Teşekkür ederim korkulacak bişey yok hocam ver kutsalı gitsin yurt dışında ve bizim yıkamalarda butikler dahil maskeleme dahi yapmadan dalıyorlar direk azıcık gamsız olmak lazım bence 
Bu arada motor 1.4 tsi
Bu arada motor 1.4 tsi
. Yalnız şu kaputun içini niye bu kadar dağınık bırakıyorlar anlamıyorum. Bir kapak yapsalar da daha derli toplu dursa keşke. Hem motorun fındıklığı da görünmez
. Yalnız şu kaputun içini niye bu kadar dağınık bırakıyorlar anlamıyorum. Bir kapak yapsalar da daha derli toplu dursa keşke. Hem motorun fındıklığı da görünmez 
Detail Forum? Türkiye'nin 'En Büyük' Detaylı Araç Bakımı,Temizliği ve Boya Koruma Forumu