Karşılaştırma Sonax Cockpit Reiniger, Sonax Tiefen Pfleger, Valet Pro Classic Protectant, Autobrite Pink Sheen,Gtechniq C6, Adams Super VRT, AutoFinesse...

_CaN_

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#21
Aha ne yaptın ya, maşallah eline, emeğine, bütçene sağlık :)
Bakalım dayanımları nasıl olacak :)
Sağolasın Hakan abi. Dayanımlarını hep birlikte gözlemleyeceğiz.

Elinize saglik hocam guzel.karsilastirma olmus :tesekkurr: burada bireysel zevk onemli bazilari mat bazilar canli sever Ben Mat Pek sevmiyorum hafiften canli olmali diye dusunuyorum tamamen zevk meselesi
İc Trim de AB Pink Sheen
Sert Plastik Trimde AF Striptz (Meguiars Trim Detailer e de geldim gittim :heyecan: Tr de Artik yok malesef)
Teşekkür ederim Sefa hocam. Aynen dediğin gibi kişisel zevkler önemli burada. Zaten forum olarak yaptığımız testlerin amaçlarından biri de bu oluyor diye düşünüyorum. Mesela kimi parlak seviyor kimi mat. Ben mat seviyorum ve bu nedenle bir ürün için çok iyi yorumunu yaparım ancak bir başkası parlak sevdiği için benim yorumum onu yanıltabilir.

https://ty.gl/ey1scrtcn. Şuan kullanıyorum çok memnunum..
Emeğinize sağlık.. Herkes farklı düşüncelere sahiptir.. Almayı düşünenlere rehberlik edecektir..Tavsiyem; Bı yerden başlasın hep değişik ürünler denesinler.. Kendim vrc, 303, A.f spritz ve sonax gb..sırada Gyeon preserve
Teşekkür ederim öncelikle. Aslında gönül istedi ki 303, preserve gibi ürünleri de teste dahil edelim ancak elimde yoktu maalesef. Test edilen ürünlerin en azından nasıl bir görüntü vereceği ve uzun dönemde nasıl bir duruş sergileyeceğini görmek açısından bu testler yol gösterebiliyor.

@_CaN_, eline emeğine sağlık kardeşim bende iceriginde silikon olmasin ve UV korumasi olsun istiyorum malum aracin yasida var kokpitde vinil agirlikli
İdris abim teşekkür ederim. Tercihini hangisinden yana kullanırsın bilmiyorum ancak ileri dönem paylaşımalarımdan sonra ben de kişisel tercih sıramı yazacağım

Can ellerine sağlık kardeşim, senden ricam Pink sheen ne kadar dayanacak gözlemleyip aktarır mısın abe heyran:)
@Sefa46 üstadım, Pink sheen geçen sene getirmiştim, bıraktığı finali ben pek sevemedim ama toz tutmama konusunda çok başarılı. Belirli bir süre sonra da hafif mat görünüm oluşuyor. Silikon içerikli bir ürün, gerçi benim için sorun değil bu. Güzel üründü yani parlaklığı dışında:)
Sağol Emre dostum. Senin de bu testte payın var.

Emeğine sağlık kesene bereket abi,sevdiğim ürünler var aralarında mat sevenler olarak :) gelişmeleri takipteyiz
Sağol Can’ım. Mat sevenler derneği kuracağım zaten

Emeğine sağlık Can konu şampiyonlar ligi olmuş ben mat sevdiğim için ilk baştaki sonaxın finalini beğendim.


DENİZLİ
Teşekkür ederim Süleyman abim. Bana kalırsa da uzun dönemede ne olur bilemiyorum ancak Sonax her yüzeyde güzel sonuçlar veriyor.

Ellerine sağlık hacım. Çok kaliteli bir test olmuş. Mükemmel karelere sahip:D
Gtecnic c6ya inanılmaz şekilde tutuldum. Sonaxtan ve spritzden koyu ve bir o kadar da mat. Yansıma görülmüyor zaten.
Şahane
Bizleri böyle uygulamasız bırakma arayı açıyorsun:opucukx:
Teşekkür ederim Hurşit dostum. Ayıpsın, barebones ile c6 yı Kayseri’ye kadar getireyim

Elinize sağlık kesenize bereket
Ben c6 yı begendim ama dayanım konusunda testlerinizi bekliyorum
Teşekkür ederim. Dayanımlarını hep birlikte göreceğiz ancak c6 nın kolay pes etmeyeceğini düşünüyorum ben.

