Merhaba,
İlk defa kullanmak üzere einhell cc po 1100 150e aldım. Çanta içinde gelen kuzu yünü keçeyle beraber Menzerna heavy cut pasta ile deneme için ön parçayı pastaladım. Boya çok kötü durumda olmasına rağmen iyi sonuç aldım ama;
Elimin yatkın olmasına rağmen makinayı kullanmakta acayip zorluk yaşadım. Çok kolay bir şekilde kontrolden çıkıyor, sağa sola gidiyor. Yani kaputa uygulama yapmaya başlar başlamaz resmen sağa sola kendisi gidiyor hissediyorum. Balans kaçıklığı varsa bunu nasıl anlayabilirim?
Sorum; acaba pastayı az kullanmış ve yüzeyi kuru bırakmış olabilir miyim bu sebeple kontrol iyice zorlaşmış olabilir mi? Yada gerçekten amatörlükten ötürü mü?
Gerekirse garantiye bile gönderebilirim ancak öncelikle sizlere danışmak isterim.
İlk defa kullanmak üzere einhell cc po 1100 150e aldım. Çanta içinde gelen kuzu yünü keçeyle beraber Menzerna heavy cut pasta ile deneme için ön parçayı pastaladım. Boya çok kötü durumda olmasına rağmen iyi sonuç aldım ama;
Elimin yatkın olmasına rağmen makinayı kullanmakta acayip zorluk yaşadım. Çok kolay bir şekilde kontrolden çıkıyor, sağa sola gidiyor. Yani kaputa uygulama yapmaya başlar başlamaz resmen sağa sola kendisi gidiyor hissediyorum. Balans kaçıklığı varsa bunu nasıl anlayabilirim?
Sorum; acaba pastayı az kullanmış ve yüzeyi kuru bırakmış olabilir miyim bu sebeple kontrol iyice zorlaşmış olabilir mi? Yada gerçekten amatörlükten ötürü mü?
Gerekirse garantiye bile gönderebilirim ancak öncelikle sizlere danışmak isterim.




