Small Refrigerator ( Küçük Buzdolabı ) :)

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#1
Merhaba arkadaşlar bu ilk konu açışım olduğu için yaptığım hatalar varsa özürlerimi sunuyorum. Yıkama esnasında çok fotoğraf çekemedim garajım biraz karanlık polisaj vs yapmadığım içinde spot ışık kullanmadım. Bu yüzden finaller biraz daha fazla oldu :) Ayrıca uygulama yaparken fotoğraf çekmek gerçektende büyük özveri istiyor malesef ben bu özveriyi kendimde göremedim :) Forumda bunu hakkıyla yapan çok arkadaş var onlarıda gerçekten kutluyorum. Tek başına uygulama yapmak ve fotoğraf çekmek gerçekten zor işmiş ben biraz kolaya kaçtım kusura bakmayın.

Yıkamamızın detaylı anlatımına geçiyim artık.

Öncelikle aracın içini güzelce süpürerek başladım. Paspaslar ve taban halısını elimde önceden bulunan ve bitirmek için bolca çaba sarf ettiğim atas vineti 1/10 oranda spreyleyip fırçalamayla devam ettim. İç plastik aksam ve trimleri 1/10 sulandırılmış koch chemie pool star ve detay fırçalarıyla temizledikten sonra auto finesse spritz ile korumaya aldım. Bu ürünün finalini ve kokusunu gerçekten seviyorum. Sonrasında chemical guys margarita sıkıp kapıları kapattım.

Motor kısmında önce izalasyon keçesini söktüm. Keçe narin olduğu için yıkama yapmayıp rossmandan aldığım domol teppıch polsterpfleger koltuk döşeme temizleme köpüğünü sıkıp güzelce fırçalayıp kurumaya bıraktım. Motora önce su tutup sonrasında atas vineti 1/10 sulandırılmış olarak tornadorla uyguladım. Elimin ve detay fırçalarının girdiği her yeri fırçaladıktan sonra su ile durulayıp koch chemie motorplast ile koruma altına aldım. Bu arada motor resimlerini motorplast uygulamadan önce çektim bilginiz olsun.

Aracın dışının çok kirli olmamasından ötürü 3 ay beklediğim ve biran önce kullanmak için sabırsızlandığım mjjc foam ve chemical guys honeydew ile ön yıkama yaptım. Jantlara valet pro bilberry ve valet pro long reach jant fırçası ile bir temizlik yaptım. Bu arada aracın en sevmediğim yanı jantları önceki sahibinden kalma çok fazla çizik ezik ve ne olduğunu bilmediğim soyulma ve dökülmeler var. Lastiklere meguars endurance tire gel uyguladım. Davlumbazların halı olmayan plastik kısımlarına ismini bilmediğim önceden alınmış ucuz lastik parlatıcı bir ürün uyguladım.