Üstadım eline sağlık. Kesene de milyon kere bereket. Bu kadar çok ürünün aynı anda karşılaştırılması nereden baksan "bravo". Ürünlere yorum yapamıyorum çünkü başım döndü önce testi sindirmem gerekiyor :basx: ama gtechniq sanki ayrı bir doygun duruyor.
Güzel yorumun ve düşüncelerin için teşekkür ederim
Bakalım görüntülerinde değişiklik olacak mı ?

Nitelikli ve çok faydalı bir karşılaştırma, Reyonda bir arada göremediğimiz sayıda ürünün uygulamasını bir arada gördük, elinize sağlık
Teşekkür ederim

Eline sağlık kardeşim. Çok begendim testi ve karşılaştırılan ürünleri . Yorum yazmıyorum testin devamını bekliyorum.
Teşekkür ederim Onur abim. Senin yorumların çok değerli hep birlikte bakacağız artık

Emeklerine sağlık Can abi, bu kadar farklı ürünü aynı anda test edip yorumlamak çok yorucu oluyor ama bir yandan da zevkli. :) Kısa kısa tanımlara bayıldım, iç trim parlatıcısı isteyen birisine bu konuyu atsak yeter sanırsam. :D Ben geçen seneden beri parlak zemin olarak AB Pink Sheen seviyorum, matlık olarak ise Sonax Cockpit Reiniger'a çok bayılıyorum. :)
Sağol Sercan’ım. Beğenmene sevindim

Güzel bir test olmuş,sonuçları merakla bekliyorum :) Malum kış ayları gelince pek araca uygulama yapamıyorum, spritz i çalışma masamda deniyordum. İlk uygulamada etkisini net şekilde gözlemliyordum fakat çabuk siliniyordu yüzeyden. Araçta da benzer etkiyi gösterir diye düşünüyorum. Bu nedenle test sonucuna göre spritz'den sonraki ürüne karar vermeyi düşünüyorum
Teşekkür ederim öncelikle. Spritz değişik bir ürün. Ben zaman zaman sevmiyorum zaman zaman seviyorum. Üst üste kullanımlarda biraz parlama yapıyor gibi geliyor bana.
Çalışma masasından çabuk silinmesinin sebebi belki temas edildiği içindir. Ancak temasa rağmen dayanabilir ürün olursa o zaman daha iyi olacaktır tabii ki

Ellerine sağlık hocam, c6 3 senedir kullanıyorum, burada da favorim c6 oldu :) Sadece koyu görüntüsünü biraz erken kaybediyor diye düşünüyorum bakalım göreceğiz. Torpido bu parça parça görüntüdeyken kullanmak garip oluyor bu arada :D
Testte yok ama benim üstüne tanımadığım bir ürün var; colourlock vinil koruyucu. :yuzx:
Tekrar eline sağlık kesene bereket.
Teşekkür ederim Berkay’ım. C6 dediğin gibi şuan güzel görünüyor. Ben ömrü açısından da umutluyum açıkçası.
Evet torpido biraz tuhaf görünüyor ve eşim de senin dediğin gibi arabayı böyle mi kullanacağız sorusunu sormadan edemedi

valla kareleri görünce dedim satranç oynasak... test mükemmel olmuş sonuç harika
Başkan teşekkürlerimi sunarım Satranç iyi fikir


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Muratcan

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2018
Mesajlar
703
Beğeniler
1,926
Yaş
32
İl
Antalya
#22
Eline sağlık abi. İnceleme için teşekkürler. Sonaxın mat olanlarını çok beğeniyorum bende. Spritzde fena değil. Pink sheeni çok parlak buluyorum. Yazın çok yansıma yapabilir. Dayanımları görmek için yeni postlarını bekliyoruz :)
 

Muhammed DEMİR

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
9 Tem 2020
Mesajlar
59
Beğeniler
116
Yaş
43
İl
Ankara
#23
Elinize sağlık yaptığınız incelemeler çok değerli. Malûm kurlardan dolayı detay merakı artık bazılarımızı zorlar oldu. Sizin yaptığınız gibi değerli incelemeler nokta atışı ürün tercihi yapmamıza yardımcı oluyor. Böylece zaman ve maddiyat açısından tasarruf sağlamış oluyoruz. Belli bir bütçenin dışına çıkamayanlar için çok iyi bir rehber oluyorsunuz. İyi ki varsınız, elinize sağlık, kesenize bereket.
 

