@Atocan abi eline sağlık. Mat olması güzel olmuş orjinal görüntü açısından. Kalıcılığı nasıl oluyor? Ben de mat gri yapmayı düşünüyorum ben de de paslanma var gibi görünüyor
Sağolasın adminim ben ramazanda standby moduna geçiyorum maalesef akşama kadar güneşin altında hem iş hem araba kullanmak beni öldürüyor ramazandan sonra testlere başlayacam inş
@Atocan abi eline sağlık. Mat olması güzel olmuş orjinal görüntü açısından. Kalıcılığı nasıl oluyor? Ben de mat gri yapmayı düşünüyorum ben de de paslanma var gibi görünüyor
Teşekkür ederim mustafa ben ilk defa mat kullandım kaliperde ama şu saatten sonra parlak kullanmam o kadar net söylüyorum.
Mat boya tam orjinal noktayı koydu aşırı beğendim parlak olunca sonradan boyandığı çok belli oluyordu ama mat yapınca sonuç daha tatminkar oldu tavsiye ederim.
Sağolasın kardeşim valla kesinlikle mat tercih et çok orjinal oluyor ben baya beğendim birde senin arabayada mat siyah olur aslında kaliperler jantın arasında belirgin durur diye düşünüyorum senin jantlarda gri ya