötü durumda olmasına rağmen iyi sonuç aldım ama;

Elimin yatkın olmasına rağmen makinayı kullanmakta acayip zorluk yaşadım. Çok kolay bir şekilde kontrolden çıkıyor, sağa sola gidiyor. Yani kaputa uygulama yapmaya başlar başlamaz resmen sağa sola kendisi gidiyor hissediyorum. Balans kaçıklığı varsa bunu nasıl anlayabilirim?

Sorum; acaba pastayı az kullanmış ve yüzeyi kuru bırakmış olabilir miyim bu sebeple kontrol iyice zorlaşmış olabilir mi? Yada gerçekten amatörlükten ötürü mü?

Gerekirse garantiye bile gönderebilirim ancak öncelikle sizlere danışmak isterim.
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,340
Beğeniler
6,701
İl
Gebze
#2
İlk başlarda banada oluyordu zamanla eliniz alıştıkça düzelecektir. Tutma ve kaportaya değdirme açısı ile alakalı olabilir. Balans sorunuda en sonki polisajda başıma geldi keçem çok eskidiği için ve tabanı yamulduğu işin balans yapıyordu makine resmen elimde dans ediyordu. Keçeyi cıkartıp elimle düzeltip tam ortalayarak koydugumda sorun düzelmişti.
 

tuvalrones

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
3 Mar 2025
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Yaş
32
İl
Ankara
#3
Kullanılan kuzu yünü pedin etkisi olabilir mi? Sanki kaporta üzerinde akmıyor gibiydi yada malzemeyi az kullanınca da benzer sorun yaşanır mı?
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,340
Beğeniler
6,701
İl
Gebze
#4
Kullanılan kuzu yünü pedin etkisi olabilir mi? Sanki kaporta üzerinde akmıyor gibiydi yada malzemeyi az kullanınca da benzer sorun yaşanır mı?
Keçelerde ilk kullanımda pastayı biraz fazla koymanız gerekiyor az koyarsanız keçeye tam yayılmıyor keçenin tüylerini etrafa atıyor. Bu söyledigim ilk kullanım için geçerli cok pastada keçeyi dolduruyor çizik alamıyorsunuz
 

tuvalrones

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
3 Mar 2025
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Yaş
32
İl
Ankara
#5
Bir sürü video izledim, hiç kimsede makina bu kadar elden çıkacak kadar kontrol dışına gitmiyor.

Bazı noktalarda çok yavaşladığı da oluyor, acaba fazla baskı mı yapıyorum ?
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#6
Bir sürü video izledim, hiç kimsede makina bu kadar elden çıkacak kadar kontrol dışına gitmiyor.

Bazı noktalarda çok yavaşladığı da oluyor, acaba fazla baskı mı yapıyorum ?
Makinayi boşta tabla ve kece takip calistirirmisin ve video cekip atabilirsen sorunu cözeriz.
 

tuvalrones

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
3 Mar 2025
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Yaş
32
İl
Ankara
#7
Sorun polisaj tablasından kaynaklanıyormuş.
Kaliteli ve destekli bir polisaj tabanı aldım, gayet düzgün ve balans olmadan çalıştı. Einhellin orijinal ekipmanı olan tabla desteksiz ve çok ince.Teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...