Sanırım başınızı biraz ağrıttım :) artık resimlere geçiyim.
842D6C34-632E-48C9-9213-165A345D392A.jpeg 9F80B560-45F8-49B7-A0BB-F7B447050E6A.jpeg 83C75F38-F630-4EF2-AD9C-D3BF44B5C5EB.jpeg 7D3A79B9-A957-4246-985E-951FEF6B7DB0.jpeg C5470EE2-B106-40FA-886E-8B90E828E1E1.jpeg 5D564CF2-8079-435F-B33E-9DE70848ACCF.jpeg E14375E1-74A4-49DD-AF04-59CD8EE7AF24.jpeg F65709AA-810A-46B3-885D-A112E686E4AB.jpeg D1D7B091-4BFD-4B73-8140-E92D3CC57DBC.jpeg 41DD67BA-06E6-41D6-8750-8A6CB5B2EDB5.jpeg A8F494CC-E496-4204-97B9-71E92E267FCF.jpeg A60F6AAD-B5D5-4446-A4A0-CFB0642E1D0C.jpeg 5B13735A-BA77-4E58-9E9A-17D313E1545F.jpeg E42C312B-A248-460F-A0E7-7328150829DD.jpeg 1DBA8690-6267-4937-9B64-FD7C51A5C36E.jpeg 2AAD7500-5D5A-403E-A177-356616DD9277.jpeg 4D6D66E5-BD4D-4F07-BBF8-D435BA688C08.jpeg 648E19E3-5350-4B51-A383-0D65CC2514E1.jpeg 56E7BF70-6459-460D-BD89-0093694F600C.jpeg B5E0946E-8A9A-4686-8043-ABBB1E2CA795.jpeg 39B01DFA-CCFC-4940-A300-3CAC2C7F2D5A.jpeg 1C8BBC4E-8914-45BD-87C4-8D7DD34D51AE.jpeg FCB06401-B000-4EF6-BB8F-7682B7EB2605.jpeg 4D519A3D-C89D-4731-8B5F-C0C71798D3FD.jpeg 8B406B8D-2CCB-47EF-A333-A4B0E16905E9.jpeg B57AE557-7B3C-4BD7-AB4B-C488E37B5079.jpeg 1BC37B6D-8A02-42D4-9343-D2642547B4AF.jpeg BF4C0900-5DA4-42EB-9F99-3FF609B198B0.jpeg
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#2
Ellinize kolunuza sağlık, jantlar maalesef katledilmiş yazık günah...

Fotoğraf ya da video konusunda maalesef ben de yeterli enerjiyi bulamıyorum kendimde, yapabilenlere imreniyorum ve daha da takdir ediyorum onları. Zaten 4-6 saat arası süren işlem fotoğraflamayla en az %30 uzar gibime geliyor.

Nacizane sanki direksiyon da parlamaya başlamış gibi. Bir temizlik iyi gider sanki.
 
Son düzenleme:

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#3
Ellerinize kolunuza sağlık, jantlar maalesef katledilmiş yazık günah...

Fotoğraf ya da video konusunda maalesef ben de yeterli enerjiyi bulamıyorum kendimde, yapabilenlere imreniyorum ve daha da takdir ediyorum onları. Zaten 4-6 saat arası süren işlem fotoğraflamayla en az %30 uzar gibime geliyor.

Nacizane sanki direksiyon da parlamaya başlamış gibi. Bir temizlik iyi gider sanki.
Teşekkür ederim. Jantlar gerçektende katledilmiş çok can sıkıcı malesef. Fotoğraf gerçekten çok zorluyor beni yapabilen arkadaşlar kesinlikle takdiri hakediyor. (Aracı satılığa çıkartmayı düşündüğüm için bu kadar resim çekebildim bu arada :) )Direksiyon konusuna gelince aslında pool star ve colourlook deri fırçası ile iki tur geçtim ama bu son sonuç sadece koruma ürünü uygulamadım elimde koch chemie ls var onu uygulayacağım en kısa sürede koltuk ve döşemeler için.
 
Son düzenleme:

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#4
Teşekkür ederim. Jantlar gerçektende katledilmiş çok can sıkıcı malesef. Fotoğraf gerçekten çok zorluyor beni yapabilen arkadaşlar kesinlikle takdiri hakediyor. Direksiyon konusuna gelince aslında pool star ve colourlook deri fırçası ile iki tur geçtim ama bu son sonuç sadece koruma ürünü uygulamadım elimde koch chemie ls var onu uygulayacağım en kısa sürede koltuk ve döşemeler için.

Fotoğrafta parlak görünüyor olabilir o zaman, zaten sadece üst tutma yeri parlak gelmişti bana. Elinize sağlık tekrardan.
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#5
Fotoğrafta parlak görünüyor olabilir o zaman, zaten sadece üst tutma yeri parlak gelmişti bana. Elinize sağlık tekrardan.
Çok dikkat etmemiştim siz söyleyince inip baktım fotoğraftan kaynaklı öyle çıkmış ama biran önce üstünden bir koruma geçmek faydalı olur. Teşekkür ederim.
 

