beratt_hero' Alıntı:
Ya ben çizilmesine üzülüyorum. Yoksa tabiki bende folyosuz olsun isterim ama folyosuz olması tıpkı motorsiklete ekipmansız binmek gibi.
Beratcım ne alakası var allasen. Ekipmansız motora binsen, kaza anında ölürsün. Folyosuz arabaya binsen... Anlayamadım ben ilişkiyi.
Wax, Seramik, Folyo. Benim sıralamam bu yönde. Yani detayla uğraşmayı seviyorsan mekan ve zaman kısıtın da yoksa, her zaman için wax birinci tercih olmalı. Uygulaması hem kolay hem çok keyifli. Sürekli farklı ürünler denemek mümkün. Bence boya derinliği olarak en başarılısı da wax. Seramik aracın dış detayı ile daha az vakit geçirmek isteyenler için güzel bir alternatif. Parlaklığı da iyi, özellikle modesta'nın finish'i muazzam. Fakat folyonun finish'i de güzel değil, üzerine ürün uygulaması da keyifli değil. Boya rengini direk matlaştırıyor kral'ı da olsa. Zamanla rengi illaki değişiyor. Üstüne wax atsan bir türlü atmasan bir türlü.
Folyo bir tek çok sık uzun yol yapanlar için ön tampon ve kaput için bir gereklilik olabilir. Ben şahsen çok uzun yol da yapmıyorum. Kaput filmimi söktürüp tekrar yaptırmayacağım mesela.
Paul Dalton'u takip ediyorum Youtube'da bir kere şahit olmadım folyo yaptığına. (Gerçi şimdi kontrol ettim bir tane videosu var.) Adam Ferrari'lere Bentley'lere en fazla seramik yapıyor modesta, gönderiyor. Folyo olayını biraz düşün, araştır soğursun bence.