Aha ne yaptın ya, maşallah eline, emeğine, bütçene sağlık
Bakalım dayanımları nasıl olacak
Bakalım dayanımları nasıl olacak

Elinize saglik hocam guzel.karsilastirma olmus
burada bireysel zevk onemli bazilari mat bazilar canli sever Ben Mat Pek sevmiyorum hafiften canli olmali diye dusunuyorum tamamen zevk meselesi
İc Trim de AB Pink Sheen
Sert Plastik Trimde AF Striptz (Meguiars Trim Detailer e de geldim gittim
Tr de Artik yok malesef)
burada bireysel zevk onemli bazilari mat bazilar canli sever Ben Mat Pek sevmiyorum hafiften canli olmali diye dusunuyorum tamamen zevk meselesiİc Trim de AB Pink Sheen
Sert Plastik Trimde AF Striptz (Meguiars Trim Detailer e de geldim gittim
Tr de Artik yok malesef)
Zaten forum olarak yaptığımız testlerin amaçlarından biri de bu oluyor diye düşünüyorum. Mesela kimi parlak seviyor kimi mat. Ben mat seviyorum ve bu nedenle bir ürün için çok iyi yorumunu yaparım ancak bir başkası parlak sevdiği için benim yorumum onu yanıltabilir.
https://ty.gl/ey1scrtcn. Şuan kullanıyorum çok memnunum..
Emeğinize sağlık.. Herkes farklı düşüncelere sahiptir.. Almayı düşünenlere rehberlik edecektir..Tavsiyem; Bı yerden başlasın hep değişik ürünler denesinler.. Kendim vrc, 303, A.f spritz ve sonax gb..sırada Gyeon preserve
Emeğinize sağlık.. Herkes farklı düşüncelere sahiptir.. Almayı düşünenlere rehberlik edecektir..Tavsiyem; Bı yerden başlasın hep değişik ürünler denesinler.. Kendim vrc, 303, A.f spritz ve sonax gb..sırada Gyeon preserve

@_CaN_, eline emeğine sağlık kardeşim bende iceriginde silikon olmasin ve UV korumasi olsun istiyorum malum aracin yasida var kokpitde vinil agirlikli

Can ellerine sağlık kardeşim, senden ricam Pink sheen ne kadar dayanacak gözlemleyip aktarır mısın abe heyran
@Sefa46 üstadım, Pink sheen geçen sene getirmiştim, bıraktığı finali ben pek sevemedim ama toz tutmama konusunda çok başarılı. Belirli bir süre sonra da hafif mat görünüm oluşuyor. Silikon içerikli bir ürün, gerçi benim için sorun değil bu. Güzel üründü yani parlaklığı dışında
@Sefa46 üstadım, Pink sheen geçen sene getirmiştim, bıraktığı finali ben pek sevemedim ama toz tutmama konusunda çok başarılı. Belirli bir süre sonra da hafif mat görünüm oluşuyor. Silikon içerikli bir ürün, gerçi benim için sorun değil bu. Güzel üründü yani parlaklığı dışında
Emeğine sağlık kesene bereket abi,sevdiğim ürünler var aralarında mat sevenler olarak
gelişmeleri takipteyiz
Mat sevenler derneği kuracağım zaten 
Emeğine sağlık Can konu şampiyonlar ligi olmuş ben mat sevdiğim için ilk baştaki sonaxın finalini beğendim.
DENİZLİ
DENİZLİ
Ellerine sağlık hacım. Çok kaliteli bir test olmuş. Mükemmel karelere sahip
Gtecnic c6ya inanılmaz şekilde tutuldum. Sonaxtan ve spritzden koyu ve bir o kadar da mat. Yansıma görülmüyor zaten.
Şahane
Bizleri böyle uygulamasız bırakma arayı açıyorsun
Gtecnic c6ya inanılmaz şekilde tutuldum. Sonaxtan ve spritzden koyu ve bir o kadar da mat. Yansıma görülmüyor zaten.
Şahane
Bizleri böyle uygulamasız bırakma arayı açıyorsun

Elinize sağlık kesenize bereket
Ben c6 yı begendim ama dayanım konusunda testlerinizi bekliyorum
Ben c6 yı begendim ama dayanım konusunda testlerinizi bekliyorum
Üstadım eline sağlık. Kesene de milyon kere bereket. Bu kadar çok ürünün aynı anda karşılaştırılması nereden baksan "bravo". Ürünlere yorum yapamıyorum çünkü başım döndü önce testi sindirmem gerekiyor
ama gtechniq sanki ayrı bir doygun duruyor.

Bakalım görüntülerinde değişiklik olacak mı ?
Nitelikli ve çok faydalı bir karşılaştırma, Reyonda bir arada göremediğimiz sayıda ürünün uygulamasını bir arada gördük, elinize sağlık

Eline sağlık kardeşim. Çok begendim testi ve karşılaştırılan ürünleri . Yorum yazmıyorum testin devamını bekliyorum.

Emeklerine sağlık Can abi, bu kadar farklı ürünü aynı anda test edip yorumlamak çok yorucu oluyor ama bir yandan da zevkli.
Kısa kısa tanımlara bayıldım, iç trim parlatıcısı isteyen birisine bu konuyu atsak yeter sanırsam.
Ben geçen seneden beri parlak zemin olarak AB Pink Sheen seviyorum, matlık olarak ise Sonax Cockpit Reiniger'a çok bayılıyorum.

Güzel bir test olmuş,sonuçları merakla bekliyorum
Malum kış ayları gelince pek araca uygulama yapamıyorum, spritz i çalışma masamda deniyordum. İlk uygulamada etkisini net şekilde gözlemliyordum fakat çabuk siliniyordu yüzeyden. Araçta da benzer etkiyi gösterir diye düşünüyorum. Bu nedenle test sonucuna göre spritz'den sonraki ürüne karar vermeyi düşünüyorum
Çalışma masasından çabuk silinmesinin sebebi belki temas edildiği içindir. Ancak temasa rağmen dayanabilir ürün olursa o zaman daha iyi olacaktır tabii ki

Ellerine sağlık hocam, c6 3 senedir kullanıyorum, burada da favorim c6 oldu
Sadece koyu görüntüsünü biraz erken kaybediyor diye düşünüyorum bakalım göreceğiz. Torpido bu parça parça görüntüdeyken kullanmak garip oluyor bu arada 
Testte yok ama benim üstüne tanımadığım bir ürün var; colourlock vinil koruyucu.
Tekrar eline sağlık kesene bereket.
Testte yok ama benim üstüne tanımadığım bir ürün var; colourlock vinil koruyucu.
Tekrar eline sağlık kesene bereket.
Evet torpido biraz tuhaf görünüyor ve eşim de senin dediğin gibi arabayı böyle mi kullanacağız sorusunu sormadan edemedi

valla kareleri görünce dedim satranç oynasak... test mükemmel olmuş sonuç harika
Satranç iyi fikir 
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi





