İnceleme Turtle Wax Dry&Shine Hybrid Rinse Wax

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
4,881
Beğeniler
12,143
Yaş
42
İl
istanbul
#21
İnceleme için teşekkürler Hakan @SubaruOutback , araç ıslakken uygulanan bu tarz pratik ürünlere bayılıyorum, ben fiyatına göre çok başarılı buldum tospağayı. Dayanım ve toz tutma konularında güncellemeni bekliyor olacağız.
Eline emeğine sağlık
Bende fiyatına göre çok başarılı buldum; en azından ilk intiba güzel oldu. Uygulama yapalı 7 gün oldu, bir kere yağışlı hava gördü. Etraftan biraz toz geliyor ama 7 gün sonunda üzerinde az toz biriktiğini gördüm. Ayrıca, kireçli suya karşılıkta 7 gündür gayet iyi direnç göstermiş. Eyvah lekeler olmuş diye hayıflandım ama elime nemli bez alıp bastırmadan tek geçişte hepsini temizlediğimi görünce mutlu oldum :)
Bileydim böyle mutlu edeceğini, 2 tane değil 4 tane alırdım. İndirimleri kollayıp stok yapabilirim :)
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
4,881
Beğeniler
12,143
Yaş
42
İl
istanbul
#22
Bu malzemeyi hiç sevemedim can sıkıntısına duşakabine falan sıkıyom bitsin. Ne şekilde uyguladıysam leke kaldı. Eldivenle yaydırma, sıksil, sıkdurula, foamla sonuç hep aynı. Boya seçiyor olabilir
Hiç leke olmadı ama şöyle bir hissiyat verdi; eğer geç durulama yaparsan wet coat'daki gibi leke yapma durumu söz konusu olabilir ama dediğim gibi hiç leke olmadı :)
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
4,881
Beğeniler
12,143
Yaş
42
İl
istanbul
#23
Uygulamayı yapalı neredeyse 1 ay oldu olacak. Otomobil bu süreçte pazar günleri hariç her gün kullanıldı. Sürekli dışarıda park halinde olduğu için de gün batımından gün doğumuna kadar kaput, tavan ve bagaj kapağı üzerinde nem birikiyor hem de öyle böyle nem değil. Bir defa ön yıkama şampuanı kullanılmadan yıkandı ama ben yıkamadım.
Dün üzeri hafif tozlu ve kirliyken yağmur yağdı ve yağış sonrası bende aşağıdaki kareyi çektim.
Umduğumdan iyi gidiyor diyebilirim. Ben bu süreçte daha kötü bir sonuç bekliyordum hatta kesin yüzeyden silinmiştir diye düşünüyordum.

 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
4,881
Beğeniler
12,143
Yaş
42
İl
istanbul
#24
Son durum ile ilgili güncel bir video hazırladım :) Sürekli dışarıda park imkanı olan, gün batımından gün doğumuna kadar da üzerinde nemli bir örtü olan otomobilde etkisi 1 ay sürdü. Ki benim beklentim de bu yöndeydi. :) Dolayısıyla, beklentimi karşıladı ve ilk uygulama sonrası daha az ürün sarf ederek tazeleme yapmış oldum.
 