Atocan

Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#6
Elinize sağlık çok güzel olmuş beyaz yıkanınca saf ve tertemiz oluyor melek misali
Foam lance ve tornador büyük kolaylık olmuştur yıkamalar daha da zevkli olur artık şimdiden kolay gelsin :)
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#8
Elinize sağlık çok güzel olmuş beyaz yıkanınca saf ve tertemiz oluyor melek misali
Foam lance ve tornador büyük kolaylık olmuştur yıkamalar daha da zevkli olur artık şimdiden kolay gelsin :)
Teşekkür ederim. Makina ve ürünlerin gerçektende büyük katkısı oluyor yıkamalar daha keyifli hale geliyor.
 

golf

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
838
Beğeniler
840
#10
Elinize sağlık güzel bir çalışma olmuş, tornadonun temizlik konusunda katkısı nedir tam olarak, koltuk, halı, tavan heryerde kullanılabilir mi? Bir de sanırım kompresörünüz var.
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#11
Elinize sağlık güzel bir çalışma olmuş, tornadonun temizlik konusunda katkısı nedir tam olarak, koltuk, halı, tavan heryerde kullanılabilir mi? Bir de sanırım kompresörünüz var.
Teşekkür ederim. Tornador genel temizlik tabancası olarak geçer. Tabanca deterjanı tanzikli ve içindeki bilye ve sistem sayesinde çevirerek attığı için kir ve leke çözmede daha etkili oluyor sizinde yazdığınız gibi her yerde kullanım sağlanabiliyor. Kompresörüm var biraz küçük kalıyor fakat profosyonel çalışmadığım için benim işimi görüyor.
 

KaiZeN

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
1,146
Beğeniler
3,143
Yaş
41
İl
Tekirdağ
#12
Güzel temizlik olmuş hocam eline sağlık. Fotoğraf işi evet biraz sıkıntılı oluyor kısıtlı zamanda :)..
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#14
Buzdolabı demeyi önceden çok severdim ama bu tabuları bu forum ahalisi yıktı, yıktırdı:para:

Çok güzel uygulama olmuş ellerinize sağlık
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#15
Buzdolabı demeyi önceden çok severdim ama bu tabuları bu forum ahalisi yıktı, yıktırdı:para:

Çok güzel uygulama olmuş ellerinize sağlık
Teşekkür ederim. Yanlış anlaşılma olmasın beyaz aracı buzdolabı olarak gördüğüm için değil sadece alışkanlıktan ve söylemesi çok hoşuma gittiği için kullanıyorum. Kesinlikle forumda beyaz araçta muhteşem işler çıkaran arkadaşlar var.
 

Ens_Clk

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
16 May 2019
Mesajlar
82
Beğeniler
131
Yaş
29
İl
Ankara
#16
Elinize sağlık, maşallah final fotoğrafları çok güzel :nazar: bu arada gözünüz aydın foam lance gelmiş güle güle kullanın :alkis:
 

multispace

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Üye
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
776
Beğeniler
1,038
Yaş
37
İl
samsun
#18
Elinize sağlık güzel uygulama olmuş

Resim çekmek ayrı bir iş. Son uygulamaların hiçbirini resimleme fırsatım olmadı. İnsan zaman bulamıyor vs

Devamını bekliyoruz
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#19
Elinize sağlık güzel uygulama olmuş

Resim çekmek ayrı bir iş. Son uygulamaların hiçbirini resimleme fırsatım olmadı. İnsan zaman bulamıyor vs

Devamını bekliyoruz
Teşekkür ederim. Fotoğraf gerçekten ayrı bir iş onun için bir kişiye daha ihtiyaç duyuluyor. Devamını getirmek istiyorum ama foto işi biraz zorluyor işte. 15 gün önce aynı araca demirtozu kil pasta wax uygulaması yaptım ama birtane bile foto çekemedim :(