herkese merhaba
bir soru daha sormak istiyorum tüm foruma.
polisaj makinelerinde devir sayısını hangi aşamada neye göre azaltmalı ya da arttırmalıyız ?
ilk başta düşük devirde başlamak önemli ancak hangi aşama ya da zamandan sonra arttırmalıyız?
rotary ya da orbital makinede hangi durumlarda düşük veya yüksek devirde çalışmamız gerektiğine karar verebiliriz?
şu an elimde olan sadece dewalt 849x.
bir soru daha sormak istiyorum tüm foruma.
polisaj makinelerinde devir sayısını hangi aşamada neye göre azaltmalı ya da arttırmalıyız ?
ilk başta düşük devirde başlamak önemli ancak hangi aşama ya da zamandan sonra arttırmalıyız?
rotary ya da orbital makinede hangi durumlarda düşük veya yüksek devirde çalışmamız gerektiğine karar verebiliriz?
şu an elimde olan sadece dewalt 849x.




