Şirket Spec Sümbül

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Hayırlı olsun tekrardan abi neydi markası bu beyaz eşyanın Bosch,arçelik pek çıkaramadım :kop:deepfreeze nasıl verimli mi :komik: emeğine sağlık çok iyi görünüyor :sicak:
Dilim kopaydı da konuşmayaydım :kop:
Atalar demiş eden bulur diye haklısın ne diyeyim renkli almak için o kadar uğraştım ama ne gezer nasip olmadı :)
 

Respect3578

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
1,133
Beğeniler
3,568
Yaş
41
İl
Aliağa/izmir
Duruladıktan sonra demir tozu sıkıp çalışmasını bekledim





kil işlemi valet pro camlar dahil yapıldı aynı zamanda camlara sihirli sünger ile temizlik yapıldı kil kaydırıcı olarak vp şampuanlı su yaptım






Geçelim pasta işlemine
Tac system refinish 1 kullandım cut olarak flex orbital makina hex logic pad kombinasyonu ile tek vuruşta yüzeyi istediğim kıvama getirdi amacım sıfır hata değildi zaten









Uzun uzun çalışınca güzel oldu









O arada tüm kapı ve tavan fitilleri söküldü temizlenip tekrar takıldı









Camlar meguiars
Koruma otantik







Lastiklere endurance
Davlumbazlara magic dressing




Dış plastik ve fitillere vp b&f




Buyrun finaller resim yüklemede sıkıntı oldu tapatalk hata verdi böyle nasıl oldu bilmiyorum @Pro bi el atıver sana zahmet












İzlediğiniz için teşekkürler
Harika detaylar ve final :D çok uğraşılmış ve hayran kalınmış bir sonuç olmuş.
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
Abi üst üste atılması öneriliyor hep ama belli bir kürleşme şart değil mi baştan beri benim kafamı hep kurcalıyor en azından bir gün bekleyip sonra atmak daha mantıklı değil mi böyle bir test yapabilirsen öpücüğe boğarım seni :heyecan:
Şu kafamda ki deli sorular gitse olma mı :)
Şimdi ilk katı attım diyelim 1 saat bekledim illa yüzeyde toz olucak bir kere suyla durulamam gerekir mi 2. katı atmak için.
Kardeşlerim ben uygulama olarak genelde ikinci katı ilk yıkama sonrası yapıyorum, bence daha verimli oluyor, hem Atonun dediği gibi wax oturuyor yani kürleşme sağlam oluyor, hem Sercan'ın dediği gibi tozlanmanın da önüne geçiliyor ve çizilme riski azalıyor.
 

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
İçinden sonra dışı da detaycı arabası olmaya layık kıvama gelmiş, eline emeğine sağlık. Fitilleri sökünce arasından çıkan kir ve onun temizlenmiş halini görünce içimde ayrı bir rahatlama başka bir keyif oldu :) Ayrıca benim favori waxım Authentic'i görünce de ayrı bir sevdim finalini :nazar:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
İçinden sonra dışı da detaycı arabası olmaya layık kıvama gelmiş, eline emeğine sağlık. Fitilleri sökünce arasından çıkan kir ve onun temizlenmiş halini görünce içimde ayrı bir rahatlama başka bir keyif oldu :) Ayrıca benim favori waxım Authentic'i görünce de ayrı bir sevdim finalini :nazar:
Teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Sümbül’ün kampanalar çok kötü durumdaydı el atayım dedim
Tel fırça
Bolca zımpara çeşitleri
Motip mat siyah ısıya dayanıklı boya
Kağıt bant

İlk hali bu şekilde



Zımparadan sonra balata spreyi ile temizleyip m600 ile sildim maskeledim



Dört kat olarak uyguladım aralarda 20 dk süre bıraktım tam istediğim orjinal görüntüye kavuştum



Önleride yaptım ama oruç kafa resim çekmeyi bile unutmuşum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
Sümbül’ün kampanalar çok kötü durumdaydı el atayım dedim
Tel fırça
Bolca zımpara çeşitleri
Motip mat siyah ısıya dayanıklı boya
Kağıt bant

İlk hali bu şekilde



Zımparadan sonra balata spreyi ile temizleyip m600 ile sildim maskeledim



Dört kat olarak uyguladım aralarda 20 dk süre bıraktım tam istediğim orjinal görüntüye kavuştum



Önleride yaptım ama oruç kafa resim çekmeyi bile unutmuşum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Şahane:alkis:
 

Ömer88

Usta Detaycı
Üye
Katılım
19 Oca 2019
Mesajlar
540
Beğeniler
1,432
Sümbül’ün kampanalar çok kötü durumdaydı el atayım dedim
Tel fırça
Bolca zımpara çeşitleri
Motip mat siyah ısıya dayanıklı boya
Kağıt bant

İlk hali bu şekilde



Zımparadan sonra balata spreyi ile temizleyip m600 ile sildim maskeledim



Dört kat olarak uyguladım aralarda 20 dk süre bıraktım tam istediğim orjinal görüntüye kavuştum



Önleride yaptım ama oruç kafa resim çekmeyi bile unutmuşum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Güzel olmuş elinize sağlık. Öncesinde astara felan gerek yok değilmi? Direk ısıya dayanıklı boya işi hallediyor.
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
Ellerine sağlık abi, vernik atsak daha mı iyi olur yoksa boyanın güzelliği gider mi?