Herkese merhaba,
Muhtemelen binlerce yorum yapılmıştır açtığım konuyla ilgili o yüzden kusura bakmayın yorumları okuyarak bilgiler edindim ancak kafam da karıştı seçenek çok olduğu için. Basit anlamda aracımızı aldık boya zarar görmesin diye kendimiz yıkıyoruz. Farklı ekipman olmadan (basınçlı makine var) nasıl bir yol izlemeliyim?
2 adet kova aldım.
İlk olarak ön yıkama şampuanı kesin kullanmak mı gerek? Gerekiyorsa marka önerir misiniz gerçekten çok marka ve öneri var genelde memnun kalınan olsa yeter.
İkinci olarak ana şampuan aldık, bununla ilgili de araçta herhangi bir boya koruma yok. Bu araca uygun şampuan markası önerir misiniz?
Yıkama eldiveni konularını okudum. Anladığım kuzu yünü tavsiye edilmiş daha çok ama hangi marka alacağımı şaşırdım. Fiyat farkları da çok fazla açıkçası kaliteli alayım diyorum ama yanlış bi marka da almak istemem.
Kurutma bezi için PURESTAR dublex twisted towel çok önerilmiş 70x90 almaya karar verdim açıkçası genel kurulama için. Araç i20 bu arada. Küçük bez olarak spark konuşulmuş sizler de tavsiye eder misiniz yine sparkı?
Kapı içleri için sıradan mikrofiber bez kullanımı da uygun sanırım gözükmediği için başka önerilere de açığım.
Cila için Turtle wax düşünüyorum fiyat performans açısından yorumların iyi olduğunu gördüm.
Sizlerin de yeni başlayan için marka ürün önerisi yapacağı ürünleri varsa çok memnun olurum.
Muhtemelen binlerce yorum yapılmıştır açtığım konuyla ilgili o yüzden kusura bakmayın yorumları okuyarak bilgiler edindim ancak kafam da karıştı seçenek çok olduğu için. Basit anlamda aracımızı aldık boya zarar görmesin diye kendimiz yıkıyoruz. Farklı ekipman olmadan (basınçlı makine var) nasıl bir yol izlemeliyim?
2 adet kova aldım.
İlk olarak ön yıkama şampuanı kesin kullanmak mı gerek? Gerekiyorsa marka önerir misiniz gerçekten çok marka ve öneri var genelde memnun kalınan olsa yeter.
İkinci olarak ana şampuan aldık, bununla ilgili de araçta herhangi bir boya koruma yok. Bu araca uygun şampuan markası önerir misiniz?
Yıkama eldiveni konularını okudum. Anladığım kuzu yünü tavsiye edilmiş daha çok ama hangi marka alacağımı şaşırdım. Fiyat farkları da çok fazla açıkçası kaliteli alayım diyorum ama yanlış bi marka da almak istemem.
Kurutma bezi için PURESTAR dublex twisted towel çok önerilmiş 70x90 almaya karar verdim açıkçası genel kurulama için. Araç i20 bu arada. Küçük bez olarak spark konuşulmuş sizler de tavsiye eder misiniz yine sparkı?
Kapı içleri için sıradan mikrofiber bez kullanımı da uygun sanırım gözükmediği için başka önerilere de açığım.
Cila için Turtle wax düşünüyorum fiyat performans açısından yorumların iyi olduğunu gördüm.
Sizlerin de yeni başlayan için marka ürün önerisi yapacağı ürünleri varsa çok memnun olurum.




