Şirket Spec Sümbül

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#23
Gönlümün efendisi Leon Fr ı ( ikinci oğlum ) bazı sebeplerden ötürü sattım araç küçültmeye gittim şu piyasada en mantıklı araçlardan biri olan symbol ve linea vardı kafam allak bullak olmuştu yakıt ve parça yönünden mantıklı olan symbol vardı gittim aldım şuan için memnunum.
İçi berbat durumdaydı dışı da öyle bugün iç kısmını biraz toparladım yarın ve cuma günü dışını halletcem önğmüzdeki zamanda koltukları yıkamam lazım sildim ama istediğim gibi olmadı içime sinmedi yapılan uygulamalara buradan devam edecem.

Yardımcılarım
Karcher wd3 premium ıslak kuru süpürge
Auto Finesse verso + koch chemie gs hibrid
Auto Glym VRC
Carpex döşeme köpüğü
Fırçalar
Bolca bez




Başlayalım kirlilerle











Tavandan işe başladım köpük ile fiyatına göre güzel iş yaptı



















Motor fena değildi apc ile silip vrc sıkıp korumaya aldım





Yarından sonra dış yıkama ve polisaj ile konuya tekrar güncel çekerim hayırlı akşamlar dostlar


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Öncelikle hayırlı olsun diyeyim. Ne bileyim biraz içim burkuldu gibi oldu. Ancak vardır bir bildiğin muhakkak. Hayırlara vesile olur inşallah.

Ellerine sağlık bu arada. Senin elinde araç kabuk değiştirecek.
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#27
Sercan senin gibi bunu paramparça etmeden olmayacak gibi dur bakalım bi sildim eğer tekrar izler geri dönerse parçalayıp yıkayacam gibi beğenmene sevindim :)
Sağolasın abi iltifatlar için, siz tabi daha iyi bilirsiniz parçalayınca daha rahat oluyor.:)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#28
Öncelikle hayırlı olsun diyeyim. Ne bileyim biraz içim burkuldu gibi oldu. Ancak vardır bir bildiğin muhakkak. Hayırlara vesile olur inşallah.

Ellerine sağlık bu arada. Senin elinde araç kabuk değiştirecek.
teşekkür ederim kardeşim valla buruk değilim desem yalan olur bende baya üzüldüm ama ilerisi için lazımdı yine yaparım aynısı diye giriştik bir yola hayırlısı olsun dedik.
Bir iki aya toparlarım diye düşünüyorum nasip kısmet bakalım bu aralar biraz vakit var elimden geldiğince bişeyler yapacam
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#29
Sağolasın abi iltifatlar için, siz tabi daha iyi bilirsiniz parçalayınca daha rahat oluyor.:)
Evet kesinlikle haklısın söküp temizlemek daha net sonuç veriyor hemde rahat oluyor biraz vakit ve nakite ihtiyacım bir iki ay içinde binilecek kıvama getiririm gibi :)
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#30
Evet kesinlikle haklısın söküp temizlemek daha net sonuç veriyor hemde rahat oluyor biraz vakit ve nakite ihtiyacım bir iki ay içinde binilecek kıvama getiririm gibi :)
Evet abi hobi işinden hastalık işini dönüşünce herşey maddiyata bakar oldu, yani en azından 2 aylık hobide sizden ve forumdaki abilerden bunları öğrendim.:)
 

