Şirket Spec Sümbül

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#41
Hayırlı uğurlu olsun hacım. Allah tekerine taş değdirmesin. Hemen sana benim yaptığım halı yıkamayı yollayım sabah. Tepe tepe kullan:digidik:

Proje güzel ilerliyor hadi bakalım merakla bekliyoruz;)
Sağolasın kardeşim Allah razı olsun :arkadass:
Bej olunca süpürge iş görmedi maalesef :( sağlam temizlik lazım oldu arka koltukta denemeler yaptım kurumasını bekliyorum iş görürse önlerede uygulama yapacam aynı sistemde inş
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#43
Yok yok aman ha ince ince takıl yoksa dediğin gibi iş hastalığa dönüyor mesela bugün kullandığım döşeme köpüğünü 2016 da almışım unutmuşum dolabı kurcalarken buldum gerisini sen düşün ders al :kop:
Abi siz eskilerdensiniz tecrübelenmişsinizdir, bizde yeni olarak sizden örnek alıp fazla harcama yapmamamız lazım. Şu anda bile ayıptır söylemesi 1.5bin harcama yapmışım.
 

KaiZeN

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
1,146
Beğeniler
3,143
Yaş
41
İl
Tekirdağ
#44
Hocam hayırlısı olsun, kazasız belasız inşallah. Tam detaylıkmış araçta. Biraz sizi uğrastıracaktır ama sonunda eminim emeğinizin karşılığını aldığınız güzel bir sonuç bizi bekliyor olacak. Takipteyiz :mutlu:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#45
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın. Karcher wd3 ten memnun musunuz ?
Teşekkür ederim hocam valla memnunum hem çekim yapıyor hem üfleme baya fonksiyonel ürün tavsiye ederim ama maddi sıkıntı yoksa yıkamalı versiyon alın 5100 6100 gibi olur olmadık yerde lazım oluyor bugün eksikliğini hissettim
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#46
Abi siz eskilerdensiniz tecrübelenmişsinizdir, bizde yeni olarak sizden örnek alıp fazla harcama yapmamamız lazım. Şu anda bile ayıptır söylemesi 1.5bin harcama yapmışım.
Yok estağfurullah burada kitabını yazmış üstadlar var biz daha çırak kıvamındayız kardeşim
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#47
Hocam hayırlısı olsun, kazasız belasız inşallah. Tam detaylıkmış araçta. Biraz sizi uğrastıracaktır ama sonunda eminim emeğinizin karşılığını aldığınız güzel bir sonuç bizi bekliyor olacak. Takipteyiz :mutlu:
Sağolun hocam valla yoracak bu ufaklık bizi de napalım aslında iyi oldu uğraş çıktı bana da :)
Yeni iş yeni tecrübe yeni konular olur inş yaz boyu konu canlı kalacak nasip olursa :paraa:
 

İdris

Usta Detaycı
Üye
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
1,052
Beğeniler
1,471
İl
Bursa
#48
@Atocan vay vay vay arac satilmis arac alinmis bi haller vardi hissettim :dusun:rabbim gonlune gore versin hakkinda hayirlisi neyse o olsun kardesim
 
Son düzenleme:

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#49
Estağfurullah hocam senin renk bile yeter aşık etmeye :)
Çok teşekkür ederim benim konularda leonun son kısmında detaylı motor temizliği var o tam senin işine göre olur baya uğraş vermiştim aslan oğluma :yazik:
Golf te iç kısım hem basit hem zor püf noktası çok fazla alkantara olduğu için ama konularda o da var yaparsın yav bas kutsalı gitsin :)
koltuklara elimi süremem :D paspas olarakkendi paspasları var üzerinde. kaucuk kokuyor diye hiç almadım. Haftasonları toz toprak ortama gidiyor kuş fotoğrafı çekiyorum. iç mekan rezil oluyor tabii. Süpürgem gelsin de hele,, verelim bizde kutsalı.. Hayırlısı.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#51
koltuklara elimi süremem :D paspas olarakkendi paspasları var üzerinde. kaucuk kokuyor diye hiç almadım. Haftasonları toz toprak ortama gidiyor kuş fotoğrafı çekiyorum. iç mekan rezil oluyor tabii. Süpürgem gelsin de hele,, verelim bizde kutsalı.. Hayırlısı.
Sizin alkantara kontuklara özel sonax extereme serisinin köpük temizleyicisi vardı önerilmişti baya da beğenilmişti hocam bi araştırın isterseniz kolay olur.
Ara ara temizlik yaparsanız kirlenmez aman ihmal etmeyin aracınız maşaAllah çok güzel dışı gibi içide temiz olsun :)
 

es026

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
547
Beğeniler
1,763
Yaş
37
İl
Eskişehir
#53
Hocam yeni araç hayırlı olsun fr’dan sonra pek kesmez ama vardır bi bildiğiniz ☺️ Elinize sağlık her yeni araç yeni uğraş demektir kolay gelsin.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#55
Hocam yeni araç hayırlı olsun fr’dan sonra pek kesmez ama vardır bi bildiğiniz ☺️ Elinize sağlık her yeni araç yeni uğraş demektir kolay gelsin.
Teşekkür ederim hocam bende o şekilde teselli ediyorum kendimi 5 lt ortalama yakıtı görünce de ohh dünya varmış diyorum :)
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#56
Vay atilla bey hayırlı olsun tekrardan :nazar: sümbülün keyfi yerindedir uzun zaman sonra gençleşiyor. Güzel konu oluyor emeğine sağlık :komik: kazasız belasız ağız tadıyla binmek nasip olsun :arkadass:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#57
Vay atilla bey hayırlı olsun tekrardan :nazar: sümbülün keyfi yerindedir uzun zaman sonra gençleşiyor. Güzel konu oluyor emeğine sağlık :komik: kazasız belasız ağız tadıyla binmek nasip olsun :arkadass:
Teşekkürler efenim güzel bişeyler olacak gibi hayırlısı diyelim apaçi olacam artık inceldiği yerden kopsun :heyecan:
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#60
Kardeşim hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Sen cillop gibi yaparsın bunu. İçi harika olmuş, emeklerine sağlık.