Sabah araba yıkamak çok keyfli oluyor. Yazın sabah saat 6'da uyanır sakin sakin Petrol'e giderdim. Şimdi hava buz gibi, geçenlerde sabah 6'da gideyim dedim soğuktan su tabancasını tutamadım. Elinize sağlık harika olmuş
Oooo hayırlı işler Oğuz abi eline koluna sağlık parlattın canavarı ama bugün yağmur hatta çamur yağıyor ne hale geldi acaba araban neyse bi dahakine beraber yıkarız.
Oooo hayırlı işler Oğuz abi eline koluna sağlık parlattın canavarı ama bugün yağmur hatta çamur yağıyor ne hale geldi acaba araban neyse bi dahakine beraber yıkarız.