Mugzy

Usta Detaycı
Üye
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
443
Beğeniler
1,422
Yaş
34
İl
Ankara
#31
Yine bir evrime tanıklık ediyoruz. Devamı gelecek diye anladım :) araç hayırlı olsun abi.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#32
Evet abi hobi işinden hastalık işini dönüşünce herşey maddiyata bakar oldu, yani en azından 2 aylık hobide sizden ve forumdaki abilerden bunları öğrendim.:)
Bitmiyor ki eksik diğer araçlarım hep temiz di arada carpet ile siliyordum sıkıntı yoktu bu araç pis mesela diğerlerine göre o yüzden şimdi de halı yıkama ihtiyacı doğdu bi bu eksikti dedim kendi kendime biraz hafiflesin işlerim de ilk işim halı yıkama almak olacak :)
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#33
Bitmiyor ki eksik diğer araçlarım hep temiz di arada carpet ile siliyordum sıkıntı yoktu bu araç pis mesela diğerlerine göre o yüzden şimdi de halı yıkama ihtiyacı doğdu bi bu eksikti dedim kendi kendime biraz hafiflesin işlerim de ilk işim halı yıkama almak olacak :)
Evet abi halı yıkamasız olmuyor onu öğrendim, bende sulu süpürge var nispeten su çekiyor ama halı yıkama gibi değil. Forumda gördüğüm kadarıyla tek kurşunla güzel malzemeler almaya çalışıyorum.:)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#34
Yine bir evrime tanıklık ediyoruz. Devamı gelecek diye anladım :) araç hayırlı olsun abi.
Evet anacım yoğun şekilde çalışmalar sürüyor pazartesi salı tüm ağır ve rutin bakımlar bitti bugün içi bitti gibi yarın ve cuma dışı var sonra kampana boyası var film var set var led var :heyecan:
Durmak yok yola devam apaçi olacam artık konu planladığım gibi giderse güzel olacak yoksa binemem ben buna :kop:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#35
Evet abi halı yıkamasız olmuyor onu öğrendim, bende sulu süpürge var nispeten su çekiyor ama halı yıkama gibi değil. Forumda gördüğüm kadarıyla tek kurşunla güzel malzemeler almaya çalışıyorum.:)
Yok yok sulu süpürgeyle olmuyor güçlü vakum yapamadığı için izler geri geliyor siyah olsa belki olur ama bej renkte olmuyor tecrübe ettim bugün kesinlikle halı yıkama lazım düzgün durulama yapmadan leke de dönüş oluyor.
Yorumları oku konulara bak nokta atışı ürün al yoksa çok zararın olur çok :)
 

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#36
Yeni aracın hayırlı olsun üstad. Senin motor kısmı benim aracın içinden temiz :of::nazar: bu paylaşımın baş ucumda dursun, duruma göre feyz alıp benim iç mekana giriş yapabilirim :)
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#37
Yok yok sulu süpürgeyle olmuyor güçlü vakum yapamadığı için izler geri geliyor siyah olsa belki olur ama bej renkte olmuyor tecrübe ettim bugün kesinlikle halı yıkama lazım düzgün durulama yapmadan leke de dönüş oluyor.
Yorumları oku konulara bak nokta atışı ürün al yoksa çok zararın olur çok :)
Şu anda her detay ürünü için forumda ki önerilenlerden aldım yani başka ürün alıp maceraya girmedim.:)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#38
Yeni aracın hayırlı olsun üstad. Senin motor kısmı benim aracın içinden temiz :of::nazar: bu paylaşımın baş ucumda dursun, duruma göre feyz alıp benim iç mekana giriş yapabilirim :)
Estağfurullah hocam senin renk bile yeter aşık etmeye :)
Çok teşekkür ederim benim konularda leonun son kısmında detaylı motor temizliği var o tam senin işine göre olur baya uğraş vermiştim aslan oğluma :yazik:
Golf te iç kısım hem basit hem zor püf noktası çok fazla alkantara olduğu için ama konularda o da var yaparsın yav bas kutsalı gitsin :)
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#39
Hayırlı uğurlu olsun hacım. Allah tekerine taş değdirmesin. Hemen sana benim yaptığım halı yıkamayı yollayım sabah. Tepe tepe kullan:digidik:

Proje güzel ilerliyor hadi bakalım merakla bekliyoruz;)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#40
Şu anda her detay ürünü için forumda ki önerilenlerden aldım yani başka ürün alıp maceraya girmedim.:)
Yok yok aman ha ince ince takıl yoksa dediğin gibi iş hastalığa dönüyor mesela bugün kullandığım döşeme köpüğünü 2016 da almışım unutmuşum dolabı kurcalarken buldum gerisini sen düşün ders al :kop: