Merhaba arkadaşlar bu ilk konu açışım olduğu için yaptığım hatalar varsa özürlerimi sunuyorum. Yıkama esnasında çok fotoğraf çekemedim garajım biraz karanlık polisaj vs yapmadığım içinde spot ışık kullanmadım. Bu yüzden finaller biraz daha fazla oldu
Ayrıca uygulama yaparken fotoğraf çekmek gerçektende büyük özveri istiyor malesef ben bu özveriyi kendimde göremedim
Forumda bunu hakkıyla yapan çok arkadaş var onlarıda gerçekten kutluyorum. Tek başına uygulama yapmak ve fotoğraf çekmek gerçekten zor işmiş ben biraz kolaya kaçtım kusura bakmayın.
Yıkamamızın detaylı anlatımına geçiyim artık.
Öncelikle aracın içini güzelce süpürerek başladım. Paspaslar ve taban halısını elimde önceden bulunan ve bitirmek için bolca çaba sarf ettiğim atas vineti 1/10 oranda spreyleyip fırçalamayla devam ettim. İç plastik aksam ve trimleri 1/10 sulandırılmış koch chemie pool star ve detay fırçalarıyla temizledikten sonra auto finesse spritz ile korumaya aldım. Bu ürünün finalini ve kokusunu gerçekten seviyorum. Sonrasında chemical guys margarita sıkıp kapıları kapattım.
Motor kısmında önce izalasyon keçesini söktüm. Keçe narin olduğu için yıkama yapmayıp rossmandan aldığım domol teppıch polsterpfleger koltuk döşeme temizleme köpüğünü sıkıp güzelce fırçalayıp kurumaya bıraktım. Motora önce su tutup sonrasında atas vineti 1/10 sulandırılmış olarak tornadorla uyguladım. Elimin ve detay fırçalarının girdiği her yeri fırçaladıktan sonra su ile durulayıp koch chemie motorplast ile koruma altına aldım. Bu arada motor resimlerini motorplast uygulamadan önce çektim bilginiz olsun.
Aracın dışının çok kirli olmamasından ötürü 3 ay beklediğim ve biran önce kullanmak için sabırsızlandığım mjjc foam ve chemical guys honeydew ile ön yıkama yaptım. Jantlara valet pro bilberry ve valet pro long reach jant fırçası ile bir temizlik yaptım. Bu arada aracın en sevmediğim yanı jantları önceki sahibinden kalma çok fazla çizik ezik ve ne olduğunu bilmediğim soyulma ve dökülmeler var. Lastiklere meguars endurance tire gel uyguladım. Davlumbazların halı olmayan plastik kısımlarına ismini bilmediğim önceden alınmış ucuz lastik parlatıcı bir ürün uyguladım.
Sanırım başınızı biraz ağrıttım
artık resimlere geçiyim.

Yıkamamızın detaylı anlatımına geçiyim artık.
Öncelikle aracın içini güzelce süpürerek başladım. Paspaslar ve taban halısını elimde önceden bulunan ve bitirmek için bolca çaba sarf ettiğim atas vineti 1/10 oranda spreyleyip fırçalamayla devam ettim. İç plastik aksam ve trimleri 1/10 sulandırılmış koch chemie pool star ve detay fırçalarıyla temizledikten sonra auto finesse spritz ile korumaya aldım. Bu ürünün finalini ve kokusunu gerçekten seviyorum. Sonrasında chemical guys margarita sıkıp kapıları kapattım.
Motor kısmında önce izalasyon keçesini söktüm. Keçe narin olduğu için yıkama yapmayıp rossmandan aldığım domol teppıch polsterpfleger koltuk döşeme temizleme köpüğünü sıkıp güzelce fırçalayıp kurumaya bıraktım. Motora önce su tutup sonrasında atas vineti 1/10 sulandırılmış olarak tornadorla uyguladım. Elimin ve detay fırçalarının girdiği her yeri fırçaladıktan sonra su ile durulayıp koch chemie motorplast ile koruma altına aldım. Bu arada motor resimlerini motorplast uygulamadan önce çektim bilginiz olsun.
Aracın dışının çok kirli olmamasından ötürü 3 ay beklediğim ve biran önce kullanmak için sabırsızlandığım mjjc foam ve chemical guys honeydew ile ön yıkama yaptım. Jantlara valet pro bilberry ve valet pro long reach jant fırçası ile bir temizlik yaptım. Bu arada aracın en sevmediğim yanı jantları önceki sahibinden kalma çok fazla çizik ezik ve ne olduğunu bilmediğim soyulma ve dökülmeler var. Lastiklere meguars endurance tire gel uyguladım. Davlumbazların halı olmayan plastik kısımlarına ismini bilmediğim önceden alınmış ucuz lastik parlatıcı bir ürün uyguladım.
Sanırım başınızı biraz ağrıttım







bu arada gözünüz aydın foam lance gelmiş güle güle kullanın 