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#24
Elinize sağlık kesenize bereket:) şahsi tecrübem plastik aksamı korumanın en iyi yolu cam filmi sonrasında mat finalini ve uygulama kolaylığını sevdiğim için sonax matt effect hoşuma gidiyor. Dayanımları toz toplama durumları için takipteyiz:incelemex:
 

_CaN_

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#26
Eline sağlık abi. İnceleme için teşekkürler. Sonaxın mat olanlarını çok beğeniyorum bende. Spritzde fena değil. Pink sheeni çok parlak buluyorum. Yazın çok yansıma yapabilir. Dayanımları görmek için yeni postlarını bekliyoruz :)
Sağolasın :gulumsemex: Ben de parlak sevmeyenlerdenim ancak kişisel zevkler Farklı olabiliyor. Bakalım zaman içerisinde ki durumları ne olaca


Elinize sağlık yaptığınız incelemeler çok değerli. Malûm kurlardan dolayı detay merakı artık bazılarımızı zorlar oldu. Sizin yaptığınız gibi değerli incelemeler nokta atışı ürün tercihi yapmamıza yardımcı oluyor. Böylece zaman ve maddiyat açısından tasarruf sağlamış oluyoruz. Belli bir bütçenin dışına çıkamayanlar için çok iyi bir rehber oluyorsunuz. İyi ki varsınız, elinize sağlık, kesenize bereket.
Güzel yorumun için teşekkür ederim öncelikle :gulumsemex:

Maksat bu tür ürünlerin aracımızda nasıl davranış sergilediğini görebilmek ve gösterebilmek.

Faydalı olabil:sevilenx:


Elinize sağlık kesenize bereket:) şahsi tecrübem plastik aksamı korumanın en iyi yolu cam filmi sonrasında mat finalini ve uygulama kolaylığını sevdiğim için sonax matt effect hoşuma gidiyor. Dayanımları toz toplama durumları için takipteyiz:incelemex:
Teşekkür ederim doktorum :gulumsemex: Katılıyorum sana araç içindeki tüm aksamı korumanın en iyi yolu cam filmi. Ancak ön cama film yaptırma konusunda benim çekincelerim var. Şeffaf bile olsa acaba görüşü etkiler mi leke kalır mı gibi.


Elinize sağlık. Güzel ve bilgilendirici bir inceleme olmuş.
Teşekkür ederim :gulumsemex:
 

fast

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 Mar 2020
Mesajlar
25
Beğeniler
37
Yaş
36
İl
Ankara
#27
Öncelikle emeğinize, ellerinize sağlık. Harika bir inceleme olmuş. Spritz bildiğim kadarıyla tozu erken çekiyor, bakalım toz güncellemelerini de bekliyoruz sabırsızlıkla :)
 

qonrul

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
21 Nis 2020
Mesajlar
144
Beğeniler
458
Yaş
35
İl
Muğla
#28
emeğinize sağlık öncelikle. spritz harici bir ürün kullanmaya fırsat bulamadım. sprtiz hem temizliyor hem koruyor. başka bir ürün kullanmaya niyetlenemedim bi türlü.
 

_CaN_

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#29
Bir güncelleme yapalım

Benim kişisel tercihim sonax, c6 ve spritz arasında geziniyor

Bu arada pink sheen ın görüntüsünün satinleştiğini görebilirsiniz.






Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#30
Bir güncelleme yapalım

Benim kişisel tercihim sonax, c6 ve spritz arasında geziniyor

Bu arada pink sheen ın görüntüsünün satinleştiğini görebilirsiniz.






Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Benimde en beğendiğim ürünler aynı şekilde C6 nın toz dayanımı daha başarılı geliyor,takibe devam :)