MagicofOz

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
19 Oca 2021
Mesajlar
392
Beğeniler
731
Yaş
24
İl
Samsun
#27
Son durum ile ilgili güncel bir video hazırladım :) Sürekli dışarıda park imkanı olan, gün batımından gün doğumuna kadar da üzerinde nemli bir örtü olan otomobilde etkisi 1 ay sürdü. Ki benim beklentim de bu yöndeydi. :) Dolayısıyla, beklentimi karşıladı ve ilk uygulama sonrası daha az ürün sarf ederek tazeleme yapmış oldum.
Abi elinize sağlık. Tek şey sorucam sadece. Fiyatına zam gelmiş ve wet coat ile arasında 20 lira falan var galiba. Sence hangisi ? Teşekkür ederim ve elinize sağlık
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
4,881
Beğeniler
12,143
Yaş
42
İl
istanbul
#28
Abi elinize sağlık. Tek şey sorucam sadece. Fiyatına zam gelmiş ve wet coat ile arasında 20 lira falan var galiba. Sence hangisi ? Teşekkür ederim ve elinize sağlık
Wet coat'u çok kullandım. Yaz ve kış tecrübe ettim. Kışın özellikle dışarıda park imkanı olan otomobilde etkisi çok çabuk gidiyor. Ben TW'yi tercih ederdim. TW'yi henüz kışın tecrübe etmedim ama şu nemli ortamda beklentimi karşıladı :) Tazeleme için de çok az ürün kullandım :)
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,677
Beğeniler
8,234
Yaş
34
İl
Bilecik
#29
Çok güzel bir güncelleme olmuş Hakan abi ellerin dert görmesin. :alkıssx: TW nin performansı beni şaşırttı açıkçası. Stoklara eklenmek için yeteri kadar veri oldu artık elimizde :gulumsemex:
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
4,881
Beğeniler
12,143
Yaş
42
İl
istanbul
#30
Çok güzel bir güncelleme olmuş Hakan abi ellerin dert görmesin. :alkıssx: TW nin performansı beni şaşırttı açıkçası. Stoklara eklenmek için yeteri kadar veri oldu artık elimizde :gulumsemex:
Ben 15 günde etkisi biter diye bekliyordum bu kadar dayanması iyi oldu. Demek ki Subaru'ya uygulasam ne zaman uyguladığımı bile unuturum :D
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
4,881
Beğeniler
12,143
Yaş
42
İl
istanbul
#33
Merak edenler için, bir şişe ile eli bol birisi aşağı yukarı kaç uygulama yapabilir sorusunun cevabını verebilmek adına kısa bir video hazırladım. Dün 2 araca uygulama yaptım. Yani videodan sonra Duster'a da uyguladım ve halen şişede en azından rahat rahat 1 uygulama daha çıkaracak kadar ürün kaldı. Benim gibi eli bol birisi rahat rahat 6 uygulama çıkaracaktır. İlk uygulamada çok ürün tüketmemiş olsaydım 7 hatta 8 uygulama çıakrabilirdim. Neyse, tecrübe oldu. Diğer şişeyi daha idareli kullanırım :)
 

Driver_can

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
14 Şub 2019
Mesajlar
188
Beğeniler
986
Yaş
33
#36
Hakan abi eline sağlık sende görerek bende bi tane sipariş ettim.Ürün hepsiburada sitesinde 64.20 TL bilginiz olsun almak isteyenler değerlendirebilir.
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
4,881
Beğeniler
12,143
Yaş
42
İl
istanbul
#37
Sürekli dışarıda park halinde olan ve her gün gün batımından gün doğumuna kadar kaput, bagaj kapağı ve tavanda nem biriken otomobilde etkisi 1 ay sürüyor. Uygulama sonrası yüzey saten kumaş gibi kaygan hale geliyor :)
Güzel ürün, vakitten kazandırıyor. Benim elimin ayarı yok. Ben bol bol tüketiyorum ona rağmen daha şişede en az 1 uygulama çıkaracak kadar ürün kaldı. Dolayısıyla benim gibi eli bol biri ilk kullanımdan bu yana aynı şişe ile 6 uygulama çıkarabilir. Ben ilk uygulamada çok ürün tüketmiştim. Sonraki uygulamalarda ise daha az tüketmeye başladım.
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
4,881
Beğeniler
12,143
Yaş
42
İl
istanbul
#39
Eline sağlık, bence fiyatına göre gayet iyi iş tapan bir ürün.
Bence şu ara tam f/p ürünü. Geçen hafta 57 TL'ye satılmıştı. Youtube'dan bir izleyici de metro'dan 10 TL'ye aldığını yazmıştı. Ben 10 TL'ye bulsam bir palet alırdım :D